Jak vyměnit budíky
Napsal: 30 čer 2008 08:50
Takže sem se konečně rozhodl nafotit nějaký návod jak se to provádí. No a jelikož to dělám už na druhym autě tak je to dotáhnuto k dokonalosti Takže Jde o to, že kabeláž u přístrojovky s rychloměrem je rozdílná než u přístrojovek se 4 nebo 6 budíkama. Pro zjednodušení práce tedy doporučuju s novými budíky sehnat i konektory
Nejdřív musíme sudat kapličku a vyndat budíky. Potom rozebrat plasty okolo volantu a sundat plast který je okolo pojistek.
Naštěstí jsou francouzi celkem chytrý a věčina drátů už je připravená, akorát končí ve svorkovnicích a nikam nepokračuje. Musíme natáhnout drát na teplotu vody, signál otáčkoměru, a blinkry vpravo a vlevo. A ty právě končí v konektorech, které oběvímě, když sundáme ten plast okolo pojistek. Pokud máme budíky z gti a chceme funkční budíky na teplotu a tlak oleje, tak musíme sehnat ještě čidla a vymyslet jejich umístění na motoru. Tyhle dva dráty ale nemají nikde přípravu, takže ty se musí natáhnout komplet v celé délce.
No a ještě se musí změnit umístění náhonu rychloměru. Prostě se jenom zatlačí zpátky a vytáhne tou dírou nalevo.
A nakonec následuje už jenom uštípání origo konektorů a letování nových
Pište dotazy a já rád odpovím A až budu mít tu redukci na čidla, tak vám jí sem taky hodím. už se těší, až budu mít budíky z gti plně funkční na motoru 1.1
Nejdřív musíme sudat kapličku a vyndat budíky. Potom rozebrat plasty okolo volantu a sundat plast který je okolo pojistek.
Naštěstí jsou francouzi celkem chytrý a věčina drátů už je připravená, akorát končí ve svorkovnicích a nikam nepokračuje. Musíme natáhnout drát na teplotu vody, signál otáčkoměru, a blinkry vpravo a vlevo. A ty právě končí v konektorech, které oběvímě, když sundáme ten plast okolo pojistek. Pokud máme budíky z gti a chceme funkční budíky na teplotu a tlak oleje, tak musíme sehnat ještě čidla a vymyslet jejich umístění na motoru. Tyhle dva dráty ale nemají nikde přípravu, takže ty se musí natáhnout komplet v celé délce.
No a ještě se musí změnit umístění náhonu rychloměru. Prostě se jenom zatlačí zpátky a vytáhne tou dírou nalevo.
A nakonec následuje už jenom uštípání origo konektorů a letování nových
Pište dotazy a já rád odpovím A až budu mít tu redukci na čidla, tak vám jí sem taky hodím. už se těší, až budu mít budíky z gti plně funkční na motoru 1.1