Stránka 1 z 1
proč jedna míň a druhá víc?
Napsal: 24 kvě 2010 13:13
od matt89
klucii mám problém,
chtěl jsem jet na geometrii a tam mi řekli že mi jí neudělají protože mám jednak na výměnu čepy a pak že mám nějak zvedlý auto vepředu. tak sem jim řekl že už sem ho takhle dostal a oni na to že mám jednu stranu níž než tu druhou a že by to mohlo být těma pérama. tak se ptám jestli s tim má někdo zkušenost...protože mi řekl ten mechanic že tam nejspíš budou péra z diesela a já mám 1,1 benzín.
co s tim?!
Re: proč jedna míň a druhá víc?
Napsal: 24 kvě 2010 14:12
od Stennli07
no pokud to auto je na křivo tak bych to chápal ale jestli má to auto nárazník se spojlerem 15 nebo 20cm od země to jim muže být srdečně jedno jen aby to jedno pero nebylo ruplý
Re: proč jedna míň a druhá víc?
Napsal: 24 kvě 2010 14:29
od matt89
Stennli07 píše:no pokud to auto je na křivo tak bych to chápal ale jestli má to auto nárazník se spojlerem 15 nebo 20cm od země to jim muže být srdečně jedno jen aby to jedno pero nebylo ruplý
jak to poznám jestli je ruplý?
jezdil jsem s nim poměrně často a prostě jednou bylo nahnutý pak zase ne. fakt nevím čím by to mohlo být. a pak jsem v techničáku našel že se menil motor z naftaka na benzin. tak asi tam nechali ty pera a mám to zvedly vepredu a vzadu klasika. takže to vypadá dost divně. když mám vepředu asi 14 cm zvýšení a vzadu míň.
chápeš:-)? a ještě tedy je nahlý z pravý strany na levou. ale mírně...ale je to vidět...
Re: proč jedna míň a druhá víc?
Napsal: 24 kvě 2010 14:35
od Stennli07
KDAŽ KOUKNEŠ NAD KOLO DO PODBĚHU TAK TO UVIDÍŠ JESTLI JE PERO V CELKU NEBO NA DVĚ PULKY JINAK JE JEŠTĚ MOŽNOST ŽE JE V HÁJI TLUMIČ ALE TO BYS POZNAL NA KOLE HLAVNĚ NA PNEUMATICE BY SE DĚLALY ZUBY JAK NA PILE HLAVNĚ KDÝŽ RUKOU PŘEJEDEŠ PO NÍ TAK JE TO DOST CÍTIT ŽE NENÍ JAKOBY HLADKÝ
Re: proč jedna míň a druhá víc?
Napsal: 24 kvě 2010 16:03
od matt89
Stennli07 píše:KDAŽ KOUKNEŠ NAD KOLO DO PODBĚHU TAK TO UVIDÍŠ JESTLI JE PERO V CELKU NEBO NA DVĚ PULKY JINAK JE JEŠTĚ MOŽNOST ŽE JE V HÁJI TLUMIČ ALE TO BYS POZNAL NA KOLE HLAVNĚ NA PNEUMATICE BY SE DĚLALY ZUBY JAK NA PILE HLAVNĚ KDÝŽ RUKOU PŘEJEDEŠ PO NÍ TAK JE TO DOST CÍTIT ŽE NENÍ JAKOBY HLADKÝ
tak sem uvazoval ze by to mohl byt tlumic...ale neni to tema perama ze je to auto nevyvazeny ?..rozumis?
Re: proč jedna míň a druhá víc?
Napsal: 24 kvě 2010 16:08
od Stennli07
matt89 píše:Stennli07 píše:KDAŽ KOUKNEŠ NAD KOLO DO PODBĚHU TAK TO UVIDÍŠ JESTLI JE PERO V CELKU NEBO NA DVĚ PULKY JINAK JE JEŠTĚ MOŽNOST ŽE JE V HÁJI TLUMIČ ALE TO BYS POZNAL NA KOLE HLAVNĚ NA PNEUMATICE BY SE DĚLALY ZUBY JAK NA PILE HLAVNĚ KDÝŽ RUKOU PŘEJEDEŠ PO NÍ TAK JE TO DOST CÍTIT ŽE NENÍ JAKOBY HLADKÝ
tak sem uvazoval ze by to mohl byt tlumic...ale neni to tema perama ze je to auto nevyvazeny ?..rozumis?
no jedině že by každý bylo jiný to pero to by mohlo udělat ale to asi nepoznáš to by asi muselo jít to pero do tlaku na stejnou zatěž bude jiná výška třeba 406 benzínová i hdi mají stený prumer výšku i pruměr tyče ale je tam jiná tuhost což pak dělá prasečinu i za jízdy
Re: proč jedna míň a druhá víc?
Napsal: 24 kvě 2010 16:34
od matt89
tak ono to jezdi pekne...ma odpych vsechno ale proste jen to je nakloneny na jednu stranu chapes?:-)
Re: proč jedna míň a druhá víc?
Napsal: 24 kvě 2010 17:09
od Stennli07
jj chápu ale pokud ti nechtějí udělat geošku tak osobně bych zkusil dat pera obě stejný z jednoho vozu
Re: proč jedna míň a druhá víc?
Napsal: 24 kvě 2010 17:14
od matt89
Stennli07 píše:jj chápu ale pokud ti nechtějí udělat geošku tak osobně bych zkusil dat pera obě stejný z jednoho vozu
jj uz to mam domluveny s drakem:-)
Re: proč jedna míň a druhá víc?
Napsal: 24 kvě 2010 17:38
od rossi
Uz se to tu resilo tehda mel vzadu obutou rezervu (jinou pneu) a diky stabilizatorum mel auto o 2 cm nakrivo!!!
Re: proč jedna míň a druhá víc?
Napsal: 24 kvě 2010 17:49
od matt89
rossi píše:Uz se to tu resilo tehda mel vzadu obutou rezervu (jinou pneu) a diky stabilizatorum mel auto o 2 cm nakrivo!!!
nene ja mam vsechny kola stejny...