Stránka 32 z 38

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 10 říj 2017 15:40
od s0vet
Měl jsem rozjednaný typový list na ty Speedliny od Autokola s.r.o. cca rok a půl zpět, jenže pak přišly na pořad dne jiné starosti a na kola jsem zapomněl. Teď jsem chtěl obnovit komunikaci s tou firmou a dokončit transakci, ale očividně ta firma už neexistuje - mail se vrátil nedoručitelný a telefonní čísla na webu se hlásí jako neexistující/nedostupná. Budu muset hledat jinde - nemáte nějaké doporučení ?

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 10 říj 2017 15:47
od Davo
jistě, chápu...ale já to mám origo v TP..ne jako dopsané v poznámce na základě typového listu

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 10 říj 2017 18:37
od Zdenek

Kód: Vybrat vše

Ano, to chápu, jenže oficiální jediná cesta je buď vyjádření výrobce/dovozce, což je u PSA smolík, nebo TL. Jiná ofiko cesta není, bohužel.
V samostatném topicu ohledně dopsání kol se i tohle řešilo. A výsledek je pořád tentýž, naopak by si mohl ještě přidělat problémy, pokud by u sebe měl TP "cizího" protože ani kopírovat TP nesmíš...

Jo, Autokola... s těmi jsem to řešil také, vcelku ochotně komunikovali a nakonec jsme to udělali přes úplně jiná kola. Což je v celku jedno, protože výrobce a typ kola ve výsledku nikoho nezajímá, důležité jsou rozměry a TUV. Bohužel tahle firma v oboru již není. Zkus pohledat na netu a napsat mail, občas to nějaký prodejce za úplatu, byť neochotně, ale vystaví... ale to jsem nikdy neřekl  :fran 

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 11 říj 2017 09:11
od Davo
Zdeňku, vím o čem mluvíš...topic o kolech jsem četl několikrát tam a zpět...taky jsem zapisoval kola - pneu na různá auta do doby, kdy to šlo ještě bez typového listu a i s typovým listem, ale to až v posledních letech.
Nikde jsem nepsal, že si má Ondra zapsat kola podle mého TP....nevěřím, že by tam šel jenom s bonboniérou, úsměvem a např. mým TP, ale v případě, že by někdo měl něco proti, mohl by ukázat fotku, scan v mobilu, že to samé auto má kola a rozměry penu origo v TP.
A že by měl info z jiného TP u sebe, v tom nevidím žádný problém, který by mu mohl uškodit.

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 11 říj 2017 10:47
od s0vet
Bonboniéra v kombinaci s mým šarmem by určitě úřednici složila do kolen, o tom žádná :twisted: . Otázka je, jestli by to stačilo na to, aby mi ty kola zapsala. Napsal jsem pár mailů různým prodejcům kol a uvidíme, určitě chci (a v podstatě) musím jít cestou typového listu. Dám vědět, jak to dopadlo. Ondra.

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 11 říj 2017 15:04
od vinorak
bohužel už to dneska asi jinak nejde.... Teď jsem to řešil na saxu, auto má v tp jenom a pouze 185/55 R14. Chtěl jsem na zimu 165/65 a hlavně auto je z fabriky na 195/45 R15 (podle serviceboxu, rezervy a štítku na kastli :D ) Takže jsem vzal origo návod k obsluze, kde jsou psaný, nechal jsem si vyjet výpis od Dojáčka s jejich razítkem. Na jednou úřadě to už málem prošlo, užší gumy by zapsal, ale u těch 15tek nepíše rozměr disku... píše tam kolo indianapolis, což má 6 palců ET18, ale každýmu to je buřt když to tam nepíše... No a na jinym úřadě mi pani rovnou řekla, že to potřebuje přímo od dovozce, nebo ať zavolám do Ronalu, že mi to za 2000 vystavěj :fran: :smich: :smich: :smich: Tak nevim, asi pudu oťuknout citroen kolik za to chce.... Ještě jsem se ptal na možnost originálního techničáku když se to přivezlo a to prý nikde nedohledaj, což je teda asi blbost podle mě :myslim:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 12 říj 2017 06:23
od Zdenek

