Stránka 1 z 1

Chování motoru 1,6 GTI

Napsal: 19 črc 2007 14:55
od Mišule
Prosím o radu

Jak se má chovat motor 1,6 GTI po studeném startu?
Při otevřeném sytičovém ventilu jsou otáčky vyšší nebo otevřený sytič se nepozná?

V mém případě po nastartování motor téměř chcípne, odrazí se tak od 500 otáček a pak se houpáním ustálí tak na 1000 otáček a drží volnoběh celkem OK.

Ještě dotaz k elektronice motoru ve výfuku je nainstalovaná lambda sonda ale nenašel jsem žádný kabel kam ji napojit je to motor 180Z 1,6 rok 86

Dík za rady a info Michal

Napsal: 19 črc 2007 17:27
od Michal
Sice nemám 1,6, ale 1,9...Po studeném startu mám otáčky asi 1400, ty potupně klesají a až má motor asi 70°C, tak se otáčky na volnoběh ustálí asi na 950. Lambda je zapojená ve 2 konektorech, které mám u hlavního brzd válce( zelený a černý). Tak je to u mě. Zkus vyblikat paměť závad, jestli tam něco bude. Ohledně těch tvých otáček, zkus mrknout na šoupátko přídavného vzduchu, je pod rozdělovačem a z každé strany do něho vede hadice. Já ho třeba neměl vůbec zapojeny a otáčky se chovaly podobně.

Napsal: 20 črc 2007 07:05
od Mišule
JJ už se na něj chystám ho zkontrolovat, jen nevím jestli se má otevírat postupně nebo to je jen zapnuto/vypnuto?

S tim vyblikáním je to potíž, ještě jsem nenašel konektor a kontrolku K tam asi nemám. Je to rok 86.

Napsal: 20 črc 2007 08:14
od Michal
Tak to nevím, zkus a jestli nic dělat nebude, tak je asi po něm. Jde to vyblikat i bez konektoru, klíčkem. Určitě se to tady někde probíralo, zkus pohledat. Jinak ta kontrolka je vpravo nahoře nad otáčkoměrem. Zkus se podívat, jestli tam něco máš a jestli nesvítí tak je třeba jenom prasklá žárovka. Já třeba, když jsem auto kupoval, tak ji pro jistotu majitel vytáhl, asi aby skryl chyby, co tam byly. To jsem ješě tehdy nevěděl, že tam má nějaká být.

Napsal: 20 črc 2007 12:18
od Mišule
O klíčku vím, zkoumal jsem ten štít ale řekl bych že tam žádná kontrolka nenííí :-(