kdybych tu go udelal za tyden, tak ti to reknu, ale po pul roku urcite ne....
ale treba vim jak tahne maminine auto a moje rallycko...rozdil jako krava. o vikendu schvalne zmerim tlaky u obou aut ;)
Ventyly a tlaky ve válcích
- Hasis
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4834
- Registrován: 03 zář 2007 18:50
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventyly a tlaky ve válcích
VTS powa
-
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 802
- Registrován: 21 bře 2008 22:31
- Skutečné jméno: Pavel
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ventyly a tlaky ve válcích
Názor mám, ale jak s těmi tlaky, je to na tolika najetých km normální nebo není---spíše mi jde o to, že auto jede pěkně tak zda dělat motor jen kvůli tlakům(olej nějak abnormálně nebere, voda zatím také stále drží po výměně hadice:-) ). Nebo zda spíš třeba koupit snad dobrý motor třeba 88kW a jen je vyměnit.
Spíše se mi jedná o ty hodnoty mých tlaků
Spíše se mi jedná o ty hodnoty mých tlaků
PEUGEOT 205 5.dv Open v TP 2.0 jinak 1.9 75kW r.v.89
Všechny ostatní Pugy vyvrakovány..zbylo pár dílů
Rodinný Ford Galaxy 1,9TDI, na výlety Kawasaki VN800 Classic
Všechny ostatní Pugy vyvrakovány..zbylo pár dílů
Rodinný Ford Galaxy 1,9TDI, na výlety Kawasaki VN800 Classic
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Ventyly a tlaky ve válcích
no mě taky měřili tlaky a jsou všechny okolo 7,5, na budíkách to má skoro 230tisíc, olej ani vodu to nebere, olej to nikudy netlakuje, mažeto podle budíku jako zamlada, nekouří to a jede to lineárně do otáček. Takže bych to nějak neřešil, dokud to jede, tak go nedělám ps: na 88kw by si musel předělat elektriku