Stránka 1 z 4

Podložky pod kola - výhody, nevýhody

Napsal: 21 led 2008 16:33
od Milhaus
Jak je to s distančníma podložkama a jejich vlivem?

plus: estetický vzhled, možná lepší jízdní vlastnosti...

mínus: opotřebení náprav, tlumičů? Policie? Všichni víme jak jsou na tom 205ky se zadníma nápravama takže podložky můžou znatelně urychlit její destrukci?

tohle někdo napsal na tuning fóru o podložkách:
http://www.tuning-forum.org/viewtopic.p ... podlo%9Eky

Kód: Vybrat vše

Tak jako tak na to působí už širší kola, posunutím "ven z auta" se to jen umocní. Jako klasickej příklad obvykle uvádím jak mi relativně použitelný silentbloky u Favorita bleskurychle odešly po nasazení 6" kol s gumama 185 mm s ET větším než origo plechy. Stejně tak to začalo víc lomcovat s čepama apod. Předpokládám, že s podložkama bych si "pomohl" ještě víc. HLAVNĚ bych je nedával na auto o kterým budu předpokládat, že se s ním budu přemisťovat rychle a řezat zatáčky. Plus je často potřeba použít delší šrouby nebo štefty, což se mi taky moc nelíbí.

Pro porovnání, pokud upravuju vystrčení kol podložkama, hnu s celým kolem směrem ven z auta. Když budu mít dvě ALU kola, jedno s ET 0 a druhý s ET30, potom se vlastně upevnění a poloha středu nemění, ale "odpluje" límec, resp. ráfek směrem dovnitř nebo ven.

Napsal: 21 led 2008 16:58
od vinorak
no tak ze svý vlastní zkušenosti: Když sem koupil 14 tak čeby byli celkem načatý ale nebylo to nic hroznýho. ale po létě sem je musel dát nový a od tý doby pohoda. Tohle bylo k tý šířce kol.

Podložky 15mm jsem tenkrát koupil u Riegra a 2x podložka + 8 dlouhých šroubů mě vyšlo na něco přez 2 tisíce.

Pohled to byl moc pěknej jak můj pětidvéřák měl hezky slícovaný zadní kola s podběhama a vypadalo to opravdu hezky. Jezdil sem s nima asi 3 měsíce a pak sem je střelil tušim za 500 :oops: Policije si jich nikdy ani nevšimla, možná proto, že byli červený a splívali mi s bubnama..

Zbavil sem se jích né proto že bych se bál o nápravu, Ta byla v té době asi 5000km po repasi ale protože ve 4 lidech to při propružení škrtalo o lemy.. :roll: a protože potřebuju tu a tam auto naložit tak jsem je prodal.. ale jinak mi přišlo že to sedělo ještě o fous líp v zatáčkách..

Napsal: 21 led 2008 20:12
od Hanz
no tak je jasny ze ti to bude vic sedet, ale stejne tak je jasny ze ti to odkurvi napravu

Napsal: 21 led 2008 20:29
od Michal
Tak z mojí zkušenosti:
Podložky na předních kolech- ačkoliv se to nemusí zdát, řízení jde o dost hůř, je potřeba větší síla, kmitání volantu při vyšších rychlostech, sundal jsem podložky a je to ok. Vliv na opotřebení to bude mít určitě taky.
Teď už mám podložky jen na zadních kolech(2cm).

Napsal: 21 led 2008 23:09
od TomGTI
Tak moje zkušenosti jsou úplně opačné,podložky v předu 2,5cm,vzadu 3cm,bez serva,nepoznal jsem žádný rozdíl ať už jsem měl čtrnáctky bez podložek nebo patnáctky z podložkama,v síle otáčení volantem,jestli to sedělo líp opravdu nevím protože podložkama to určitě nebylo ale tvrdým podvozkem.Další věc,ve vysoké rychlosti jsem žádný problém z podložkama neměl.Dále jsem měl možnost vyzkošet podložky o síle 1,5cm a žádný rozdíl jsem nepocítil.A vliv na opotřebení?Možná ano a kolik z toho bude mít na svědomí podložka a kolik naše cesty?Myslím že když budu mít na autě podložky o síle 1,5-2cm,nemůžu na opotřebení nic jako normální uživatel poznat,to je můj názor

Napsal: 22 led 2008 16:18
od Hanz
ackoliv sem odpurce podlozek tak davam tomovi za pravdu

Napsal: 22 led 2008 18:25
od Návštěvník
Nehledě na to že už z tou podložkou 2cm to vypadá mnohem pěkněji než když jsou kola zapadlé

Napsal: 22 led 2008 18:35
od Milhaus
Anonymous píše:Nehledě na to že už z tou podložkou 2cm to vypadá mnohem pěkněji než když jsou kola zapadlé
tak podložky jsou hlavně o vzhledu, co si budem namlouvat...ale je to něco za něco... :roll:

Napsal: 22 led 2008 18:44
od hugo boss
renm píše:
Anonymous píše:Nehledě na to že už z tou podložkou 2cm to vypadá mnohem pěkněji než když jsou kola zapadlé
tak podložky jsou hlavně o vzhledu, co si budem namlouvat...ale je to něco za něco... :roll:
nejen o vzhledu, ale o dost to zlepší stabilitu vozu :wink:

nemám proti tomu nic... jsem pro podložky.... nevaděj mi

Napsal: 22 led 2008 19:29
od vincent
nejen o vzhledu, ale o dost to zlepší stabilitu vozu :wink:

nemám proti tomu nic... jsem pro podložky.... nevaděj mi[/quote]

jo to souhlasim 8)

Napsal: 22 led 2008 22:01
od Hanz
to i kvalitni tlumice a pruziny :D

Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody

Napsal: 08 dub 2008 07:43
od Milhaus
Jak mají správně vypadat podložky?
Má být na nich ještě středící rantlík na kterej se nasadí vlastní kolo?
Mě se to nějak nelíbí když tam není... viz foto:Obrázek

Řekl bych že správnější a bezpečnější je tady tohle:
ta podložka se vlastně zacvakne do kola a pak je jeho součástí...
podlozka.jpg
podlozka.jpg (15.4 KiB) Zobrazeno 15114 x

Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody

Napsal: 08 dub 2008 11:47
od vincent
ja sem videl dost podlozek co ho nemeli takze asi se muzou pouzivat :myslim:

Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody

Napsal: 08 dub 2008 11:52
od Milhaus
vincent píše:ja sem videl dost podlozek co ho nemeli takze asi se muzou pouzivat :myslim:
no nemůžou se používat žádné, ale mě jde o bezpečnost...ty bez toho rantlu jsou dle mého o dost nebezpečnější...

Re: Podložky pod kola - výhody, nevýhody

Napsal: 08 dub 2008 12:02
od vincent
tak to by se asi neprodavali a nebo by se uz nekdo ozval,ze se neco stalo kdyz tam mel ty bez toho rantlu