Elektromagnetický ventil podtlaku TU1M, TU3M
Napsal: 08 črc 2012 21:25
Můžete se mi někdo mrknout v autě, která hadička kam vede?
Mám ho přidělaný konektorem dolů a podle obrázku ze SB by tedy měla být zapojená vrchní a boční.
Já mám zapojenou boční do membrány a spodní na vstřikování.
Teď po seřízení předstihu to má totiž na studeném motoru občas problém udržet volnoběh a mezi 2-3000 to má nepravidelný chod jako kdyby mě někdo přibržďoval. Po zahřátí na provozní teplotu je všechno OK a motor táhne v celém spektru otáček.
Mám ho přidělaný konektorem dolů a podle obrázku ze SB by tedy měla být zapojená vrchní a boční.
Já mám zapojenou boční do membrány a spodní na vstřikování.
Teď po seřízení předstihu to má totiž na studeném motoru občas problém udržet volnoběh a mezi 2-3000 to má nepravidelný chod jako kdyby mě někdo přibržďoval. Po zahřátí na provozní teplotu je všechno OK a motor táhne v celém spektru otáček.