Stránka 1 z 4
Mi-16 116kW (d6c) motor a vše okolo
Napsal: 17 úno 2011 21:11
od F.I.K
Pokud vše vyjde, tak budu mít od úterý na prodej tento plně funkční motor, se vším, co je potřeba k jeho rozpohybování, tzn. sací paroží, klapku, váhu zvduchu, svody, volnoběžný ventil, kabeláž s ř.j. Altík, starter, držáky, hadice k podtlakum, spojku, převodovku ( jedna kompletní, jedna s prasklým diferákem).
Motor jede nádherně, ale malinko žere vodu a olej, takže bych to viděl na těsnění pod hlavou a přetěsnění vršku. Plus je potřeba udělat rozvody a volnější hřídelka na druhé klapce, což nebude problém opravit.
Ceny co hodím nejsou pevné:
Jednotlivě:
Spodek-3000
Hlava komplet -2500
obě převodovky( jedna má prasklý dif. a druhá je starší model a má zpátečku vedle 1)- 2000
ř.j. s kabeláží- 2000
váha vzduchu a ventil- 1800
altík -1500
starter-1000
Celek bez starteru a alternátoru- 7000
Motor je k vidění, slyšení a odvozu kousek od Jindřichova hradce. Dohodě se nebráním a shánim brzdy 283mm na 306... :)
Re: Mi-16 116kW (d6c) motor a vše okolo
Napsal: 17 úno 2011 21:15
od vinorak
zajímá mě číslo řídící jednotky
Re: Mi-16 116kW (d6c) motor a vše okolo
Napsal: 17 úno 2011 21:17
od F.I.K
Ted jsem v praze, doma budu až v pondělí, tak se podívám a napíšu ti ho ;) Ale je to z verze 116kW.
Re: Mi-16 116kW (d6c) motor a vše okolo
Napsal: 17 úno 2011 21:20
od vinorak
jestli bude končit 355 nebo 354 tak jí nastopro beru
Re: Mi-16 116kW (d6c) motor a vše okolo
Napsal: 17 úno 2011 21:41
od Stephen
psal sem první na PC
Re: Mi-16 116kW (d6c) motor a vše okolo
Napsal: 18 úno 2011 13:38
od vinorak
Re: Mi-16 116kW (d6c) motor a vše okolo
Napsal: 18 úno 2011 22:32
od Stephen
uvidime.ale taky myslim,ze to nebude ona!
Re: Mi-16 116kW (d6c) motor a vše okolo
Napsal: 19 úno 2011 10:29
od Stephen
a mohl bys mi ty tlaky zmerit prosimte? Psla sem ti na Peugeot-Clubu ale doma se mi nejde prihlasit.A jeste to cislo řj! Díkes!
Re: Mi-16 116kW (d6c) motor a vše okolo
Napsal: 19 úno 2011 18:11
od F.I.K
Já nemám či je změřit... Když se stavíš, tak si je klidně změřit můžeš. :) Typ jednotky samozřejmě napíšu. Vím další třířádkový Motronic, ale nevím z čeho, číslo sem když tak hodim dýl.
Jen se zeptám: co je špatnýho na dvouřádkový 116kw? Mám pocit, že na mojem je zrovna dvouřádková, ale mám to i s celou kabeláží...
Re: Mi-16 116kW (d6c) motor a vše okolo
Napsal: 19 úno 2011 23:19
od vinorak
vcelku nic, kromě toho, že to nemá čidlo klepání, tak by to mělo jet stejně jako na motronicu 1.3
. Ale celý motorový svazek se mi nechce tahat
Re: Mi-16 116kW (d6c) motor a vše okolo
Napsal: 21 úno 2011 17:53
od F.I.K
Tak jednotka je dvouřádková bez čidla klepání. Zatím jsem jí nevyndaval, chcete to číslo, i když není třířádková?
Jinak tlaky snad změřím do konce týdne, měl bych mít půjčený měřák.
Re: Mi-16 116kW (d6c) motor a vše okolo
Napsal: 21 úno 2011 18:35
od Stephen
super! budu čekat a díky!!!
Re: Mi-16 116kW (d6c) motor a vše okolo
Napsal: 21 úno 2011 20:48
od vinorak
jo číslo mě zajímá jen tak pro info
Re: Mi-16 116kW (d6c) motor a vše okolo
Napsal: 21 úno 2011 21:40
od dypid
hele sla by samostattne ta prevodovka s prasklim dyfem.?? a co je na nem praskle to ozubene kolo nebo vnitrek difu ?? kdyztak SZ
Re: Mi-16 116kW (d6c) motor a vše okolo
Napsal: 23 úno 2011 19:57
od F.I.K
Tlaky sem ještě nezměřil, protože jaksi nemůžu sehnat vhodný měřák na šestnáctiventil, ale ř.j:
moje je dvouřádková: 0 261 200 119
Pak by tu byly dvě třířádkový, ale nevím, z čeho jsou a nejsou moje, takže by se v případě zájmu domluvila nějaká cena:
1: 0 261 200 158
2: 0 261 200 162
SZ odeslána :)