Stránka 1 z 3

zavada č.41 a č.33

Napsal: 04 pro 2010 19:08
od fejmus
diagnostikou jsem si vyblikal tuhle zavadu, kde najdu # 33 Sensor podtlaku v sání??? U klasickyho BOSCHackyho mono motroniku MAP senzor neni, to maj zase ti zabozrouti neco navic nebo co? Jinac je to 1.1. Diky za rady

zadava č.41 a č.33

Napsal: 05 pro 2010 16:45
od fejmus
Dik za odpoved... Nasel jsem si to sam! 1.1 bosch mono motronic zadny cidlo v sani nema! To je jen pro motory s 89PS! Takze nvm kdo tohle delal http://www.peugeot205club.org/?reloaded ... iagnostika, je to nepresny a neni ani napsany, kteryho motoru se to tyka!

Jinac 33 znamena: ''meric objemoveho mnozstvi vzduchu, potenciometr skrtici klapky''!
a jen pouze motory 1.6 89PS Monopoint pouzivaji ten MAP snimac (tlaku v sacim potrubi)

A jak se tady uz resilo, zavada 41 (hallak), ze je normalni, tak me to moc normlani neprijde, kdyz bez toho snimace nemuze auto jet, pokud teda nema 205ka jeste nekde snimac na vacce nebo v rozdelovaci. Jelikoz mi auto prestalo jet, tak jsem se na to dneska mrknul a koukal, ze svorkovnice od Hallaku je odpojena, nvm jak je to mozny a nedari se mi najit kam to zapojit..

Re: zavada č.41 a č.33

Napsal: 05 pro 2010 17:23
od fejmus
To neni mozny.. Muzete mi prosim rict, tak prijde zapojit konektor od hallova snimace? nemuzu tu svorkovnici najit! Specha, diky

Re: zavada č.41 a č.33

Napsal: 05 pro 2010 17:31
od vinorak
vybliká se 41 proto, protože motor stojí a tak to hlásí jako chybu. Snímač otáček v rozdělovači je napojenej přímo na modul zapalování, kterej je k němu přišroubován ;-)
http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?k ... windowid=0

Re: zavada č.41 a č.33

Napsal: 05 pro 2010 17:55
od WoMec
Začni se chovat slušně, nebo by to tve lehce arogantní chovani mohlo nést patřičné dusledky. Na takový jednání tady rozhodně nejsme zvyklí. Tak se nad tím zamysli!

btw. pokud vim tak senzor podtaku sani je někde v oblasti vstřikováni. Benzina nenám, takte kde přesně, nevim.

Re: zavada č.41 a č.33

Napsal: 06 pro 2010 19:27
od HALLLIBELL
fejmus píše:diagnostikou jsem si vyblikal tuhle zavadu, kde najdu # 33 Sensor podtlaku v sání??? U klasickyho BOSCHackyho mono motroniku MAP senzor neni, to maj zase ti zabozrouti neco navic nebo co? Jinac je to 1.1. Diky za rady

Napada mě jediny reseni poradnou fleksu a zacit rozrezavat to tzv. auto co se dá... Protoze přes tohle vlak nepojede a nejhorsí je ze to auto ani nikdo nechce ukrast. :cry:

Jediná správná volba jsou japonci :m: 323f BG GT! aááááááá :blbl: :blbl:


WoMec: To chce klid a poradny auto pak budeš happy :twisted:

Re: zavada č.41 a č.33

Napsal: 06 pro 2010 19:44
od WoMec
HALLLIBELL: Jestli si přišel akorat prudit, tak se zase otoč na patě a vrať se, odkud si přišel. Nikdo tady ne tebe není zvědavý.

Re: zavada č.41 a č.33

Napsal: 06 pro 2010 19:46
od draken
další rejpal, ste se tady sešli. my zas můžem říkat, že ty vaše mazdy hnijou a stojej za starou belu. Nejsou o nic lepší než ty naše 205ky. Když si spočítáš kolik jezdí mazd starších 20 let ve slušnym stavu, tak zjistíš že třeba 205ky na tom sou mnohem líp a to o něčem svědčí. Jestli nemáš nic lepšího na práci než nám tady pomlouvat auta a vychvalovat jinou značku, tak si na to založ vlastní forum a nezasírej to tady!!!!!!!!! Hawk

Re: zavada č.41 a č.33

Napsal: 06 pro 2010 19:51
od Phate
Oba rejpalové vlastní stejná auta...mazdu 323 BF GT...to už něco napovídá samo o sobě. S takovými je lepší se nezabývat. A pokud se vám 205ka nelíbí, tak si jí nevšímejte a když už jste si jí pořídili, máte nějaký problém a chcete poradit, tak se alespoň chovejte slušně, jinak se pomoci nedočkáte;-)

