Stránka 1 z 2

Nechce se mu chytnout

Napsal: 13 říj 2010 20:54
od Irisek
Ahoj, mám dotaz. Když chci nastartovat tak to má co dělat aby to chytlo, hlavně po ránu při nízkých teplotách a když už to teda nakopnu tak to šíleně hulí a smrdí. neví někdo co s tím? nemůže to být třeba ta pumpa co tam je přijde mi že si t nasává vzduch. mám 1,9 D.

Re: Nechce se mu chytnout

Napsal: 13 říj 2010 21:50
od WoMec
žhaviče, žhaviče a znova žhaviče. Vymeň je a na 90% máš po problému

Re: Nechce se mu chytnout

Napsal: 13 říj 2010 22:03
od Irisek
oki díky za radu. vyzkouším

Re: Nechce se mu chytnout

Napsal: 13 říj 2010 22:39
od Bartik333
Jak rikal Womec, zhavice.
JEstli ti to hytne a hodne holi, budou spatny tak dva.
Vyndej je a pripoj je na plus a minus, jestli zcervenaji jsou dobry, jestli ne, jsou KO

Re: Nechce se mu chytnout

Napsal: 14 říj 2010 09:06
od yvi
ja som mal nove zhavice a robilo mi to stale... ked som startoval za studena tak som mu musel niekedy popridavat aby nezdochol a hulil jak dabel ale to len ked bol studeny ked sa zahrial tak nehulil.....raz som tak bol s pritelkou snowbordovat a ked som to tam na parkovisku nastartoval tak som sa hambil ja blazen ... najhorise bolo ze vsetok ten dim odfukol vedla kde sa prezuvali dalsi ludia... a to som mal nove zhavice...

Re: Nechce se mu chytnout

Napsal: 14 říj 2010 09:48
od draken
já mám teď taky nový žhaviče a taky ráno když je kolem nuly, tak to 30 sekund hulí jak darebný kamna. Starej motor hulil tak 5 minut. A myslim si, že to taky dělá kvalita nafty, protože táta corsu natankoval u shell a ta hulí ráno tak 2 sekundy

Re: Nechce se mu chytnout

Napsal: 17 říj 2010 16:01
od yvi
no ja mam stale taky problem... ale mne to nielen ze huli ale mne to brbloce a trace motorom a keby som mu nepopridal trochu tak mi zdochne... co s tim?? zhavice?? daval som tam zo stareho motora a tie boli nove mali asi pol roka ... len ked si pametam tak tie co tam boli sice boli tost zle na tom ale ked som bol kupovat tu 405TD tak mu vraj stala tyzden a po tyzdni ju nakopol a slapala sice trochu dimila ale nezdochla a ani to nebrblotalo tak ako mne teraz ... zebi sitis ci co ?? da sa s tim nieco robit??

Re: Nechce se mu chytnout

Napsal: 17 říj 2010 21:17
od Venkovak
Jestli vám to taky někde nepřisává naftu,takže chvíli trvá než se to odvzdušní.Já s TDčkem nemam problém při nule....ale mam jiný problémy :myslim:

Re: Nechce se mu chytnout

Napsal: 25 říj 2010 13:16
od riderRLM
yvi píše:no ja mam stale taky problem... ale mne to nielen ze huli ale mne to brbloce a trace motorom a keby som mu nepopridal trochu tak mi zdochne... co s tim?? zhavice?? daval som tam zo stareho motora a tie boli nove mali asi pol roka ... len ked si pametam tak tie co tam boli sice boli tost zle na tom ale ked som bol kupovat tu 405TD tak mu vraj stala tyzden a po tyzdni ju nakopol a slapala sice trochu dimila ale nezdochla a ani to nebrblotalo tak ako mne teraz ... zebi sitis ci co ?? da sa s tim nieco robit??
Ten isty problem som mal aj ja.. trhalo z motorom za studena alebo ked som prudko pustil plyn vo velkych otackach... rano to xytalo ale zdochynalo,neskor to uz iba krutilo a nic... vymenil som zhavice a trysky a je po problemoch :) netrha,netrasie a startuje ako vino aj ked je minus :) hulit huli ale to uz je aj poctom km ...

