Stránka 1 z 1
1.9GTI a LPG
Napsal: 08 bře 2011 01:11
od colaczech
Zdar, chci se zeptat, jestli ma , nebo mel nekdo z vas LPG na tomto motoru.
Nejake postrehy, jak se to chovalo, nejake komplikace atd.
Auto pouzivam na kazdodenni jezdeni a cena benzinu jde do zavratnych vysin,a ja to nehodlam sponzorovat, tak uvazuju o nejakem alternativnim palivu. Biobenzin E85 jsem zavrhl hned a plynu se nebojim.
Jde mi jenom o to, jestli s provozem takoveho auta na plyn ma nekdo z vas zkusenosti, nebo to budu muset vyzkouset jako prvni.
Jako posledni moznost je prodej auta a koupe jineho rovnou s LPG, coz se mi moc nechce.
Re: 1.9GTI a LPG
Napsal: 08 bře 2011 09:04
od fifty12
Ja mam LPG sice to nie je GTi ale je to 205 1,6i a myslim si že či už GTi alebo daka ochcavka Turbo alebo HTP na plyn je dobra vec pokial je to urobene kvalitne a možno pri nahaňačkach s bmw možeš stale prepnuť na benzin
Re: 1.9GTI a LPG
Napsal: 08 bře 2011 09:22
od ondra410
Čau, když to některé fabriky montují přímo do aut na lince (subaru Fiat....) tak to nemusí být špatné.Nedávno jsem viděl Porsche Cayenne na LPG. Ale počítej že toková přestavba vyjde i přes 20 tis. pokud ji máš oficiálně. Ale do 2. let se ti vrátí. pokud hodně jezdíš 12-15 tis ročně.
Re: 1.9GTI a LPG
Napsal: 08 bře 2011 10:02
od pichy
udělej to jako já. kup si maloobsah nebo diesel na denní ježdění za pár tisíc a peníze se ti vrátí do 10 měsíců.
Re: 1.9GTI a LPG
Napsal: 08 bře 2011 12:56
od moze.czech
pichy píše:udělej to jako já. kup si maloobsah nebo diesel na denní ježdění za pár tisíc a peníze se ti vrátí do 10 měsíců.
to je presne i moje filozofie.. dokonce i ta navratnost
Re: 1.9GTI a LPG
Napsal: 08 bře 2011 21:39
od Antoni
Před 2 roky jsem koupil za pár šupů 205 GTI 1.6 se zabudovaným LPG. Auto kupodivu jelo lépe na plyn než na benzín. Ovšem moje představa, že výrazně ušetřím, vzala za své. Spotřeba na benzín 10 l, na plyn i 14 l. Jinak s tím problém nebyl. Každý rok by si měl jít na revizi a i STK byla o něco dražší. U 205 se nejedná o hromadnou přestavbu, ale individuální na základě schválení Peugeotu. S tím byl problém, když jsem chtěl plyn zrušit. V autě pak blbnula elektrika, nestartovalo a jak viděli plyn, nechtělo se jim to spravovat. Auto bylo hrozně rezavý, tak jsem ho zvrakoval.
Re: 1.9GTI a LPG
Napsal: 09 bře 2011 18:57
od colaczech
No tak dnes jsem obvolal par firem co se zabyvaji montazi LPG a ceny jsou priblizne stejne.
U sekvencniho vstrikovani LPG je cena cca 25000. U elektronickeho vstrikovani je cena cca 16-18000, zalezi na typu a objemu nadrze a ja jsem chtel co nejvetsi toroid co se dava misto rezervy.
No jak tady nekteri pisete, ze si mam koupit jeste maloobsah a gti necaht jen na vyjizdky, nejde to,jsou dulezitejsi veci na svete nez auto, hlavne bydleni a na to se snazim setrit, takze chci to auto provozovat v provozuschopnem stavu co nejdýl a za co nejmín penez, proto to LPG. Ale to je
Re: 1.9GTI a LPG
Napsal: 09 bře 2011 20:54
od ondra410
Určitě to není špatná investice. Pokud víš že auto je naprosto OK. a ty peníze nevyhodíš jen tak oknem ven. ušetříš za palivo a prodejní cena vozu pak taky trochu stoupne.
Re: 1.9GTI a LPG
Napsal: 10 bře 2011 15:48
od Roman 205
Hlavně si spočítej, jak dlouho můžeš jezdit za těch nejméně 25000kč, na benzín. Protože takhle dáš nemalé peníze za přestavbu plus budeš muset ještě platit ten plyn, na který budeš jezdit. To by si musel jezdit opravdu hodně, aby si jednou začal šetřit.
Re: 1.9GTI a LPG
Napsal: 13 bře 2011 16:04
od mraaza
A neni lepsi nez tam za 20 cpat plyn sehnat naftovy motor?, at uz obyc nebo turbo a jasne se vlezes do mensich porizovacich nakladu a pri zde uvedene spotrebe plynu ( 14 litru !?! ) i mensich provoznich nakladu. Pri dnesni cene LPG uz to stejne neni takova pecka, jak to kdysi byvalo. A taky pokud se ti povede sehnat zdroj levnejsi nafty ( coz je narozdil od benzinu realnejsi ) tak si budes piskat jako ja.
Re: 1.9GTI a LPG
Napsal: 15 bře 2011 10:50
od moze.czech
za 25tisic mas luxusni maloobsah nebo ropu a jeste ti zbyde na mensi servis, cena za revizi je skoro jako levnejsi pojistka na druhy auto. Ja sem svyho ropacka koupil za 10tacu s fungl novejma zimakama, stav takovej ze na to auto nemusim aspon rok hrabnout, pak jen spotrebak. AZ to shnije, tak to zlikviduju a par dilu se urcite jeste vyuzije. Neni to ani rok a investice se mi vratila (kdyz porovnam co by mi prozrala micina). Navic se s tim dehtakem da pres leto jezdit na cokoliv (rostlinej olej). Druhy auto - micinu - mam jen pro zabavu abych se mel v cem vrtat, nebo cim jet na dovolenou proste kdyz se chci povozit. Offtopic: Taky mam rodinu, pritelkyni na matersky, a taky musim platit bydleni a ze to neni malo.. Zalezi co preferujes. Mam zas jakousi jistotu, ze kdyz mi nepojede jedno auto, tak nez vyresim jeho pojizdnost, muzu pouzivat druhy. A pritulka ma cim jezdit kdyz potrebuje :)