Stránka 1 z 1
309 a zadni kotoucove brzdy?
Napsal: 02 srp 2010 22:53
od vztekloun
parkrat jsem tu nasel nazor ze na 205/309 radsi nechat na zadni naprave bubny nez se srat s kotoucema. chci znat co nejvice nazoru :)
jelikoz mam zadni bubny temer po smrti tak se poohlizim po necem novym. jen nevim jestli je spravnej krok jit zrovna po kotoucich. ma nekdo zkusenosti s vymenou buben - kotouc? thx za nazory :)
kdyztak si kliknete i v hlasovani :P :D:D
EDIT: z hlasovani mozna vyplyva ze chci slyset odpoved ze kotouce jsou jasna volba :D:D ale to rozhodne ne ;) anketa je jen tak z prdele
( si to musim vyzkouset, ne? :D:D )
jen mozna si myslim ze kotouce by pro me asi mozna byly lepsi pac jezdim jak drak a docela bych nerad aby me nekde v zatacce bubny nechali.... :-l a u bubnu dalsi nevyhody - drahy a narocny udrzovani.....
Re: 309 a zadni kotoucove brzdy?
Napsal: 03 srp 2010 12:40
od Thyoridas
buben je lepsi na brzdeni, kotouc na vzhled
tak jak brzdi bubnova rucka na 205 s kotoucem nikdy nedosahnes...
Re: 309 a zadni kotoucove brzdy?
Napsal: 03 srp 2010 13:01
od vinorak
jestli si dobře pamatuju, tak máš vepředu nechlazený kotouče ? takže nejdřív dobředu brzdy z gti a pak vymýšlej zadek, ale nevim co je na bubnech drahýho na údržbu
pakny stojí pakatel a bubny vydrží hooodně km, maximálně se srazí hrana
Re: 309 a zadni kotoucove brzdy?
Napsal: 03 srp 2010 17:05
od lukas309
Bubny jsou na údržbu jednoznačně lepší. Vzhledem to určitě na kotouče nemá, ale raději bych pořádně vyřešil předek (chlazený z GTi) kvalitní kotouče i desky a nová kapalina a zapomeneš na výměnu kotoučů za bubny. Samozřejmě zadní brzdy nenechat po smrti :-)
Re: 309 a zadni kotoucove brzdy?
Napsal: 03 srp 2010 20:38
od vztekloun
no..... zadni brzdy uz po smrti jsou. pakny jsou total v pr a ten buben..... mam takovej pocit ze pouze srazit hrana by nestacilo :-[ je to hodne vzacny u bubnu teda alespon jsem to videl jen parkrat..... vc tohodle :D kazdopadne ten buben je mirne do ovalu. vazne netusim jak se mi to podarilo. asi rozehratej buben a prudce rucku kdyz jsem ji dotahoval nebo ja netusim. auto totiz pri jizde podivne pribrzduje a jsou to takovy silene rychly cukance a jde to jakoby od zadu. na oko to sice neni videt ale preci jen..... co jinyho by to mohlo bejt. loziska jsou ok, pneu taky, kola o nic nedrou........ jen se nadmerne zahrejvaj bubny. :-l
no a bubinky uz relativne drahy jsou :D k tomu jeste mi popochcavaji prasata a odvzdusnovaky jsou tez ztrzene :-l
samozrejme chci udelat taky predek. nejen zadnici. ja bych to ale chtel udelat najednou. ted mam totiz hodne peknou nabidku od dragona jenze on ma asi Bendixy a do tech ja nechci. Co jsem tak procitaval nazory na tyhle systemy tak jsem nestihal kulit ocima jaky jsou to srajdy :-l Stary dobry Girlingy :) ale netusim jestli je sezenu
kazdopadne bych tam nejradsi nacpal 266mm chladaky ( samozrejme ze dopredu :D ) jen netusim jestli by to slo z Pug405 Mi16. Taky jsem narazil na zkusenost od Thyoridase ze 283mmz Mi16 se natlacit neda. Tak doufam ze ta 266mm by se uz dala.....
lukas309: no ja Ti nevim ale vzdy kdyz jsem se sral s bubnama tak to bylo na hodku na dve..... uz jen kvuli hrance na bubnu a nedostatecnymu naradi. za to kotoucova naprava byla vzdy za pul hodky hotova a bez problemu. no a kdyz si vzpominam jak jsem sundaval buben na facku na ucnaku........ do dneska me z toho mrazi v zadech. at jsem delal co jsem delal tak kvuli hrance to neslo a neslo dolu. mistr do toho bubnu zacal triskat kladivem jak silenej ze strany na stranu aby si pakny sedli na svoje misto a ono nic. tak potom odvrtal z druhy strany takovy....... ja nevim jak to popsat. takovy tycky ktery drzej pakny aby nevylitly a buben normalne odsekal i s paknama pruzinama atd..... :D:D
taze ano - zda se mi ze servisovani bubnu je narocnejsi nez u kotoucovych :D:D
a ano, je pravda ze ta rucka je u kotoucu na hovno kvuli silenymu systemu kterej tam je vetsinou delanej. :-l ale na kopci neparkuju a za jizdy ji nepotrebuju :D teda jak kdy :D:D
Re: 309 a zadni kotoucove brzdy?
Napsal: 03 srp 2010 20:53
od vinorak
brzdy z míčka na 205ku nedáš ( všechny obyčejný 405ky měli 266 nechlazený, 16v, 1.9 8v a TD měli chlazený 266 a pouze T16 měla 283mm
) jinak co se týče financí tak na servis je oboje stejný, když na to sereš a nestaráš se o to, až to dojde tak daleko, že je to na odpis
ručka opravdu neni na driftování, ale na zimu mám jinou 205 s bubnama
Já sem taky nemoh sundat buben a pak jsem tam vrátil kolo a lomcoval sem s nim a díky větší páce jsem ho vpohodě sundal i přez tu hranu
Re: 309 a zadni kotoucove brzdy?
Napsal: 04 srp 2010 23:54
od vztekloun
Re: 309 a zadni kotoucove brzdy?
Napsal: 06 srp 2010 19:26
od Thyoridas
no jo, tehda sem Peugeotom rozumel jak koza nakladaku
Vsem se omlouvam za mystifikaci
Re: 309 a zadni kotoucove brzdy?
Napsal: 06 srp 2010 19:51
od vztekloun