Stránka 1 z 1

Vstrik VS Karburator

Napsal: 28 zář 2010 14:57
od Kubajz
Tak jeste resim takovej problem..

Mam 1.1 60hp strikacku.. Chcu dat pryc vstrikovani a dat tam karbec..
Mel jsem objednane webry ale prodel selhal ze strany prodejce..
Takze mam dalsi sehnany a je to karbec z 1.1 a druhej z 1.4 oba jsou original vytahle z 205..

Je mezi nima rozdil? A kterej mam spis dat na tu moji 1.1?

Pojede to lip se seriovym karbecem z 1.4 nez moje momentalni vstrikovani?

U zavodu mi vadi omezovac kterej je moc nizko a take ze uz nejde vic paliva.. tzn motor neni na unosne hranici svych moznosti..

Jinak o motor strach nemam je na nem delana GO..

A taky jeste dotaz kdyz tam dam origo peugeot karbec a vyrusim tim ridici jednotku apod.. Tak muzu pouzit tu palivou pumpu co sem mel na striacce? nebude to moc velkej tlak??

Diky za pomoc :Merci:

Re: Vstrik VS Karburator

Napsal: 28 zář 2010 17:04
od vinorak
já bych jenom tak ze srandy tam zkusil dát řídící jednotku z 1.4, mělo by to tam cpát víc benzínu. jinak co se týče toho, že to nejde dál točit, co takhle delší převodovku :myslim: ale většinou se na závody dává teda krátká aby se to rychle vytočilo....

Re: Vstrik VS Karburator

Napsal: 28 zář 2010 17:34
od krcka88
Myslím, že by ty karbeci měli být stejné. Hlavní tryska je myslím stejně velká. Já to mám taky předělané. Mám 1.4 60HP a karbec jsem dal z 1.1 55 HP a jede suprove, se stříkačkou se to nedá prostě srovnávat. Čerpadlo mám taky elektrický a nedělá to vůbec žádný problémy. Nestalo se mi za půl roku, že by se mi to přechcalo, i když jsem z toho měl taky strach. ;-)

Re: Vstrik VS Karburator

Napsal: 28 zář 2010 21:25
od Kubajz
No asi tak prevdovka by byla ZN. IDeal ale money... :myslim:
A s tou jednotkou by to nemuselo byt spatne..
JEn ja se musim zbavit tech kabelu protoze jsou bastlene od predchoziho majitele a je to dost nespolehlive..

TAkze diky vam Vsem:-) a od stenliho kupuju karbec z 1.4 necham el.pumpu a uvidime :Merci: :Merci: