Stránka 1 z 1

309 a zadni kotoucove brzdy?

Napsal: 02 srp 2010 22:53
od vztekloun
parkrat jsem tu nasel nazor ze na 205/309 radsi nechat na zadni naprave bubny nez se srat s kotoucema. chci znat co nejvice nazoru :)
jelikoz mam zadni bubny temer po smrti tak se poohlizim po necem novym. jen nevim jestli je spravnej krok jit zrovna po kotoucich. ma nekdo zkusenosti s vymenou buben - kotouc? thx za nazory :)

kdyztak si kliknete i v hlasovani :P :D:D :smich:


EDIT: z hlasovani mozna vyplyva ze chci slyset odpoved ze kotouce jsou jasna volba :D:D ale to rozhodne ne ;) anketa je jen tak z prdele ( si to musim vyzkouset, ne? :D:D )

jen mozna si myslim ze kotouce by pro me asi mozna byly lepsi pac jezdim jak drak a docela bych nerad aby me nekde v zatacce bubny nechali.... :-l a u bubnu dalsi nevyhody - drahy a narocny udrzovani.....

Re: 309 a zadni kotoucove brzdy?

Napsal: 03 srp 2010 12:40
od Thyoridas
buben je lepsi na brzdeni, kotouc na vzhled ;-) tak jak brzdi bubnova rucka na 205 s kotoucem nikdy nedosahnes... :up:

Re: 309 a zadni kotoucove brzdy?

Napsal: 03 srp 2010 13:01
od vinorak
jestli si dobře pamatuju, tak máš vepředu nechlazený kotouče ? takže nejdřív dobředu brzdy z gti a pak vymýšlej zadek, ale nevim co je na bubnech drahýho na údržbu :myslim: pakny stojí pakatel a bubny vydrží hooodně km, maximálně se srazí hrana ;-)

Re: 309 a zadni kotoucove brzdy?

Napsal: 03 srp 2010 17:05
od lukas309
Bubny jsou na údržbu jednoznačně lepší. Vzhledem to určitě na kotouče nemá, ale raději bych pořádně vyřešil předek (chlazený z GTi) kvalitní kotouče i desky a nová kapalina a zapomeneš na výměnu kotoučů za bubny. Samozřejmě zadní brzdy nenechat po smrti :-)

Re: 309 a zadni kotoucove brzdy?

Napsal: 03 srp 2010 20:38
od vztekloun
no..... zadni brzdy uz po smrti jsou. pakny jsou total v pr a ten buben..... mam takovej pocit ze pouze srazit hrana by nestacilo :-[ je to hodne vzacny u bubnu teda alespon jsem to videl jen parkrat..... vc tohodle :D kazdopadne ten buben je mirne do ovalu. vazne netusim jak se mi to podarilo. asi rozehratej buben a prudce rucku kdyz jsem ji dotahoval nebo ja netusim. auto totiz pri jizde podivne pribrzduje a jsou to takovy silene rychly cukance a jde to jakoby od zadu. na oko to sice neni videt ale preci jen..... co jinyho by to mohlo bejt. loziska jsou ok, pneu taky, kola o nic nedrou........ jen se nadmerne zahrejvaj bubny. :-l
no a bubinky uz relativne drahy jsou :D k tomu jeste mi popochcavaji prasata a odvzdusnovaky jsou tez ztrzene :-l

samozrejme chci udelat taky predek. nejen zadnici. ja bych to ale chtel udelat najednou. ted mam totiz hodne peknou nabidku od dragona jenze on ma asi Bendixy a do tech ja nechci. Co jsem tak procitaval nazory na tyhle systemy tak jsem nestihal kulit ocima jaky jsou to srajdy :-l Stary dobry Girlingy :) ale netusim jestli je sezenu :(

kazdopadne bych tam nejradsi nacpal 266mm chladaky ( samozrejme ze dopredu :D ) jen netusim jestli by to slo z Pug405 Mi16. Taky jsem narazil na zkusenost od Thyoridase ze 283mmz Mi16 se natlacit neda. Tak doufam ze ta 266mm by se uz dala.....


lukas309: no ja Ti nevim ale vzdy kdyz jsem se sral s bubnama tak to bylo na hodku na dve..... uz jen kvuli hrance na bubnu a nedostatecnymu naradi. za to kotoucova naprava byla vzdy za pul hodky hotova a bez problemu. no a kdyz si vzpominam jak jsem sundaval buben na facku na ucnaku........ do dneska me z toho mrazi v zadech. at jsem delal co jsem delal tak kvuli hrance to neslo a neslo dolu. mistr do toho bubnu zacal triskat kladivem jak silenej ze strany na stranu aby si pakny sedli na svoje misto a ono nic. tak potom odvrtal z druhy strany takovy....... ja nevim jak to popsat. takovy tycky ktery drzej pakny aby nevylitly a buben normalne odsekal i s paknama pruzinama atd..... :D:D

taze ano - zda se mi ze servisovani bubnu je narocnejsi nez u kotoucovych :D:D

a ano, je pravda ze ta rucka je u kotoucu na hovno kvuli silenymu systemu kterej tam je vetsinou delanej. :-l ale na kopci neparkuju a za jizdy ji nepotrebuju :D teda jak kdy :D:D

Re: 309 a zadni kotoucove brzdy?

Napsal: 03 srp 2010 20:53
od vinorak
brzdy z míčka na 205ku nedáš ( všechny obyčejný 405ky měli 266 nechlazený, 16v, 1.9 8v a TD měli chlazený 266 a pouze T16 měla 283mm ;-) ) jinak co se týče financí tak na servis je oboje stejný, když na to sereš a nestaráš se o to, až to dojde tak daleko, že je to na odpis ;-) ručka opravdu neni na driftování, ale na zimu mám jinou 205 s bubnama :m: Já sem taky nemoh sundat buben a pak jsem tam vrátil kolo a lomcoval sem s nim a díky větší páce jsem ho vpohodě sundal i přez tu hranu ;-)

Re: 309 a zadni kotoucove brzdy?

Napsal: 04 srp 2010 23:54
od vztekloun
tak to v tom pripade Thyoridase roztrhnu :bas: :roul:
Thyoridas píše:405 sice ma 266mm, MI16 dokonce 283mm brzdy, ale trmeny nepasuju, kvuli jine konstrukci der uchyceni, je tam oblouk ktery sa opre o poloosu a trmen nesedne... :roll:
a ja si Tvuj prispevek pak spatne precetl a misto T16 ( kterych mam ted mimochodem plnou hlavu ) jsem myslel Mi16 o ktere tu byla rec. Takze teda na micku byly take chlazene 266 ze? a zadny 283.... Thyo no pockeeeej. Jestli nekdy pojedu na sraz tak se tes :D:D udelal jsem ze sebe pred Blackdragonem vola :bas: :bas: :smich:

Re: 309 a zadni kotoucove brzdy?

Napsal: 06 srp 2010 19:26
od Thyoridas
no jo, tehda sem Peugeotom rozumel jak koza nakladaku :smich:

Vsem se omlouvam za mystifikaci :givup:

Re: 309 a zadni kotoucove brzdy?

Napsal: 06 srp 2010 19:51
od vztekloun
kamarade uz si chystam kameny a jestli nekdy vubec pojedu na nejakej sraz tak se tes :D:D budu jich mit plnej kufr :D ale ne si delam prdel. hele pohoda. i mistr tesar se nekdy......... :m: :roul: :fran: