Stránka 1 z 1

Identifikace sroubu GTI motoru

Napsal: 04 lis 2010 18:45
od Nego
Zdravim panove, tedka sme s kamosem resili spatne paleni benzinu a klepani motoru. Potahovali sme rozdelovacem po draze a je to malinko lepsi, motor uz tak neklepe a jede klidnej. Taky se posunul omezovac o cca 200 otacek nahoru (na 6700+-). Jenze me porad prijde ze tomu neco chybi. Ja sem chtel potahnout volnobeh jenze sem asi rypl do spatneho sroubu a nevim co sem rozladil. Je to sroub ktery je na "vstupu" ke skrtici klapce nad prave sroubkem kterym se ladi volnobeh. Prikladam fotku (na ktere teda primo videt neni) kde se nachazi. Kdyby nekoho napadlo co sem mohl "rozjebat" dejte vedet. Diky

PS: foto neni z mojeho auta, je z netu a detailnejsi sem nenasel.

Re: Identifikace sroubu GTI motoru

Napsal: 04 lis 2010 18:46
od manko
to je na štelovanie volnobehu

Re: Identifikace sroubu GTI motoru

Napsal: 04 lis 2010 18:48
od manko
toto je na volnobech nič iné tam nieje :myslim:

Re: Identifikace sroubu GTI motoru

Napsal: 04 lis 2010 18:51
od Nego
Tak to sem pak tocil spravnym. No at sem s nim tocil jak sem chtel tak zadny rozdil v otackach. Kamos prave tvrdil ze tenhle na volnobeh neni ze by to mel byt takovy mensi co je pod nim, je jakoby zakaply barvou.

Re: Identifikace sroubu GTI motoru

Napsal: 04 lis 2010 18:53
od manko
nemáš tam dačo upchaté ? ked to nič nerobilo z otáčkami ? ja s tým pohnem o milimeter a uš je počuť rozdiel :myslim:

Re: Identifikace sroubu GTI motoru

Napsal: 04 lis 2010 18:57
od Nego
No prave kdyz sme to ladily naposled s Thyem tak byl krasne vydet a slyset rozdil. Jenze pak me motor zacal klepat a otacky si delaly (a doted delaji) co chcou tak sem do toho hrabl sam a nic. Tedka vecer sme s tim uz moc nerypaly. Jen se nastavil ten rozdelovac a ocistily kontakty. Zitra to pozkousim ale prave me to strasne vrta hlavou protoze sem vymenil palivovy a vzduchovy filtr (ktere byly v hroznem stavu) a je tam rozdil ve vykonu ale proste porad mam co delat s predjetim 55kW felicie :D coz se me nelibi

Re: Identifikace sroubu GTI motoru

Napsal: 04 lis 2010 20:21
od Soty
Tam kde směřuje šipka tam je takovej šroubeček (mě tam chybí ) kterej de zašroubovat tak že vlastně tlačí na ten plíšek který je pod ním a ten prakticky pootevře klapku takže tím by to mělo jít naštelovat ;-) (ale je to jen teorie praxe ještě neproběhla :-D )

Re: Identifikace sroubu GTI motoru

Napsal: 04 lis 2010 20:34
od Nego
Soty: noooo, to bude ten maly sroubek co me ukazoval kamos ze to mam stelovat tim. Ja ho mam jakoby zakaply takovou cervenou "plastelinou" :smich: ktera uz je jen po okrajich protoze se s nim vrtalo.

Re: Identifikace sroubu GTI motoru

Napsal: 04 lis 2010 20:35
od manko
Ja som s touto vecou ešte nikdy nič nerobil :myslim:

Re: Identifikace sroubu GTI motoru

Napsal: 04 lis 2010 22:56
od vinorak
to je doraz klapky, do toho bych se určitšě nehraba ;-) l

Re: Identifikace sroubu GTI motoru

Napsal: 04 lis 2010 23:19
od Mef
Určitě bych do toho malýho šroubku nevrtal, protože i když si tim nakrásně pootevřeš klapku, tak zároveň dosáhneš toho, že ti nebude správně spínat spínač volnoběku ;-)

Re: Identifikace sroubu GTI motoru

Napsal: 05 lis 2010 06:40
od pichy
procházels hadice? asi ti to někde přisává vzduch, případně váha vzduchu má svá nejlepší léta za sebou.

Re: Identifikace sroubu GTI motoru

Napsal: 05 lis 2010 06:55
od Zdenek
Ten malej šroubek u klapky zvenku je na seřízení dorazu klapky aby se v krajní poloze nezasekávala = nešťourat se v něm!
Šroub zezhora na klapce je na seřízení volnoběhu, pokud se při pootáčení nic nemění, tak ho vyšroubuj uplně ven. Je na něm O-kroužek, kterej bude nejspíš už posmrti. Při té příležitosti se mrkni, jestli neni dirka nějak zalepená nebo ucpaná-nejlépe zašťourat jehlou nebo fouknout dovnitř kompresorem.