Stránka 1 z 1

Chladič oleje

Napsal: 17 dub 2006 14:10
od TomGTI
Ahojte,
potřeboval bych poradit,v profilu Ajsika jsem našel že má externí chladič oleje(trackday verze) co je to za verzi jěště jsem o ní neslyšel,měly chladič oleje všechny verze nebo jen některé?Mám dvě GTi a chladič oleje tam prej byl ale hadice nejsou zapojené chtěl bych tam ten chladič znovu zapojit ale nevím co budu potřebovat.Kdyby měl někdo nějaký obrázek kde jde vidět to zapojení popř.komponenty na instalaci abych to mohl porovnat byl bych velice vděčný.Nebo sem dám fotku toho motoru a vy by jste my řekli svůj názor.Jak sem přidám nějákou fotku? :D

Napsal: 20 dub 2006 21:49
od Crack
A co od toho chladiče očekáváš?Jsou s tím jen problémy,každou chvíli to někde netěsní,musíš tam lejt víc oleje...ty chladiče byli potřebný ve svý době,když ještě nebyli tak dokonalý oleje.Dnešní oleje mažou velmi dobře i při vyšších teplotách,takže ten chladič je zbytečnej...

Napsal: 24 dub 2006 14:23
od Bohouš 205 GTI
Souhlasím s Crackem. Za těch pár párů let co mám GTI, tak jsem nikdy chladič oleje nepotřeboval a že ho zrovna nešetřím..... 8)

Napsal: 24 dub 2006 18:10
od Vertex
Já mám buď v háji čidlo, a nebo se mi vůbec neohřívá, ručička teploty oleje se nedostane ani na 12tku - teda zatím se nedostala

Napsal: 25 dub 2006 14:40
od TomGTI
Jestli jsou s tím tedy jen samé problémy tak se na to asi vykašlu. Očekával jsem samozřejmě že odlehčím alespoň trochu motoru když bude dostávat pořádně za uši.Jinak měly ten chladič všechny GTi?Co je ta trackday verze?Jěště jsem slyšel že u GTi se ten olej chladil vodou je to pravda?

Napsal: 15 kvě 2006 13:03
od ajsik_
Pokud vse zrepasujes dobre tak zadny olej neunika, jedna se o redukci pod olejovy filtr ze ktere pak vedou dve hadice do olejoveho chladice no a vlastni chladic ktery stoji asi 4000 v elitu

Pokud mas auto na normalni jezdeni tak chladic nopotrebujes....Ale pokud mas upraveny motor jako ja a mas tam 150koni, tocis to k 7000 a planujes s tim jet 25minut na okruhu nebo zavod do vrchu tak je to dost dobra vecicka...

Osobne mam teplotu oleje pri rychlejsi jizde 90 stupnu a kdyz jedu opravdu kladu tak se dostanu na 100 , dal zatim ne ... na okruhu ale pocitam ze pujdu i na 120...

S kvalitou oleje to nema souvislost jde o to aby byl olej drzen na urcite teplote pri zatezi blizici se maximalni mozne zatezi motoru. Pokud prozenes sve GTi na okruhu tak si myslim ze tomu oleji das hodne zabrat a idkyz nemas hydrostely tak 140-150 stupnu motoru moc neprospeje :)

jinak chladic v GTi je Air-Oil .. čili chlazení vzduchem.

Napsal: 18 kvě 2006 15:22
od TomGTI
Diky za odpověď už jsem ti dřív psal ale nevim jestli ti to došlo.Mám dvě GTI a na každém je to jinak.Pod olejovým filtrem jsou trubky ale na jednom jsou zaslepené.Mohl bych ti poslat prosím fotky těch motorů a ty bys my řekl jestli je to to připojení na ten chladič?Jěšte jednu věc co je to ta track day verze

Napsal: 19 kvě 2006 09:00
od ajsik_
ty hadice sou originalne od vymeniku vody, kdy voda cirkuluje pres vymenik s olejem a nahrivaho kdyz je motor studeny...

foto posli na mail co mam v sekci clenove

track day verze je UK oznaceni pro auto stavene pro jizdu na okruhu , neni to zadne tovarni ozanceni peugeotu

Napsal: 01 srp 2006 18:58
od TomGTI
To:ajsik nezapoměl jsi na mě s těma motorama jak jsem ti posílal ty fotky?Potřeboval bych vědět co je ta krabička na tom barevném motoru na které je přišroubovaný olej.filtr. a na té druhé fotce ty zaslepené hadice vedou z pod filtru přímo z bloku motoru ale jsou zaslepené kam se teda musí napojit?Viděl jsem výsledkovou listinu sprintů ze Slušovic jsi spokojený s časem?Jel jsi už s plně funkčním motorem nebo jen v nouzovém režimu?