Stránka 1 z 1
spotřeba
Napsal: 27 led 2011 18:19
od tumato
čus chlapi, potřeboval bych poradit se spotřebou... může mít benzínová 1.2 spotřebu okolo 8-9 litrů na 100 km? chlastá to šíleně, na stylu jízdy to moc nezáleží, spíš si myslim jestli motor neběží celou dobu na sytič, má větší otáčky. Máte s tim někdo zkušenosti nebo nějakou radu? Díky
Re: spotřeba
Napsal: 27 led 2011 19:32
od Mitja
jestli jezdis kratke trasy v zime, tak takovou spotrebu klidne mit muze.
Re: spotřeba
Napsal: 27 led 2011 22:37
od vinorak
pokud i po ohřátí nejsou otáčky na +-900 tak to bude chlastat úplně v pohodě i 10
Re: spotřeba
Napsal: 30 led 2011 11:26
od tumato
Mitja píše:jestli jezdis kratke trasy v zime, tak takovou spotrebu klidne mit muze.
snažim se jezdit delší, když jedu kratší tak jedu tátovou 406kou, to je nafta...
Re: spotřeba
Napsal: 30 led 2011 11:32
od tumato
vinorak píše:pokud i po ohřátí nejsou otáčky na +-900 tak to bude chlastat úplně v pohodě i 10
když to nastartuju, tak to beží celkem v dobrých otáčkách, myslim okolo toho 1000, ale po chvíli když se to ohřeje tak se otáčky zvýší... kámoš má 106ku, je mechanik a řikal že je možná v řiti krokovej motorek...
ještě jedna věc, když je to ohřátý a má to ty vyšší otáčky, zapnu světla a větrák tak o kousek slezou, taky to nechápu...
Re: spotřeba
Napsal: 30 led 2011 12:02
od lukas309
To je normální, že klesnou, protože to má větší odběr. Mě to dělá taky, ale samo si to otáčky opět vyrovná.
Jinak prověřit klasický závady těhle motorů takže krokovej motorek, potenciometr a podtlakovou membránu. Zkoušel jsi vyblikat diagnostiku jestli ti to vyhodí nějakou chybu?
Re: spotřeba
Napsal: 03 úno 2011 15:14
od tumato
lukas309 píše:To je normální, že klesnou, protože to má větší odběr. Mě to dělá taky, ale samo si to otáčky opět vyrovná.
Jinak prověřit klasický závady těhle motorů takže krokovej motorek, potenciometr a podtlakovou membránu. Zkoušel jsi vyblikat diagnostiku jestli ti to vyhodí nějakou chybu?
nn, to sem nezkoušel...
Re: spotřeba
Napsal: 05 úno 2011 17:42
od straki
Ak to nebude motorcekom a ani membranou tak to moze robit cidlo teploty ktore dava informaciu ridiacej jednotke o teplote motora. Moze ti snimat ze motor ma -40stupnov a diagnostika ti nemusi hlasit chybu. Cidlo nemoze byt drahe.
Re: spotřeba
Napsal: 06 úno 2011 12:31
od Hoj@n
Je zcela normální, že se ti po nastartování otáčky nahodí až do nějakcýh 2000 ot/min, po chvilce by to mělo ale spadnout. Takto alespon funguji já na 1.4, což jsou skoro stejné problémy. Řekl bych, že bude problém v potenciometru škrtící klapky nebo krokovém motorku, ovšem do potenciometru ti nedoporučuji rýpat :-)