Kód: Vybrat vše

Odpovím Ti já  :fran: U Citroenu to stojí 1000,- platba předem a standartně dostaneš výpis, co je možné na dané vozidlo dát. Výsledek nijak neovlivníš, je zmíním to, že výpis dělá počítač, takže jaké rozměry tam budou a doneseš je na úřad pak záleží na tobě (přelož si, jak potřebuješ  :m: )
Dohledat to samozřejmě jde, já jsem to řešil teď s typem motoru, ani já ani při evidenčce si toho nikdo nevšiml, že mám u 106ky v TP typ motoru NFZ místo NFW  :roll: A sice tedy po delší době, ale vyhrabali v archivu původní TP, podle kterého to opravili  ;-) 

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 12 říj 2017 09:11
od s0vet
Jaktože u Citroenu to jde, ale u Peugeotu ne ? Nebo to u Peugeotu jde, ale napíšou ti jenom R14 ?

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 12 říj 2017 09:50
od vinorak
jo asi tak, protože standardně měli cti z fabriky 14 a za příplatek možná 15ky, ale je otázka co mají češi v počítači.. :fran:

a Zdendo koho bych měl prudit? normálně registr tady, nebo v Klatovech kde to bylo prvně přihlášený v ČR?

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 12 říj 2017 10:40
od Zdenek
Jde to jak u Peugeotu, tak u Citroenu, jen prostě neovlivníš, co ti na tom papíru přijde za rozměry, tobě na 99% jen ty 14"... pak je třeba se zařídit viz můj příspěvek předchozí :m:

->vinorak: musíš prudit registr, kde máš nyní auto přihlášené, měli by to spolu sdílet a pokud jsi auto nepřehlašoval v posledním měsíci, tak si ty složky mezi sebou předávají a mají to i v elektronické podobě, takže jsou jen líní...

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 12 říj 2017 12:14
od vinorak
ok ale asi zajedu do citroenu, za 1000 to jde....

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 12 říj 2017 13:59
od Aloush
Ještě že mám 15" už záhadně v papírech, koukám že v dnešní době bych je tam nedostal ani za h***o (když je problém to dostat na cti) :fran:
Přeji hodně štěstí.. přinejhorším tam zase hodíš kanáldekle. :roll:

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 12 říj 2017 16:15
od s0vet
Jako jo, mě o ty patnáctky zase až tak moc nejde, takže pokud to bude moc velký opruz, tak na to prdím a dám dekly. Chtěl jsem to vyřešit teď, dokud mám k těm patnáctkám i gumy. Třeba se to bude jednou v budoucnu hodit mít zapsané.

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 16 říj 2017 12:20
od s0vet
Kluci, jen tak, aby řeč nestála. Včera jsem byl projet cabrio, počasí k tomu vybízelo. Pomalu už taky přemýšlím, do čeho se pustit v zimě v garáži. Zatím jsem si představoval, že bych jen dal do kupy tu rez v podběhu spolujezdcova kola, ale vypadá to, že budu muse kouknout poprvé i na motor. Už od koupě mi ručička tlaku oleje ukazuje po zahřátí na 90°C cca 1bar = 1000 otáček. Dřív to bývalo víc, poslední dobou už je to ve 3000 ot. kolem 2,5baru, což není moc. Podle chytré knihy je minimum 1000ot. = 1bar. Včera jsem si poprvé všimnul, že když trošku zakolísá volnoběh, tak už mi problikává stopka a varovná signálka tlaku oleje. Olej používám 10W40, měním každý rok, tzn. tak po 1500km :)

Na co všechno si dát pozor a co dát do pucu, aby se ten tlak oleje zvýšil ? Olejové čerpadlo má novou pružinku a pístek. Bude potřeba sundat hlavu a olejovou vanu a vyměnit pístní kroužky, že ? Vevnitř motoru jsem se ještě nehrabal, takže to bude dost španělská vesnice.

Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)

Napsal: 16 říj 2017 13:39
od vinorak
tlak se nestrácí díky vyběhanejm válcům, ale buď má čerpadlo velkou vůli mezi zubama, je někde prasklý, nebo je šišatá klikovka a strácí se to okolo šálů na klice...