Vstrik VS Karburator
Napsal: 28 zář 2010 14:57
Tak jeste resim takovej problem..
Mam 1.1 60hp strikacku.. Chcu dat pryc vstrikovani a dat tam karbec..
Mel jsem objednane webry ale prodel selhal ze strany prodejce..
Takze mam dalsi sehnany a je to karbec z 1.1 a druhej z 1.4 oba jsou original vytahle z 205..
Je mezi nima rozdil? A kterej mam spis dat na tu moji 1.1?
Pojede to lip se seriovym karbecem z 1.4 nez moje momentalni vstrikovani?
U zavodu mi vadi omezovac kterej je moc nizko a take ze uz nejde vic paliva.. tzn motor neni na unosne hranici svych moznosti..
Jinak o motor strach nemam je na nem delana GO..
A taky jeste dotaz kdyz tam dam origo peugeot karbec a vyrusim tim ridici jednotku apod.. Tak muzu pouzit tu palivou pumpu co sem mel na striacce? nebude to moc velkej tlak??
Diky za pomoc
Mam 1.1 60hp strikacku.. Chcu dat pryc vstrikovani a dat tam karbec..
Mel jsem objednane webry ale prodel selhal ze strany prodejce..
Takze mam dalsi sehnany a je to karbec z 1.1 a druhej z 1.4 oba jsou original vytahle z 205..
Je mezi nima rozdil? A kterej mam spis dat na tu moji 1.1?
Pojede to lip se seriovym karbecem z 1.4 nez moje momentalni vstrikovani?
U zavodu mi vadi omezovac kterej je moc nizko a take ze uz nejde vic paliva.. tzn motor neni na unosne hranici svych moznosti..
Jinak o motor strach nemam je na nem delana GO..
A taky jeste dotaz kdyz tam dam origo peugeot karbec a vyrusim tim ridici jednotku apod.. Tak muzu pouzit tu palivou pumpu co sem mel na striacce? nebude to moc velkej tlak??
Diky za pomoc