no tak ja sem si vcera konecne svoji 205 GTi od Marcella odvezl a radil sem celkem brzo, protoze nema vyvazene kola, tak to hazi jak svine :mrgreen: , ale po dalnici sem s tim 190 ficel
no a tatu s 605 2.0 benzin sem dohanel uplne v pohode
Jo a marcelli kolik si stim ficel nejvic ty?
No moje zkusenost s otackomerem je takova, ze sice mam omezovac az na 8200, ale otackomer se zastavi na 7500, takze v tech vyssich otackach na nej nespolehejte ;)
====================================
Peugeot 306 S16/GTi6
Peugeot 205 S16, (blok Mi16) - předáno Stephen
Škoda Octavia 1.9TDi - pracant pro ženu
neboj te se toho.
to auto má červené pole až v 6 tis otáčkách. pokud vám to víc jak 6 nedá je to asi trochu nemocné.
já točím 1,4 Xs až do 6500 a pohoda.
navíc jsem zjistil, že když se s tím jezdí svižně a víc se to točí, tak to žere míň než když jsem to dusil na spotřebu.
motor žere nejmíň v těch otáčkách, kdy má největší kroutící moment. nevím kde ho má gti, ale občas ho provětrat do 6 tis není na škodu.
navíc pokud ten motor budete dusit, zvykne si na to a pak půjde hůř vytáčet. prostě zlenivý.
je třeba tomu občas vyhnat pavouky 8)
Jako u toho myho "byvaliho" GTi to bylo asi takhle: Na 1čku zasahoval omezovac zhruba na tech 6tis. a treba na 3ku nebo 4 ku to bylo asi 6200ot, ale zalezi jak je ten motor zajetej atd atd atd.
A nejmin mi to zralo kdyz se radilo tak okolo 3 az 3,5tis otacek
_____________________________________ každý velký býk byl jednou tele