Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Pro všechny, kteří chtějí volně diskutovat o svém autě
Odpovědět
Uživatelský avatar
hugo boss
V.I.P
V.I.P
Příspěvky: 2702
Registrován: 19 zář 2006 22:35
Rok narození: 1985
Skutečné jméno: Tom
Bydliště: Kocbeře
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od hugo boss »

Tak jsem asi našel originál :m:
IMG_20190103_141057.jpg
www.peugeotdilykocbere.cz
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od vinorak »

Akorát to má uraženej horni držák na tom držáku výměníku.... Všechny co jsme viděl byly prasklý včetně toho co mám na autě.. ale na funkci o nemá vliv, i ten jeden šroub to udrží :m:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Jo, to bude ono. Člověk se každým dnem učí :myslim:
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
Zdenek
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 1719
Registrován: 13 kvě 2008 20:35
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
Bydliště: Čerčany
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od Zdenek »

vinorak píše: 03 led 2019 19:44 Akorát to má uraženej horni držák na tom držáku výměníku.... Všechny co jsme viděl byly prasklý včetně toho co mám na autě.. ale na funkci o nemá vliv, i ten jeden šroub to udrží :m:
To mají snad všechny :fran: v tom lepším případě to zůstane alespoň na převodovce. Nesmí lidi parkovat kolmo kolama na obrubník, to tomu moc nesvědčí no :m:
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích :roll:
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor :ck:
DUCATI Monster 2001
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od vinorak »

jo drží mi to na převodovce, ale naštěstí to je jenom hezky prasklý a mám to komplet :smich:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Peugeot dostal o víkendu novou baterii 62Ah Banner. Se starou Boschkou už bohužel nešlo startovat a nabití pomohlo vždycky jen na chvilku.
Přílohy
IMG_20190203_093047.jpg
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

SPZky vytaženy, prvních letošních 100km odjeto. Akorát se startováním je stále potíž :( Cvakání ve startéru je pořád přítomno, musím několikrát otočit klíčkem tam a zpět, aby začal točit. A oproti loňsku novinka - když už ten startér roztočím, tak teplý motor ne a ne chytit. Musím točit tak 5 - 10 vteřin a pak se jen velmi neochotně dostává na volnoběh.

Nevím, jestli tyhle dva problémy mohou mít nějakou souvislost - napadá mě zpátky ta špatná kostra (startér i baterie fungl nové), díky které třeba startér nemá tolik otáček, kolik by měl mít a proto to za tepla chytá špatně. Nebo může mít špatná kostra vliv na zapalování při startování ?
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
Aloush
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 374
Registrován: 13 črc 2015 20:17
Rok narození: 1995
Skutečné jméno: Ales Dopita
tel.:: 735888182
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od Aloush »

Sis dal na čas.. :m: Zkusil bych ten natáhnout drát pod startér jak u mého, to je práce na chvilku. :up:
Za tepla nevím jestli to může mít souvislost, ze zkušenosti mi motor chytá i v zimě, když se startér sotva protočí.. jak to hodí správně jiskru tak se prostě rozjede. To bys měl teoreticky poznat jestli startér jen točí a nic se neděje, nebo se motor aspoň snaží chytnout a nejde mu to.
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Neměl jsem úplně teď dvakrát moc času. Popravdě spzky mám doma už aspoň tři týdny. Ten drát asi zkusím, protože nic jiného už mě vážně nenapadá. Všechny kostry jsou očištěné a pořád to blbne - tak už mě napadá jen chyba někde v kabelu nebo v jeho oku. Jinak to startování za tepla - startér točí, a má to snahu jakoby chytnout, ale hrozně málo, přijde mi to jako chudá směs. Tak mě napadá nějaké čidlo, teploty motoru třeba, ale ty jsem všechny měnil za nové pár roků zpět.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

V sobotu jsem využil chvilky volného času odpoledne a pustil jsem se konečně do výměny klaksónů za originál FIAM. Klaksóny jsem měnil už dřív, ale namísto uhnitého původního FIAMu jsem dal jen nějaký levný šmějd z eBay a ten moc dlouhou životnost neměl :roul: Takže pravé světlo ven a konečně opraveno tak, jak to má být :blbl:
Přílohy
IMG_20190511_161314.jpg
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

