Pár detajlů k autu.
Dle původního majitele bylo auto vytažeo ze Švýcarskýho vrakoviště, kde jej už chtěli hodit do drtičky. Proto jsou dvě prohliny v místě cca půli dveří. Interiér je zachovalý, ačkoli to dalo dost práce ho vyčistit. Předešlý majitel v něm vozil velkýho psa, takže si asi dovedete představit, jak mohl vypadat. I dneska se občas nějakej ten chlup najde.
Karoserie zřejmě bouraná nebyla, až na můj incident, kdy jsem si d***l zrušil levý přední dveře. Podařilo se mi sehnat jiný, jenže jsou o malilinko tmavší. Pokud auto není naleštěný a nestojí na přímym slunci, tak to není ani poznat. Objevuje se koroze v místě sváru zadních baltníků s prahem a na levém zadním blatníku u lemu jsou vidět puchýřky. Na zadku je červená lišta 205Gti. Nebylo by to tím, že jsem chtěl auto nějak tunit, ale je tam kvůli tomu, že jsem měl v práci kolegu čur**a, kterej by neměl dostat řidičák ani omylem a ještě si koupí auto jako kráva. Takže se mi opřel o zadní dveře. Levý přední lem na blatníku je z jiného auta. Původní byl asi nějakej volnej a tak mi na dálnici udělal pá pá. Bohužel už jsem nesehnal chromovou lištu, proto je tam červená. Jsou zatmavená boční okna folií. Kdyžtak mám celou jednu sadu nezatmavených. Do interéru jsem si dal červené pásy z garose. Černé jsem si samozřejmě nechal. Na zadní dveře jsem instaloval decentní křidýlko z GTi. Není tam šroubované, jen přilepené, aby se dalo případně sundat.
Provedené opravy a úpravy:
Vyrobení nového el. svazku pro čidla motoru. Původní byl z části zapečený a měl kontaky ve svorkovnici zoxidované na prach
Vyměněné ojelové čerpadlo za čerpadlo z Mi16
Vyměněný startér za jiný z Mi16
Vyměněné těsnění pod vanou a při té příležitosti instalována hliníková vana z Mi16 s olejovou přepážkou
Vyměněno těsnění po víkem ventilů
Instalovám silnější alternátor 80A z Mi16
přetěsněné sání. Přisávalo si falešněj vzduch a motor pak dělal neplechu.
Výměna vstřiků. Jeden měl tendenci občas stávkovat. Jsou tam vstřiky z Xantie 1.8i. Pocitově bych řekl, že jede auto stejně, jen po seřízení a nastavení směsi žere míň.
Oprava mechanismu stěračů. Původní byl přirezlý, skřípal a přidíral se. Teď to chodí líp než z fabriky
Během posledních cca 2000km bylo děláno:
Výměna oleje
Výměna svíček
Výměna kabelů
Výměna víčka rozdělovače
Výměna lambda sondy (ne za novou)
Výměna kontaktů baterie. + byl naprasklý a měl špatný dotyk a - měl strženou tu plastovou křídlovou matku (to je taky výmysl udělat matku z plastu)
Dizajnové a funkční úpravy:
GTi lišta na zadních dveřích
GTi křidýlko
Led osvětlení kastlíku
Pětitlačítkový plast
BX budíky
Červené pásy RG
Zatmavená okna
Alarm s dálkovým ovládáním centrálu
Přídavné dálky
Přídavné mlhovky (zatím nezapojeny)
Třetí brzdové světlo
Závady:
Mlátí přední náprava. Asi by to chtělo nový čepy, ramena a stabilizátory.
Takřka nefunkčí ruční brzda. Na rovince při stání auto udrží, ale na rozjezdy do kopce to aplikovatelné není (aspoň si ho odemě nepujčuje mamka
)
Asi by neuškodilo udělat přední kotouče a destičky.
Občas nechce nastartovat. Závada je v relé palivové pumpy. Když tohlo nastane, vyždy mi stačilo "sepnout" relátko palcem (mám ho odkrytovaný) a auto hned naskočilo.
Jen ještě jednou upozorňuji, tohle je jen průzku zájmu. O prodeji ještě nejsem plně rozhodnut a pokud ho prodám, tak to rozhodně nebude příští tejden. Spíš až tak za měsíc.