Re: zavada č.41 a č.33

Napsal: 06 pro 2010 19:58
od Soty
hmm Mazda 323 ... Taky jí sestra má a osobně bych nechtěl platit ty pálky za drobné opravy co ona platí,,, to co dá za součástku třeba do motoru tak za to já koupím celej motor :m: :up:a tak to je ze vším... a jak bylo řečeno běž si prudit třeba na Mazda-forum :Merci:

Re: zavada č.41 a č.33

Napsal: 06 pro 2010 20:07
od Mitja
fejmus píše:diagnostikou jsem si vyblikal tuhle zavadu, kde najdu # 33 Sensor podtlaku v sání??? U klasickyho BOSCHackyho mono motroniku MAP senzor neni, to maj zase ti zabozrouti neco navic nebo co? Jinac je to 1.1. Diky za rady
Ano senzor podtlaku v sani nema a chyba 41 je jak pise Vinorak.

Psal jsi, ze ti to nejde nastartovat?

1) Nabit baterku
2) kontrola jestli tece benzin -> pokud ne tak zkusit treba vymenit relatko od palivoveho cerpadla (najdes ho bud v kastliku spolujezdce nebo vedle hlavniho brzdoveho valce)
3) zkontrolovat jestli jde jiskra. Pokud nejde tak treba spatny modul zapalovani, palec, rozdelovac,... ale to spis poradi Vino.
4) Muzes mit na cipa potenciometr skrtici klapky nebo cidlo teploty vody pro ridici jednotku... ale to by ti to spise asi chytlo, ale delalo blbosti a chcipalo.

Re: zavada č.41 a č.33

Napsal: 06 pro 2010 20:13
od Max
Jediná správná volba jsou japonci :m: 323f BG GT! aááááááá :blbl: :blbl:


:hnus: PS: Japonce bych nechtal ani zadarmo, to radši budu chodit pěšky. A hlavně si myslim že na tyhle přiblbí keci tady neni nikdo zvědavej :zin: :zin:

Re: zavada č.41 a č.33

Napsal: 06 pro 2010 20:30
od HALLLIBELL
Max píše:Jediná správná volba jsou japonci :m: 323f BG GT! aááááááá :blbl: :blbl:


:hnus: PS: Japonce bych nechtal ani zadarmo, to radši budu chodit pěšky. A hlavně si myslim že na tyhle přiblbí keci tady neni nikdo zvědavej :zin: :zin:

To víš musel jsem vás nák upozornit na to téma, je vás tu dost ale žádná pořádná odpověd ne....

Každej má rád svoje vysněný autíčka...
Ale odpověd WoMece na dotaz od nového majitele 205 byla az moc hnusná.Tak musel počítat stím že to bude mit odezvy.

Phate: Prosím neplet si 323f bg s 323 bg je v tom sakra rozdil. :m:

Re: zavada č.41 a č.33

Napsal: 06 pro 2010 20:35
od fejmus
1) Tak jako nechtel jsem to tady rozebirat, ale kdyz uz jste si zacli :fran: . Kdyz srovnace Japonce vs. Francouze co se tyce kvality, tak nemusim nic rikat.. 205ku mam 3 dny a uz se sere, dve mazdy uz 2 roky a obe jedou jako hodinky. 205ka je jen na zimu, tohle bych mazde neudelal :D

2) Ze jsou drahydily na mazdu? No jasny, tak kdyz je to zenska, tak ty proda kazdej obchodnik to nejdrazsi, ze ti to rikala ona, to nic neznamena :D. Neumi nakupovat, treba na mazda foru jsou lidi, co nabizej orig i druhovyrobu za hodne prijatelnou cenu, takze s tou cenou za dily bych pomlcel.

3) Nekdo tady naznacoval, ze jsem to psal ja pod jinym nickem.. Jenze ma mam mazda 323 BG GT (tedy HB 3dvr.) a ten halibala psall, ze ma mrkacku, tudiz 323F..

4) WomEc: trosku klid jo, ja jsem se ptal uz pred 5ti dnema a nikdo mi furt nebyl schopnej odpovedet, tak se pak nediv proc tak pisu.

5) Jinac jsem uz vymenil snimac skrtici klapky a zapalovaci kabely a jede to.. Ale furt to obcas cuka a spotreba vychazi na 10l/100km, coz je trosku hodne na 1.1 :fran: . Co treba deravy palivovy trupky? Co jsem koukal, tak moc dobre na tom nebyly.. Nebo co vas napada :?: :?:

Re: zavada č.41 a č.33

Napsal: 06 pro 2010 20:42
od draken
no to potrubi se mi moc nezdá, vyzkoušej třeba hadičku do petky s benzínem, jestli bude cukat i tak. jinak jak sou na tom filtry? měnil jsi je?
jinak k tý kvalitě je to dle toho jakej chytneš kus a jak se o něj staral bejvalej majitel. já sem na 205ce neměl za skoro celý tři roky taky ani jednu závadu. to že se v tom pořád šťourám a něco předělávám je jenom moje iniciativa, ale ještě mě nikde nikdy nenechala