V pondělí ráno jsem se s vervou pustil opět do laborování s cvakajícím startérem. Sání pryč, váha vzduchu pryč, škrtící klapka pryč, alternátor pryč a byl jsem u startéru. Startér jsem vymontoval, na Zdenkovu radu jsem obrousil a očistil kontaktní plochu mezi startérem a převodovkou a hodil startér zpátky. Zajímavé bylo připojení klíčkového plus na startér, viz. foto. Osmnáckrát nastavovaný kabel vším, co se doma našlo, jsem ustřihnul a naletoval nové očko :) Startérové plus vypadalo ok, to jsem zatím nechal tak. Co ale nebylo OK, to bylo mínus vedení z baterie na převodovku a na karoserii. Starý krátký zlomený kabel jsem zahodil a natáhnul novou, dostatečně dlouhou zem v šestnáctce mědi. Ukostření na převodovce jsem znova rozebral, obrousil a očistil.

Pustil jsem se i do vyčištění škrtící klapky, když už byla venku. Vnitřek byl celkem ok, ale připojení podtlaku z rozdělovače bylo přicpané a připojení par z aktivního uhlí bylo ucpané a komplet neprůchodné. Půlhodinovou prací s jehlou a technickým benzínem se mi nakonec podařilo zprůchodnit oba vývody :up:

Uvidíme, jestli natažení nového mínus a očištění kontaktů bude na vyřešení cvakajícího startéru stačit :bas: Držte mi palce :)
Přílohy
IMG_20190514_082957.jpg
IMG_20190514_125719.jpg
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Tento týden testovacích 700km. Dvě hlavní závady. Předpokládám, že tím, že jsem vyčistil průchod pro benzínové páry ve škrtící klapce, tak se nyní do motoru dostává víc vzduchu a je lehce zvýšený volnoběh (cca 1300ot.). Zkusím poladit lehce šroubem. Jak přesně se mají ty volnoběžné otáčky seřizovat ? Až bude motor ohřátý předpokládám. Na kolik - 900 ?. Druhá závada se pořád týká elektriky. Startér sice startuje statečně za jakékoliv teploty, ale někde se mi asi dotýká kostra, protože přestal fungovat servomotor na stahování střechy, klaksón a svítí mi kontrolka dobíjení. Příští týden se s tím ještě otočím na srazu a pak to asi opět rozeberu a zkontroluju i ostatní kabely, které jsem minulý víkend nechal zatím být.
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Dneska ráno bohužel nepříjemné překvapení. O půl osmé ráno sedám do auta, že se otočím na srazu a baterka úplně kaput :( Očividně ta svítící kontrolka dobíjení nesvítila jen tak. Jen je mi divné, že jsem s tou kontrolkou ujel cca 400km včetně světel a několika startování a vše OK. Tak pánové, bohužel, uvidíme se třeba na dalším. Já jdu mezitím dobít baterku a hledat chybu. :roul:
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od vinorak »

Já tenkrát dojel ze Zlína bez alternátoru a taky to chciplo až kousek před barákem :m:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
s0vet
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 749
Registrován: 18 pro 2012 20:18
Rok narození: 1988

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Příspěvek od s0vet »

Mno, abych se přiznal, tak mě to překvapilo. Ale je pravda, že kromě zapalování, světel a občasného blinkru tam víc té elektroniky není, takže si dovedu představit, že bez světel a zbytečného startování se dá dojet klidně i celá nádrž nebo dvě :)
Peugeot 205 CTI 75kW 1993 - červená leštěnka
Škoda Fabia Combi 2.0 MPI 85kW 2007 - černá krasavice z Rajchu
ex:
Škoda Forman 1.3 40kW 1994 - pro nedostatek času prodán do muzea v Třinci u dealera Karireal - čeká ho druhý život
Škoda Fabia Combi 1.9 SDI 47kW 2003 - ve 440t km sešrotována u Milaty v Dobré, sloužila spolehlivě až do konce
Odpovědět