peugeot 1.1 GL - pichyho denní jezdec
Napsal: 28 lis 2010 10:53
bylo na čase uvolnit z každodenní roboty rallyečko, takže jsem hledal něco na denní popojíždění s nízkými náklady na provoz. víceméně jsem se rozhlížel jen u peugeotu a citroenu, ale nakonec jsem našel slušnou 205, což je v dané chvíli i nejlepší varianta (vzhledek k tomu, co všechno se dá v rámci tohoto klubu pořešit, nakoupit, opravit atd. právě na tento model.
takže je to r.v. 1992, můj první pětidveř, najeto 157 tis. (zřejmě poctivých), výbava základ - tedy sociál, v ceně auto bylo tažné a autorádio, zimní gumy jsou tak na dojetí v létě. dotaženo z německa, tam to dlouhé léta měl majitel ročník 1943, pak jezdilo v chomutově u majitele ještě staršího, posledních pět let jezdilo kolem ostravy. po celou dobu dostávalo potřebnou péči. technická končí v březnu 2011.
závady: nebrzdí ručka, celkově dost omezený brzdný účinek, nefunkční zámek pátých dveří, synchron na dvojce je po smrti (jiná převodovka už je v kufru), druhý den po zakoupení zkolabovala zadní náprava (přísahal bych, že během koupě normálně pružila a kola byly v cajku ), ze strany uražený kus nárazníku, pravý blatník byl ťuknutý, takže chytá mírnou korozi.
jinak přední náprava je super, nikde nic nebouchá, kastle je krásná, motorově se prozatím jeví také na výbornou. v plánu jsou pružiny gti, spoiler gti a nějaké sedačky gti. pro jiné úpravy není důvod, potřebuju, aby byl stoprocentní po technické stránce.
takže je to r.v. 1992, můj první pětidveř, najeto 157 tis. (zřejmě poctivých), výbava základ - tedy sociál, v ceně auto bylo tažné a autorádio, zimní gumy jsou tak na dojetí v létě. dotaženo z německa, tam to dlouhé léta měl majitel ročník 1943, pak jezdilo v chomutově u majitele ještě staršího, posledních pět let jezdilo kolem ostravy. po celou dobu dostávalo potřebnou péči. technická končí v březnu 2011.
závady: nebrzdí ručka, celkově dost omezený brzdný účinek, nefunkční zámek pátých dveří, synchron na dvojce je po smrti (jiná převodovka už je v kufru), druhý den po zakoupení zkolabovala zadní náprava (přísahal bych, že během koupě normálně pružila a kola byly v cajku ), ze strany uražený kus nárazníku, pravý blatník byl ťuknutý, takže chytá mírnou korozi.
jinak přední náprava je super, nikde nic nebouchá, kastle je krásná, motorově se prozatím jeví také na výbornou. v plánu jsou pružiny gti, spoiler gti a nějaké sedačky gti. pro jiné úpravy není důvod, potřebuju, aby byl stoprocentní po technické stránce.