P205 1,4 malá Máňa :-)
Napsal: 21 čer 2010 17:54
Takže bych začal asi tímto : http://forum.205gti.org/viewtopic.php?f=10&t=6915
Po dlouhém bádání jsem přišel na velice zajímavou věc
Do teď jsem pořád věřil v to, že můj malej pugýs má 55kW ( papírově je má )....ale dnes jsem přišel na to, že má pouze 44kW. Na motoru je origo štítek KAY, z toho plyne, že se jedná o motor typu TU3CP.
Tento motor je velice nepovedený, tedy spíše ten karbec. Je to řízený karburátor.
Někde jsem se i dočetl, že byl určen pro vývoz do Švýcarska ( ten můj je dovoz ze Švýcarska ).
Tento karburátor je ovládán 2 nebo 3 čidly ( teď přesně nevím ). Míchá špatnou směs ( řekl bych že bohatou ). Auto hrozně cuká a pořád chcípe. Už mě to fakt přestává bavit ale absolutně už nevim co s tím. Jediná varianta co mě napadla je dát tam obyč. karbec.
Co myslíte ?
Má s tím někdo zkušenost ?
Po dlouhém bádání jsem přišel na velice zajímavou věc
Do teď jsem pořád věřil v to, že můj malej pugýs má 55kW ( papírově je má )....ale dnes jsem přišel na to, že má pouze 44kW. Na motoru je origo štítek KAY, z toho plyne, že se jedná o motor typu TU3CP.
Tento motor je velice nepovedený, tedy spíše ten karbec. Je to řízený karburátor.
Někde jsem se i dočetl, že byl určen pro vývoz do Švýcarska ( ten můj je dovoz ze Švýcarska ).
Tento karburátor je ovládán 2 nebo 3 čidly ( teď přesně nevím ). Míchá špatnou směs ( řekl bych že bohatou ). Auto hrozně cuká a pořád chcípe. Už mě to fakt přestává bavit ale absolutně už nevim co s tím. Jediná varianta co mě napadla je dát tam obyč. karbec.
Co myslíte ?
Má s tím někdo zkušenost ?