Re: Nechce se mu chytnout

Napsal: 05 pro 2010 10:17
od janajda
Taky se přidám s dotazem. Motor 1.9D, když startuju za studena, tak startér musí poměrně dlouho točit, než se motor chytí...a potom následuje cca 20-30sec držení nohy na plynu(jen trochu), aby to nechcíplo. Prozatím podezřívám olej, je tam už hooooodně dlouho, tak jestli nefunguje spíš jako brusná pasta, než jako olej :myslim:
Mno a dým co z toho leze mi přijde spíš bílej, možná trošku do šeda.
Any idea?
A ještě dotaz začátečníka - žhavičky najdu kde a čím je povolím?

Re: Nechce se mu chytnout

Napsal: 05 pro 2010 10:32
od WoMec
janajda píše:Taky se přidám s dotazem. Motor 1.9D, když startuju za studena, tak startér musí poměrně dlouho točit, než se motor chytí...a potom následuje cca 20-30sec držení nohy na plynu(jen trochu), aby to nechcíplo. Prozatím podezřívám olej, je tam už hooooodně dlouho, tak jestli nefunguje spíš jako brusná pasta, než jako olej :myslim:
Mno a dým co z toho leze mi přijde spíš bílej, možná trošku do šeda.
Any idea?
A ještě dotaz začátečníka - žhavičky najdu kde a čím je povolím?
to že to huli po takový točení je normální, žhaviče najdeš na přední strane motoru hned pod vstřikama, jsou propojeny silnym dratem. ješte zkontroluj palivovy filtr a hadičky jestli se to to neucpává nebo nezavzdusnuje.
a pokud tam málo oleje tak ho dolej, nejlíp ale vyměn (vč. olejovyho filtru)

Re: Nechce se mu chytnout

Napsal: 05 pro 2010 10:55
od janajda
Díky za rychlou odpověď. (tenhle klub se mi líbí :up: )
Točit to aspoň trochu musím, protože jinak by to okamžitě po startu zase chcíplo. Taky mám podezření na běh na míň válců(předtím jsem měl Trabíka a tam se to diagnostikovalo skvěle :m: )
Olej vyměním v průběhu týdne a zbytek asi v dohledný době zkontroluju.

Re: Nechce se mu chytnout

Napsal: 05 pro 2010 11:16
od Venkovak
Docela to vypadá na ty žhavičky,podle toho dlouhého startu.Aspoň první věc po které bych šel.
Zjístíš to tak,že je zkusíš na odběr.Odpojíš si plusový kabel ze žhaviček(8 klíček nebo oříšek) pak vemeš kablík,který jedním koncem přiložíš na plus pól baterie a druhým budeš škrtat o kontakt žhaviček.Když to bude jiskřit,je žhavička dobrá a žhaví..... demontáž se provádí 12tkou očkem a ohebnýma prstama :m:

Re: Nechce se mu chytnout

Napsal: 05 pro 2010 11:33
od WoMec
to že to musíš točit zníčí že máš minimálně 1 žhavičku v prdeli + asi ti nefunguje automatickej sytič. Každpádně doporučuju výměnu všech žhavičů, pak elaborovat co dál ... no a ten olej radsi udelej hned :D jestli uz ani neteče ...mohl bys taky poslat motor do kytek

Re: Nechce se mu chytnout

Napsal: 05 pro 2010 11:54
od Klobe
jestli dlouho točí a potom má tendenci chcípnout tak jsou v řiti žhaviče a někde ti to přisává vzduch.
když auto po ránu chvilku hulí tak jsou v řiti guferka, mě to dělá to samé a měnil jsem palivový filtr a zlepšilo se to, potom jsem si natáhl sytič ze škodovky(ruční) a je to opět lepší ale furt malinko si zakouří, hold starý diesel.....
můj nafták v m -20 chytne na 3x nažhavení i bez sytiče, jen se motor musí trošku oklepat (chvilku škube a hulí) a po cca 30 sekund už má pěkný chod.