Stránka 1 z 2

205 cabrio

Napsal: 02 zář 2007 17:33
od Tomik
Jak jsem již psal, byla mi odcizena moje milá 205ka...Přestože doufám, že se mi vrátí, trochu se začínám psychycki připravovat, že kdyby náhodou ne, budu si muset sehnat jiný auto...již delší domu u nás v jednom bazaru stojí 205 cabrio Roland Garos 1.4 a od tý doby co jsem jí objevil, stále přemýšlím zda si jí pořídit nebo ne...ale než bych se pro cabrio přeci jen rozhodl, rád bych slyšel vaše názory na cabrio, zda je dobrý ho kupovat před zimou a ještě s ním v zimě jezdit a taky pokud někdo víte v čem se Roland garos liší oproti jiným cabrioletum a tak...
předem dík za jakejkoliv názor... :D

Napsal: 02 zář 2007 21:15
od Hroche
zdar chlape já jsem pro ho pořídit je to vzácnost moc se to nevidí. Jinak se to vyráběly u příležitosti tenisového turnaje Roland Garros v letech 1991 až 1993 vyráběl pak štafetu převzaly 306-tky.
do uploadu jsem dal pár oficiálních letáků na tuto verzi

http://www.peugeot205club.com/soubory/2 ... Ph1992.pdf
http://www.peugeot205club.com/soubory/2 ... Cabrio.pdf
http://www.peugeot205club.com/soubory/2 ... Ph1992.pdf

Napsal: 02 zář 2007 21:27
od Tomik
tak sem letáky skouknul..moc pěkné :) ..to jsem netušil že je to taková "vzácnost"...a taky to asi neví ani nikdo jnej protože v tom bazaru stojí minimálně 3 měsíce a tedka šel i s cenou dolu...předpokládám že s blížící se zimou o něj ještě více klesne zájem a cena by mohla jít ještě více dolu.. :D zítra se tam stavím a poptám se na něj....

Napsal: 02 zář 2007 21:29
od Hroche
bacha abych ti ho nevyfouknul mám taky zálusk :D jo za kolik ho ted maj
já vím o dvou co jsou na prodej jeden je v Praze a druhej z Ústí a cena je kolem 45 tis. u obou dvou

Napsal: 03 zář 2007 07:05
od Tomik
Původní cena byla 40000 ted je za 33000..což mi přijde docela málo na takovýhle auto...je v pěkným stavu, má čerstvou technickou..

Napsal: 03 zář 2007 22:47
od zoby
pokud se nepletu tak garosů kabrio bylo vyrobeno 1500 ks. jednoho si na jaře dovezl i kámoš.
v republice jich bude maximálně 10 ks, kámoš tvrdil, že jich tu je i s tím jeho asi 4 možná 5.

to jak se kabroi bode chovt v zimě nevím, dal bych ti vědět na jaře, ale určitě je to zajímavý kousek - ale chce to prolézt a cenu případně upravit podle stavu.

mělo by to býv v plné výbavě, nic víc do 205 kabria dodat nešlo.
má to el okna, střechu, centreál, polokožená sedadla.
a ta 1,4 s tím jede moc pěkně, včera jsme s tím kabriem ujeli trojkovýmu baworu taky kabrio

Napsal: 03 zář 2007 23:49
od hugo boss
zoby píše:pokud se nepletu tak garosů kabrio bylo vyrobeno 1500 ks. jednoho si na jaře dovezl i kámoš.
v republice jich bude maximálně 10 ks, kámoš tvrdil, že jich tu je i s tím jeho asi 4 možná 5.

to jak se kabroi bode chovt v zimě nevím, dal bych ti vědět na jaře, ale určitě je to zajímavý kousek - ale chce to prolézt a cenu případně upravit podle stavu.

mělo by to býv v plné výbavě, nic víc do 205 kabria dodat nešlo.
má to el okna, střechu, centreál, polokožená sedadla.
a ta 1,4 s tím jede moc pěkně, včera jsme s tím kabriem ujeli trojkovýmu baworu taky kabrio
cabria jsem měl 3 a zima v nich je pohoda.... neměj strach...
ale pochybuji že jich je v republice jen 5, je jich tu mnohem víc, jen ted jsem našel na inzerátech 6kousků :wink:

Napsal: 04 zář 2007 13:52
od Tomik
díky zatim za vaše tipy a informace...za chvili jedu hledat po okolí svýho Mazlika, tak sem zvědavej...a jak tak čtu , že Garosů bylo málo a sou relativně "vzácný"to abych se o něj pak bál ještě víc ne...? bylo by mi to moje jediný auto na běžný ježdění do práce a po městě..a navíc..jak je to s náhradníma dílama na takovýhle auto....?ikdyž zase moc speciálních dílů tam být nemůže co....?možná náká elektronika....

