Stránka 1 z 2

volnobeh 1,9 GTi

Napsal: 16 led 2011 17:22
od Thyoridas
Kluci, po tom, co sem predelaval odvetrani klikove skrine, nedari sa me seridit volnobeh, dela si co chce, jednu je skoro u 2tisic, pak tak 700, proste na zdechnuti...

Problem je v tom, ze sani ani niceho kolem sem sa ani nedotknul, tesneni su v poradku, falesny vzduch to nebere... Soupatko pridavneho vzduchu nemam a sroub volnobehu sem kontroloval, tesneni je v poradku... Kdyz odpojim spinac volnobehu, beze zmeny... :(

Jake dalsi veci se podili na volnobehu ?

Re: volnobeh 1,9 GTi

Napsal: 16 led 2011 17:24
od vinorak
šoupátko :m:

Re: volnobeh 1,9 GTi

Napsal: 16 led 2011 18:06
od Thyoridas
pred nedavnem sem soupatko nemel, a zadny problem nebyl, krom nizsiho volnobehu za studena... :m: Pro beh motoru neni dulezity :) Neco dalsiho ? :myslim:

Re: volnobeh 1,9 GTi

Napsal: 16 led 2011 18:52
od vinorak
no a jedině nějaký falešný vzduch mezi klapkou a váhou :myslim:

Re: volnobeh 1,9 GTi

Napsal: 16 led 2011 20:03
od Thyoridas
to sem zkusal jako prvni, ani potreni benzinem nic neodhalilo :( Co ten spinac volnobehu ?mohl by na to met vliv ? zkusim ho zitra este odpojit, ale pokud v chovani se spinacem a bez bylo stejne, tipoval bych to na neho... :myslim:

Re: volnobeh 1,9 GTi

Napsal: 16 led 2011 20:10
od vinorak
no ten je tam stejně jenom kvůli šoupátku, aby když pustíš plyn věděla jednotka že ho má otevřít.... a co lambda, máš jí ?

Re: volnobeh 1,9 GTi

Napsal: 16 led 2011 20:13
od Thyoridas
:myslim: ....... :fran: ne...

Re: volnobeh 1,9 GTi

Napsal: 16 led 2011 20:29
od vinorak
no takže ti celou dobu jezdí auto v nouzovym režimu bez lambdy :myslim: dal bych tam webry a máš po starostech :) :m:

Re: volnobeh 1,9 GTi

Napsal: 16 led 2011 21:11
od Thyoridas
webry nechcu, nemam na to :sweat:

Radsi bych to Motronic MP 3.1 - nevis v jakych autech mam hledat a co vsecko potrebuju ?
trosku v tom tapu, pokud vim tak to bylo aj ve 405 SRi, akorat nevim lesti je to ta verze co mozu pouzit... :myslim:

Re: volnobeh 1,9 GTi

Napsal: 16 led 2011 21:19
od vinorak
v zásadě potřebuješ jenom jednotku, motorovej svazek, zapalovací kostku, a pak sání s čidlem podtlaku v sání a ještě nějakym dalšim... (jde ale i ty čidla přidělat na stávající sání) No co sem tak pochopil, tak jenom ten citroen Y
ZX to měl bez lambdy a katalizátoru, ale u 405 a 605 to už bylo s katalizátorem :myslim: je to na motorech 1.9 a 2.0 8v z rodiny PSA

http://forum.205gtidrivers.com/index.ph ... pic=101772
http://forum.205gtidrivers.com/index.ph ... opic=60803

Re: volnobeh 1,9 GTi

Napsal: 16 led 2011 21:53
od Thyoridas
tak sem nasel jedno Volcano na dily, psal sem mejl, zitra mu aj brnknu, uvidime lesti este ma co potrebuju a hlavne lesti to pusti zvlast :)

Re: volnobeh 1,9 GTi

Napsal: 17 led 2011 18:52
od franus
v cem ma byt Motronic MP 3.1 lepsi?

Re: volnobeh 1,9 GTi

Napsal: 17 led 2011 18:53
od Thyoridas
zadna lambda, vaha vzduchu ani rozdelovac :)

Jednoduse min veci omezujicich vykon a zaroven umoznujici lepsi nastaveni...

Re: volnobeh 1,9 GTi

Napsal: 17 led 2011 22:49
od TomGTI
franus píše:v cem ma byt Motronic MP 3.1 lepsi?
Lepší nebude v ničem,pokud ti někdo nebude pořád dokolečka upravovat originální software a zkoušet postupně vylučovací metodou různé změny nastavení i tak to nebude nikdy lepší než to co tam má být,navíc pochybuju silně o tom že někdo tady v ČR to umí,u nás se dělají prasácké oblbováky na benzínové motory které pak stejně nefungujou,překvapivě.Využití by mohlo nastat tehdy pokud by se k tomu připojila ještě druhá přídavná jednotka ale pořád je to kompromis který už může ale něják fungovat,samozřejmě se musí všechno odladit a když Thyoridas píše že na webery nemá tak na přídavnou jednotku už mít nebude vůbec,mrkněte na ceny.Je to jako by jsi chtěl dát na peugeot 106 1.4 Sport řídící jednotku z verze Peugeot 106 1.4 XSi a čekal že budeš mít výkon motoru XSička.Víš jak to myslím?Ty motory jsou úplně jiné,jinak postavené a odladěné a určené na něco jiného s tím byl také počítán jejich vývoj,ta originál mapa musí být pro GTičko naprosto nevhodná,jak dávka paliva tak předstih,máš tam jinou vačku,jiné časování,zdvih,tvar kanálů,sání,výfuku.Podívej se po internetu na grafy z brzd různě upravených aut některé úpravy (a že jich někde není málo) a následné tvrdé probuzení do reality na motorové brzdě kde se ukáže reálný výkon,musí být majitelům těžko,pokud to člověk myslí vážně a chce dosáhnout nějákého zlepšení tak se to prostě musí dělat tak aby to mělo smysl,není to žádná sranda a né jenom tam něco poštelovat,někdy méně znamená více,to je známá věc.

Re: volnobeh 1,9 GTi

Napsal: 18 led 2011 09:38
od vinorak
je fakt, že v anglii to mají na sériových motorech (XU9JA) a prý je klidnější volnoběh, má to lineárnější průběh a lepší spotřebu :m: já mu pořád říkám ať tam dá webery ... ;-)