Stránka 1 z 1
P. 605 2.1 TD
Napsal: 07 lis 2010 20:31
od Sonny
Chlapi,omlouvám se že to není o 205, ale potřeboval bych pár rad a nebo poradit.Chtěl bych si koupit Peugeot 605 2.1 TD a rád bych věděl,na co si třeba dát pozor,co je největší bolestí těhlech aut,atd.Prostě Poradit
Budu moc rád za každou radu i zrazení
Jinak omlouvám se kdyžtak za špatné zařazení
Re: P. 605 2.1 TD
Napsal: 07 lis 2010 22:42
od MSCH205
Taky po tom pokukuju, takže si to tady rád přečtu, asi nejvíc bude vědět Stephen
Re: P. 605 2.1 TD
Napsal: 08 lis 2010 20:43
od Milo75
mno mohl jsem jednu koupit za 7k s motorem po střední opravě, ale nemá to cenu, jsou na ní drahé náhradní díly, auto je těžké, takže u staršího kousku, bude na nápravách vše na výměnu, dále problémy s motorama stejně jako u 405TD- praskají hlavy
ač je auto pozink, tak sem viděl na prach schnilé prahy
musel by sis připlatit za velice solidní kousek, abys měl větčí jistotu, že to není plečka, jinak finančně vykrvácíš
Re: P. 605 2.1 TD
Napsal: 09 lis 2010 10:33
od Stephen
náhradní díly jsou opravdu drahé.Z druhovýrobi se na ni temer nic nedela takze vse bud origo peugeot nebo vrakoviste.Ja mam znameho co dela 605 a ma na ne dost dilu takze pohoda.Jizdne se tomu jen tak nejake auto nevyrovna.Plavna uzasna jizda-proste jizdni komfort na jednicku desetkrat podtrzenou! a vubec se nenaklani!
Jinak tyhle tezke auta trpi na stabilizatory.Jinak brzdam a podvozku nemam co vytknout! Vubec jak auto drzi uzasne stopu i ve velkych rychlostech je obdivuhodne (v Autocaru o ni psali,ze patri ke spicce co se jizdnich vlastnosti tyce)
a ja to mohu jen potvrdit.JInak s motorem ti moc neporadim.Ja mam druhou 605 a oboji třílitr takze diesel moc nevim.Ale klasika praskaj hlavy.Jinak to jede slusne s 2.1 td a je to nejlepsi volba TD do 605.Je celkem spolehliva co sem slysel oproti novejsi 2.5TD.Co se tyce kastle,tak bych si dovolil nesouhlasit ze reznou prahy.Cele auto je suprove ochraneno proti korozi.Mam ted 91 a nemam ji orezlou krom jednomo mensiho mistecka na prahu,kde ji byvaly majitel posadil na bricho a vznikla mala trhlinka.Jinak nikde ani naznak rzi! Opet plati,pokud auto nebylo bourane nebo nejak poskozene tak 605 nerezne! Ja za celou dobu co ji mam sem menil akorat ,,spotrebni zbozi" (olej,filtry,svicky,kabely) sem menil akorat stahovacku jez praskla a obcas se mi zasekne stresni okno jinak nic(jeste sem se k tomu nedokopal za ty leta
).Teprve po trech letech jezdeni budu delat brzdy a stabilizatory.
Pokud se pro ni chces rozhoudnout tak pokud koupis zachovaly vuz,tak neprohloupis!ja bych ji nemenil! Toho mista co tam je,pomalu nema ani ,,S" Mercedes.Je to proste limuzina! Budu ti drzet palce at dobre vyberes! Je to skvele auto!
Kdyby te neco napadlo na co se zeptat,tak pisni...!
Re: P. 605 2.1 TD
Napsal: 09 lis 2010 19:53
od Sonny
Drahé díly?Já nevím,koukal jsem na net a zase tak drahé mě nepříjdou.Například čepy,rozvody,atd... No o tom že praskají hlavy jsem slyšel a četl jsem zase že hodně na to trpěly ty 2.5TD.Proto že to mělo nějak dva termostaty.Jediné co je snad na 2.1 TD tak že mají nějak divně řešené řemeny,a že se stane že Micro řemen spadne a namotá se do rozvodů.Jinak prý nění problém pro 2.1 TD - 800 000km.A že spotřeba také není hrozná.Zase PRÝ se pohybuje kolem 6-7 litru.
Re: P. 605 2.1 TD
Napsal: 09 lis 2010 20:03
od WoMec
2.1TD 12V ... nejlepši motor starších peugeotů vubec .... a není problém na něm namotat 1milion :) .. samozřejmě při řádném servisu.
Re: P. 605 2.1 TD
Napsal: 09 lis 2010 20:10
od MSCH205
Sonny píše:Drahé díly?Já nevím,koukal jsem na net a zase tak drahé mě nepříjdou.Například čepy,rozvody,atd... No o tom že praskají hlavy jsem slyšel a četl jsem zase že hodně na to trpěly ty 2.5TD.Proto že to mělo nějak dva termostaty.Jediné co je snad na 2.1 TD tak že mají nějak divně řešené řemeny,a že se stane že Micro řemen spadne a namotá se do rozvodů.Jinak prý nění problém pro 2.1 TD - 800 000km.A že spotřeba také není hrozná.Zase PRÝ se pohybuje kolem 6-7 litru.
a ty už máš něco objevenýho, nebo koukáš na inzeráty a když bude něco pěknýho jdeš do toho?
Jinak my jsme měli citrouše XM 2,5Td rok 2000 a motor bez chyby je to asi o tom servise, a ty drahý díly mě taky tak nepřišly, když jsem koukal třeba na autokelly.
Re: P. 605 2.1 TD
Napsal: 09 lis 2010 20:13
od Stephen
kluci treba naraznik origo 40tis. v Peugeotu,jedna predni lampa 10tis atd
Jinak trilitry tez pres pul mega km a pohoda!
Re: P. 605 2.1 TD
Napsal: 09 lis 2010 21:02
od Sonny
MSCH205 píše:
a ty už máš něco objevenýho, nebo koukáš na inzeráty a když bude něco pěknýho jdeš do toho?
Jinak my jsme měli citrouše XM 2,5Td rok 2000 a motor bez chyby je to asi o tom servise, a ty drahý díly mě taky tak nepřišly, když jsem koukal třeba na autokelly.
Tak mám něco vytypováného.Právě že kámošov strejda má také 2.1 TD 12V a říkál že by ho nikdy za nic nevyměnil.Krásná spotřeba dobrý vlastnosti,výkon.A co se týče dílů,tak mě to přijde levnější jak na GTI.A já ještě mám slevy u Kelly tak že vubec pohoda.Ano souhlasím,určitě je to o servisu.Když se dodržuje vše jak má tak ten motor musí fungovat.
Re: P. 605 2.1 TD
Napsal: 09 lis 2010 22:56
od Stephen
přesně tak.Chce tomu auto dopřát to co potřebuje a pak se odvděčí! Jinak v Kelly toho moc nesezenes na 605