Stránka 1 z 1
Rozdíl TU3 motorů
Napsal: 01 črc 2010 20:27
od ICEman
Ahoj sehnal sem si TU3 a co sem se tak koukal mělo by to bejt provedení TU3S tedy 63kw jenže sem k němu dostal klasickou 55kw ECU. Ale znamemu se válelo AX GT na zahradě tak sem ho prubnul a ejhle 58kw ecu (koncové číslo 705 a šedý štítek) a motor taky TU3S teda pokavad platí že maji na hlavách vyraženo 3S, ten ale má 55 kw v tp. Tak tedy je ten výkon co píšou 63kw nebo 58kw nebo 55kw a jak to poznam na motoru?
Re: Rozdíl TU3 motorů
Napsal: 01 črc 2010 20:48
od vinorak
pokud vim, tak 63 kw má až v AX a 106 a tam už to je 4 bod
poznat to asi nejde ez nějaký rozborky, ale nevim čim by se to mělo lišit
možná že něco je litina a něco hliník (blok).....
Re: Rozdíl TU3 motorů
Napsal: 01 črc 2010 21:00
od ICEman
Na jednom anglickym foru píšou že TU3S má mít na hlavě vyraženo 3S a ostřejší vačku, v tom AX GT je obyčejnej monotronic ale je tam ta šedá ecu což jak píšeš víno je 58kw. no a nakonec sem našel na
http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_TU_engine#TU3 že je to s karbecem a ješte 63kw což mi příde věrohodný protože sem to našel ješte jinde že se dávaly i do XS 205. Tak a ted mi příde že v tom maji ti francouzí dost velkej bordel
Re: Rozdíl TU3 motorů
Napsal: 01 črc 2010 21:04
od vinorak
jo s karbecem to mohlo být, tu ECU co sem hledal tak možná je 58 ale jistej si nejsem, každopádně oproti 1.1 ti to příjde jako trhač asfaltu
Re: Rozdíl TU3 motorů
Napsal: 01 črc 2010 21:09
od ICEman
A vo tom to je
ale celkem by mě to zajímalo co si teda složim za hybrida. Tak pokad někdo bude vědet víc pište
Re: Rozdíl TU3 motorů
Napsal: 01 črc 2010 21:12
od vinorak
sem hledal a TU3S bylo pouze s karburátorem Solex 32-34 Z2
počítám, že to bude obyčejná TU3M .. mě to jezdilo i na řídící jednotce a škrtící klapce z TU1M
Re: Rozdíl TU3 motorů
Napsal: 01 črc 2010 21:16
od ICEman
Hmm, mě furt vrtá hlavou to značení na ty hlavě
http://forum.205gtidrivers.com/lofivers ... 02056.html a vino kolik ti to tedka papá benzínu?
Re: Rozdíl TU3 motorů
Napsal: 01 črc 2010 21:25
od vinorak
kolem 6,5 a to mu občas dávám za uši
Re: Rozdíl TU3 motorů
Napsal: 01 črc 2010 21:28
od ICEman
jj chápu motor se musí točit v celém spektru otáček
Re: Rozdíl TU3 motorů
Napsal: 02 črc 2010 06:29
od Milhaus
dle mého se liší motory 55 a 58 kW jen v tom jestli mají nebo nemají katalyzátor...
Ale moc bych se za každou cenu nepachtil po kW, jsou to starý motory a záleží jak na tom po té době jsou...některý 44kW můžou dnes jezdit líp jak 55 kW
Re: Rozdíl TU3 motorů
Napsal: 02 črc 2010 22:19
od tomas1280
ked už spomínate TU :
dá sa každý TU:
40 TU1
44 TU1M , TU3CP
49 Tu3A
55 Tu3M
62 Tu3S
prehodiť na karburátor.?.?.
prijebata otazka pri vstrekoch ale dá sa to.?.
Re: Rozdíl TU3 motorů
Napsal: 25 črc 2010 13:52
od tomas1280
zdravím Páni kluci
Kamarat si teraz kupil 306 1,4 TU s klimou a tak sa chcem spýtať či by bolo možne zameniť tento motor z 306ky do majne 205ky a pribaliť naň karburator.?.
Popripade ho prehodiť aj s klimou by bolo viac ako SUPER. už len naisť 306ku s funkčným motorom,klimou a popripade aj prevodovkou
A ja sa chcem spýtať ci to ide prehodiť z 306 (na prvý pohlad je to to iste okrem striekačky) ,a klima pošlape aj bez Rj s mojim karburatorom.?.!.
Dakowalo
Re: Rozdíl TU3 motorů
Napsal: 25 črc 2010 14:01
od draken
klima RJ nepotřebuje, ale horší je dostat ji do topení.
A proč vůbec chceš dávat karbec na tenhle motor? Se stříkačkou to bude o dost míň žrát.
Re: Rozdíl TU3 motorů
Napsal: 25 črc 2010 14:05
od Stennli07
motor tam daš jen by mě zajímalo kam daš chladič klimatizace? jinak ten motor má určutě servo ale dle mého uvážení nevím jak se s tím popere karburátor ja osobně bych se na tenhle expoš vykašlal
Re: Rozdíl TU3 motorů
Napsal: 25 črc 2010 14:26
od tomas1280
ja len nahlas uvažujem
Ak by som mal konkretne tento motor tak neni o com a nahodim ho tam komplet so striekačkou ale ten nemam.
Ak by niekto chcel vedieť jak to tam je vyriešene s cerpadlom na klimou tu je foto: