rozdil v motorech
- kamikaze
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 298
- Registrován: 17 úno 2009 00:01
- Rok narození: 1978
- Skutečné jméno: Adam Chotas
- tel.:: 777932630
- Bydliště: Kladno
rozdil v motorech
chlapi jakej je rosdil v mi16motoru 108kw a 112kw????
P205 CTI Gutmann (miami-blue)
P806 2,1 td
P806 2,1 td
- Mef
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 317
- Registrován: 24 úno 2008 12:45
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Martin
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: rozdil v motorech
Obrovskej. Jsou to úplně jiný motory. 112kW se montovala do P405 od roku 1993, P306 S16, Citroenu ZX a Citroenu Xantia. Liší se tím, že má objem 2.0l, zatímco 108kW byla 1.9l. Má plastové promněnné sání a například už nemá rozdělovač. Všechno na tom motoru je řízeno elektronicky a nebo podtlakem. Zapalování je tu řešený systémem 1svíčka=1samostatná cívka. Není to špatnej motor, ale jak se tam něco pos..., tak z něj zešedivíš. Vím o čem mluvim. Mám ho ve své 405. Schánět na něj nějaký díly taky není vždy zrovna jednoduchý, protože v našich končinách je to docela exot.
- Přílohy
-
- 16V.JPG (116.6 KiB) Zobrazeno 1735 x
Peugeot 405 RFY Mi16 - Vínovka
Peugeot 405 DFW Mi16 - Green Inferno
Peugeot 406 RFV Coupé - Christine
Peugeot 406 RFV Coupé Automatique - Banán
Peugeot 405 DFW Mi16 - Green Inferno
Peugeot 406 RFV Coupé - Christine
Peugeot 406 RFV Coupé Automatique - Banán
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: rozdil v motorech
a pro doplnění mezi motory XU9J4Z (108kW) a XU9J4 (116kW) oboje hliník objem 1905ccm je rozdíl jenom v pístech a rozvodovym kole na sací vačce a taky nemá lmabdu a katalizátor
- kamikaze
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 298
- Registrován: 17 úno 2009 00:01
- Rok narození: 1978
- Skutečné jméno: Adam Chotas
- tel.:: 777932630
- Bydliště: Kladno
Re: rozdil v motorech
sry chlapy myslel sem rodily v motorech v 1,9 16v 148ps a 1,9 16v 160ps
P205 CTI Gutmann (miami-blue)
P806 2,1 td
P806 2,1 td