Stránka 1 z 1
MI16
Napsal: 29 zář 2010 12:50
od skardik
Zdravím po dlouhé době.
Při mojí zástavbě MI do 1.9 Rallye už mi nějak dochází chuť něco dělat, protože nejsme schopní dát dohromady elektriku. Někde jsme se mi to tluče zřejmě na instalaci od pojistkové skříně k baterii. Žádnýmu autoelektrikáři v okolí se do toho nechce a já z toho začínám být nešťastnej. Chtěl bych se tedy zeptat jestli motor nejde zapojit nějak jednodušejc, bez zbytečných čidel a pod. Prostě se zatím vybodnout na světla všechnu "zbytečnou" elektriku. Jde mi prostě jen o to, aby na mě zavrčel a já zas dostal chuť se v tom hrabat.
Díky za rady škardík
Re: MI16
Napsal: 29 zář 2010 20:49
od dred16
připojuji se k dotazu.....jsem s tím totálně v haji :-(
Re: MI16
Napsal: 01 říj 2010 16:06
od Sonny
Jen jedna otázka pánové.Kuchali jste nějak elektriku?Teda já jsem to dělal jen jednou u svého GTI.Přibližný postup - Vyndal jsem elektriku od ECU k motoru,rozmotal,co jsem měl svazek ze 405 tak jsem si z toho akorád vyndal kabel na snímač klepání a na volnoběžný ventyl.Kam co přišlo do jednotky si už nepamatuji.Zapojil jsem to vše zpět.Dal ECU ze MI. a hurááá vrčí.
Bavím se samozřejmně o 3 řádkové elektrice tak že 88Kw.
Re: MI16
Napsal: 01 říj 2010 16:09
od vinorak
ale oni měli v autě jetronic, takže to znamená použít celej svazek ze 405ky...
Re: MI16
Napsal: 02 říj 2010 08:58
od Sonny
vinorak píše:ale oni měli v autě jetronic, takže to znamená použít celej svazek ze 405ky...
TAk do toho bych se teda nepouštěl
To já bych si sehnal radši Elektriku z 88Kw a ustrojil to do toho než dávat svazek ze 405.Kdyť ze 405 je uplně jinej.To mě příjde jako docela zbytečný
a dobrý for
Re: MI16
Napsal: 02 říj 2010 11:32
od dred16
Sonny píše:vinorak píše:ale oni měli v autě jetronic, takže to znamená použít celej svazek ze 405ky...
TAk do toho bych se teda nepouštěl
To já bych si sehnal radši Elektriku z 88Kw a ustrojil to do toho než dávat svazek ze 405.Kdyť ze 405 je uplně jinej.To mě příjde jako docela zbytečný
a dobrý for
Hele ten for funguje :) před hodinou jsem to natočil :)
Re: MI16
Napsal: 03 říj 2010 22:33
od dred16
Hele tak me se to povedlo tak ted kompletuji takový foto návod, jen doufám že to někdo po me pochopí :-D Už mi psal jeden uživatel tak jsem se do toho pustil at sem aspon k nečemu :-D
Re: MI16
Napsal: 02 kvě 2011 22:05
od booriiss
mom dvouřádkovou jednotku na jetronic 75 kw s lambou a mám jednou taky dvouřádek bez lam na mi16 0 261 200 119 číslo ecu nemáte nějaký schémata na tyhle verky? :-D jde mi o to jestli bych mohl nechat původní svazek (75kw) jen přehodit třeba piny v zásuvce a dát tuhle mi16 jednotku ( taky dávám 16v) doufám že jsem se vyjádřil dost dobře a nebudete mě mít za blba :-D
Re: MI16
Napsal: 03 kvě 2011 08:18
od vinorak
podle mě bude jednodušší tam dát svazek z míčka...
Re: MI16
Napsal: 03 kvě 2011 17:06
od booriiss
Stejnak by mě to zajímalo to schéma
Re: MI16
Napsal: 04 kvě 2011 15:59
od Sonny
Hele popravdě nevím jestli jednoduši je dá z MI ale když máš elektriku z 88Kw tak v tom není vubec problém.Dáš jen o čtyři kabely více a je to vyřešené.Jako kdybych měl doma EL. z 88KW a z MI tak by nebyl problém ti to udělat a nebo ti nakreslit schéma.
Re: MI16
Napsal: 04 kvě 2011 18:29
od dypid
ja jsem kuchal el micka a gticka do 1.1
takze jeste slozitejsi muj postup byt ze sem vzal komplet svazek z micka potom jsem mel z GTi svazek z pojistkovky do motoroveho prostoru ktery se zapoji do pojistkovky a na druhe strane konci 2 hnedyma konektorama ktere se potom musi prekopak (je tady nekde na foru navod co kam patri) protoze na mickovem svazku jsou jinci konektory
taky jsem to koumal a v podstate abys to natocil a jelo tak potrebujes zapojit kabel od kotvy starteru,buzeni alternatoru,napajeni do jednotky a nejakou kostru jednotky (myslim ze to byly jen tyto 4 kabely)
Re: MI16
Napsal: 04 kvě 2011 19:08
od vinorak
jo je to pjednoduchý přesně jak píšeš, pár koster, plus, klíčkový plus a běží to
pak už jenom pár drátů pro kontrolky a přestavba je hotová
Re: MI16
Napsal: 06 kvě 2011 13:33
od booriiss
Já mám ale dvouřádkovou.... Já mám totiž dva motory jeden 116kw dvouřádek a druhej obyč 108kw třířádek a tenhle svazek k tomu mám už hotovej ale jedná se mi o ten dvouřádek je to bez čidla klepání a kaťáku ....D6C motor nebo jak to je mám to OD FÍKA