Napsal: 04 zář 2007 16:25
od Tomik
tak jsem se akorát vrátil z bazaru, kde stojí ten Garos. Byl jsem tam s kamarádem, kterej se autum věnuje a tak ví kam se podívat a šáhnout...když to shrnu, tak to vypadá že byl bouranej na předek, má trochu jinej odstín kapoty a hlavně je vidět že byla broušená, jsou tam vidět drážky od kartáče, pak má trochu jinej spoiler než klasika gti, tento jsem ještě nide neviděl na žádný jiný 205ce, tak nevim jesli je měnenej po nějaký nehodě, nebo jesli je originál pro tuto sérii. co se týče podběhu a prahů vypadaj dobře. Dál má docela dost sjetý pneumatiky, i vzadu a střecha je někde trochu potrhaná a docela špinavá, což asi nebude problém, ale nevím jak může být drahá oprava střechy nebo její komplet výměna, netušíte někdo...?a co se týče interiéru, vypadá zachovale, trochu odřený sedačky, hlavně ta bílá kůže ana sedákách sou nějaký skvrny....to je zatím vše co jsem viděl..pod kapotu jsem zatím nekoukal a do kufru taky ne...domluvím se strejdou, pracuje na stk ,aby sme jí vzali na rampu a mrknem an to ještě zespodu....Ták..to jsou zatím veškeré dojmy a fakta co vím.....

Napsal: 04 zář 2007 17:08
od zoby
hugo boss píše:
ale pochybuji že jich je v republice jen 5, je jich tu mnohem víc, jen ted jsem našel na inzerátech 6kousků :wink:
jako celkem kabrií nebo roland garros kabrio?

Napsal: 04 zář 2007 18:03
od Hroche
zoby píše:
hugo boss píše:
ale pochybuji že jich je v republice jen 5, je jich tu mnohem víc, jen ted jsem našel na inzerátech 6kousků :wink:
jako celkem kabrií nebo roland garros kabrio?
těch garrosů cabrio by tak kolem deseti mohlo být v republice
jinak ostatních 205 cabrio je na prodej na netu celkem dost co já vím

Napsal: 04 zář 2007 18:22
od p!nk p!ggy
cabrio 205..prekrasny auto..jeste k tomu rolland garos..no co vic si prat..:)mozna tak jenom dobrej stav..

Napsal: 04 zář 2007 20:10
od hugo boss
zoby píše:
hugo boss píše:
ale pochybuji že jich je v republice jen 5, je jich tu mnohem víc, jen ted jsem našel na inzerátech 6kousků :wink:
jako celkem kabrií nebo roland garros kabrio?
cabrii je hafo, ale tady se řeší garos.... měl jsem cabria a věnoval jsem se jim, je jich doopravdy víc než si myslíte.. :wink:

Napsal: 04 zář 2007 22:00
od Tomik
nějak se tu přeházeli odpovědi....tak to sem zkopíruju znova, nejdřív sem psal toto:

díky zatim za vaše tipy a informace...za chvili jedu hledat po okolí svýho Mazlika, tak sem zvědavej...a jak tak čtu , že Garosů bylo málo a sou relativně "vzácný"to abych se o něj pak bál ještě víc ne...? bylo by mi to moje jediný auto na běžný ježdění do práce a po městě..a navíc..jak je to s náhradníma dílama na takovýhle auto....?ikdyž zase moc speciálních dílů tam být nemůže co....?možná náká elektronika....?

a pak jsem psal toto:

tak jsem se akorát vrátil z bazaru, kde stojí ten Garos. Byl jsem tam s kamarádem, kterej se autum věnuje a tak ví kam se podívat a šáhnout...když to shrnu, tak to vypadá že byl bouranej na předek, má trochu jinej odstín kapoty a hlavně je vidět že byla broušená, jsou tam vidět drážky od kartáče, pak má trochu jinej spoiler než klasika gti, tento jsem ještě nide neviděl na žádný jiný 205ce, tak nevim jesli je měnenej po nějaký nehodě, nebo jesli je originál pro tuto sérii. co se týče podběhu a prahů vypadaj dobře. Dál má docela dost sjetý pneumatiky, i vzadu a střecha je někde trochu potrhaná a docela špinavá, což asi nebude problém, ale nevím jak může být drahá oprava střechy nebo její komplet výměna, netušíte někdo...?a co se týče interiéru, vypadá zachovale, trochu odřený sedačky, hlavně ta bílá kůže ana sedákách sou nějaký skvrny....to je zatím vše co jsem viděl..pod kapotu jsem zatím nekoukal a do kufru taky ne...domluvím se strejdou, pracuje na stk ,aby sme jí vzali na rampu a mrknem an to ještě zespodu....Ták..to jsou zatím veškeré dojmy a fakta co vím.....

je tu pár dotazů, tak bych rád odpověd.. :) jo a pokud tam pujdu znova se na něj podívat, na co bych si měl dát ještě pozor, nebo čemu věnovat pozornost...?

Napsal: 09 zář 2007 19:58
od zoby
no to že auto bylo bouraný se nepoznává podle jiného odstínu kapoty. přelakovaná kapota může mít tisíc příčin.
je třeba se podívat jestli jsou rovnoměrné spáry mezi plechama, jestli auto není do vrtule, a pak si ho otevřít a podívat jestli není vzvlněná podlaha kufru, jestli nejsou vlny na špičkách, zvlněný podběhy a jiné divné nerovnosti na místech, která nejsou na první pohled vidět.

se střechou je celkem problém, jednu dobu byli inzeráty, že to nějaký borec přešije za 5000 kč, to byla dobrá cena, jinak se to pohybuje kolem 20 tis.


ono ne každej kdo se autům věnuje jim rozumí. se mnou jel moje auto kupovat automechanik od mamky z práce a o tom na co se podívat když se kupuje auto nevěděl vůbec nic.

jinak jestli bys měl možnost to hodit na stk, tak to prožeň celým stk, jako třepačkou na nápravy, motexkou na brzdy, případně i emisema