Stránka 32 z 38
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 10 říj 2017 15:40
od s0vet
Měl jsem rozjednaný typový list na ty Speedliny od Autokola s.r.o. cca rok a půl zpět, jenže pak přišly na pořad dne jiné starosti a na kola jsem zapomněl. Teď jsem chtěl obnovit komunikaci s tou firmou a dokončit transakci, ale očividně ta firma už neexistuje - mail se vrátil nedoručitelný a telefonní čísla na webu se hlásí jako neexistující/nedostupná. Budu muset hledat jinde - nemáte nějaké doporučení ?
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 10 říj 2017 15:47
od Davo
jistě, chápu...ale já to mám origo v TP..ne jako dopsané v poznámce na základě typového listu
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 10 říj 2017 18:37
od Zdenek
Kód: Vybrat vše
Ano, to chápu, jenže oficiální jediná cesta je buď vyjádření výrobce/dovozce, což je u PSA smolík, nebo TL. Jiná ofiko cesta není, bohužel.
V samostatném topicu ohledně dopsání kol se i tohle řešilo. A výsledek je pořád tentýž, naopak by si mohl ještě přidělat problémy, pokud by u sebe měl TP "cizího" protože ani kopírovat TP nesmíš...
Jo, Autokola... s těmi jsem to řešil také, vcelku ochotně komunikovali a nakonec jsme to udělali přes úplně jiná kola. Což je v celku jedno, protože výrobce a typ kola ve výsledku nikoho nezajímá, důležité jsou rozměry a TUV. Bohužel tahle firma v oboru již není. Zkus pohledat na netu a napsat mail, občas to nějaký prodejce za úplatu, byť neochotně, ale vystaví... ale to jsem nikdy neřekl :fran
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 11 říj 2017 09:11
od Davo
Zdeňku, vím o čem mluvíš...topic o kolech jsem četl několikrát tam a zpět...taky jsem zapisoval kola - pneu na různá auta do doby, kdy to šlo ještě bez typového listu a i s typovým listem, ale to až v posledních letech.
Nikde jsem nepsal, že si má Ondra zapsat kola podle mého TP....nevěřím, že by tam šel jenom s bonboniérou, úsměvem a např. mým TP, ale v případě, že by někdo měl něco proti, mohl by ukázat fotku, scan v mobilu, že to samé auto má kola a rozměry penu origo v TP.
A že by měl info z jiného TP u sebe, v tom nevidím žádný problém, který by mu mohl uškodit.
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 11 říj 2017 10:47
od s0vet
Bonboniéra v kombinaci s mým šarmem by určitě úřednici složila do kolen, o tom žádná
. Otázka je, jestli by to stačilo na to, aby mi ty kola zapsala. Napsal jsem pár mailů různým prodejcům kol a uvidíme, určitě chci (a v podstatě) musím jít cestou typového listu. Dám vědět, jak to dopadlo. Ondra.
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 11 říj 2017 15:04
od vinorak
bohužel už to dneska asi jinak nejde.... Teď jsem to řešil na saxu, auto má v tp jenom a pouze 185/55 R14. Chtěl jsem na zimu 165/65 a hlavně auto je z fabriky na 195/45 R15 (podle serviceboxu, rezervy a štítku na kastli :D ) Takže jsem vzal origo návod k obsluze, kde jsou psaný, nechal jsem si vyjet výpis od Dojáčka s jejich razítkem. Na jednou úřadě to už málem prošlo, užší gumy by zapsal, ale u těch 15tek nepíše rozměr disku... píše tam kolo indianapolis, což má 6 palců ET18, ale každýmu to je buřt když to tam nepíše... No a na jinym úřadě mi pani rovnou řekla, že to potřebuje přímo od dovozce, nebo ať zavolám do Ronalu, že mi to za 2000 vystavěj
Tak nevim, asi pudu oťuknout citroen kolik za to chce.... Ještě jsem se ptal na možnost originálního techničáku když se to přivezlo a to prý nikde nedohledaj, což je teda asi blbost podle mě
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 12 říj 2017 06:23
od Zdenek
Kód: Vybrat vše
Odpovím Ti já :fran: U Citroenu to stojí 1000,- platba předem a standartně dostaneš výpis, co je možné na dané vozidlo dát. Výsledek nijak neovlivníš, je zmíním to, že výpis dělá počítač, takže jaké rozměry tam budou a doneseš je na úřad pak záleží na tobě (přelož si, jak potřebuješ :m: )
Dohledat to samozřejmě jde, já jsem to řešil teď s typem motoru, ani já ani při evidenčce si toho nikdo nevšiml, že mám u 106ky v TP typ motoru NFZ místo NFW :roll: A sice tedy po delší době, ale vyhrabali v archivu původní TP, podle kterého to opravili ;-)
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 12 říj 2017 09:11
od s0vet
Jaktože u Citroenu to jde, ale u Peugeotu ne ? Nebo to u Peugeotu jde, ale napíšou ti jenom R14 ?
