Stránka 1 z 1
Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení
Napsal: 22 srp 2010 18:56
od lukas309
Lze nějak nastavit motor respektive jednotku do továrního nastavení? Po výměně potenciometru a snahy to co nejlépe vyladit (což se pravděpodobně povedlo protože už nehlásí žádnou chybu) se pořád objevuje znatelné cuknutí při přidání či puštění plynu. Na jedničku je to největší, ale dělá to i na 5. Bohužel zatím jsem nepřišel na to, čím by to mohlo být.
Re: Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení
Napsal: 22 srp 2010 20:49
od vinorak
spodní silentblok na motoru

taky mi to cuká, protože je urvanej

Re: Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení
Napsal: 22 srp 2010 20:54
od lukas309
vinorak píše:spodní silentblok na motoru

taky mi to cuká, protože je urvanej

No nevím, můžu na to mrknout, ale tohle vypadá jako kdyby tam byla díra a pak to zabralo. Nebo jako kdyby mě při rozjezdu někdo chytnul za prdel a pustil. Prostě to pak škubne a jede to
Re: Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení
Napsal: 22 srp 2010 21:10
od Vomec
tohle mi dělal karbec... pomohlo až výmena za jinej karbec + nový přetěsnění... ale zkontroloval bych spíš vinovu variantu
Re: Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení
Napsal: 22 srp 2010 21:15
od lukas309
Mrknu na ten silentblok to v každém případě. Já mám vstřikování ale mrknu i na plynový lanko zda není nějak volný nebo podobně. Snad na něco přijdu protože je to celkem otravný.
Re: Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení
Napsal: 23 srp 2010 13:56
od vztekloun
lukas309 píše:Já mám vstřikování ale mrknu i na plynový lanko zda není nějak volný nebo podobně.
chlape lankem to nebude. to by delalo jinou paseku. me se obcas zasekne o sani vzduchu a motor vyskoci do silenejch otacek - de facto az na omezovac a vubec nereaguje na plyn.
volny lanko by delalo to ze by jsi motor sice dostaval pomalu do otacek a nedosahl by jsi maximalnich otacek ale urcite by se nestalo to ze by se z niceho nic motor "utrhl" a sel najednou jak raketa. jedina moznost je ze by jsi ho mel taky lehce skripnutej a nebo hejbes celym bowdenem.......
Re: Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení
Napsal: 23 srp 2010 14:08
od lukas309
Bez problémů z něj dostanu 5500 a celkem v pohodě to jede (raketou bych 1.1 nenazýval :-D) To škubnutí je hlavně při přidání plynu z nulový polohy nebo naopak při puštění plynu do nulové polohy.
Re: Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení
Napsal: 23 srp 2010 21:41
od rossi
Nejakej Rybiz tady psal o nastaveni poenciometru do tovarniho nastaveni zkus to pohledat bylo to nejak (1.4 55 nejede) a kdyz sse uz nakousnul ten silenblou pod motorem jakej jste tam daly? me v pezotu nabizeli za 8 tisic i z drzakem

jsem se jich ptal jetli tam na drzaku nezapomeli motor za ty prachy

Re: Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení
Napsal: 23 srp 2010 21:52
od lukas309
To jsem tu někde kdysi taky četl, bylo to tuším na favorita/felicii původně, ale ty systémy jsou v podstatě stejný. Zítra to budu mít na rampě tak mrknu i na ten silentblok.
Re: Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení
Napsal: 24 srp 2010 17:05
od lukas309
Takže motor už necuká, takže se s tím jednotka nějak poprala. Bohužel opět začala svítít diagnostika a hlásí to chybu 33. Bohužel už nevím kde hledat chybu. Sice mě to štve, ale asi to přestanu řešit protože motor jede tak jak má, otáčky jsou v normě tak mi nic jiného nezbývá.
Re: Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení
Napsal: 28 srp 2010 20:26
od rossi
Kdyz jsem mel spatny potenciometr a odpojil jsem baterku tak to trvalo tyden nez se rosvitila diagnostika a behem toho to delalo psi kusy pak byl klid ale otacky na volnobeh nebyli idealni