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 12 říj 2017 09:50
od vinorak
jo asi tak, protože standardně měli cti z fabriky 14 a za příplatek možná 15ky, ale je otázka co mají češi v počítači..
a Zdendo koho bych měl prudit? normálně registr tady, nebo v Klatovech kde to bylo prvně přihlášený v ČR?
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 12 říj 2017 10:40
od Zdenek
Jde to jak u Peugeotu, tak u Citroenu, jen prostě neovlivníš, co ti na tom papíru přijde za rozměry, tobě na 99% jen ty 14"... pak je třeba se zařídit viz můj příspěvek předchozí
->vinorak: musíš prudit registr, kde máš nyní auto přihlášené, měli by to spolu sdílet a pokud jsi auto nepřehlašoval v posledním měsíci, tak si ty složky mezi sebou předávají a mají to i v elektronické podobě, takže jsou jen líní...
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 12 říj 2017 12:14
od vinorak
ok ale asi zajedu do citroenu, za 1000 to jde....
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 12 říj 2017 13:59
od Aloush
Ještě že mám 15" už záhadně v papírech, koukám že v dnešní době bych je tam nedostal ani za h***o (když je problém to dostat na cti)
Přeji hodně štěstí.. přinejhorším tam zase hodíš kanáldekle.
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 12 říj 2017 16:15
od s0vet
Jako jo, mě o ty patnáctky zase až tak moc nejde, takže pokud to bude moc velký opruz, tak na to prdím a dám dekly. Chtěl jsem to vyřešit teď, dokud mám k těm patnáctkám i gumy. Třeba se to bude jednou v budoucnu hodit mít zapsané.
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 16 říj 2017 12:20
od s0vet
Kluci, jen tak, aby řeč nestála. Včera jsem byl projet cabrio, počasí k tomu vybízelo. Pomalu už taky přemýšlím, do čeho se pustit v zimě v garáži. Zatím jsem si představoval, že bych jen dal do kupy tu rez v podběhu spolujezdcova kola, ale vypadá to, že budu muse kouknout poprvé i na motor. Už od koupě mi ručička tlaku oleje ukazuje po zahřátí na 90°C cca 1bar = 1000 otáček. Dřív to bývalo víc, poslední dobou už je to ve 3000 ot. kolem 2,5baru, což není moc. Podle chytré knihy je minimum 1000ot. = 1bar. Včera jsem si poprvé všimnul, že když trošku zakolísá volnoběh, tak už mi problikává stopka a varovná signálka tlaku oleje. Olej používám 10W40, měním každý rok, tzn. tak po 1500km :)
Na co všechno si dát pozor a co dát do pucu, aby se ten tlak oleje zvýšil ? Olejové čerpadlo má novou pružinku a pístek. Bude potřeba sundat hlavu a olejovou vanu a vyměnit pístní kroužky, že ? Vevnitř motoru jsem se ještě nehrabal, takže to bude dost španělská vesnice.
Re: Peugeot 205 CTI - pokračování červeného ďábla :)
Napsal: 16 říj 2017 13:39
od vinorak
tlak se nestrácí díky vyběhanejm válcům, ale buď má čerpadlo velkou vůli mezi zubama, je někde prasklý, nebo je šišatá klikovka a strácí se to okolo šálů na klice...