Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Takový pokec na „úrovni" týkající se 205tek
Odpovědět
Uživatelský avatar
Mirdaa
Nováček
Nováček
Příspěvky: 25
Registrován: 28 zář 2009 17:01
Skutečné jméno: Mirda
tel.:: 605034823
Kontaktovat uživatele:

Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Příspěvek od Mirdaa »

Zdravim všechny šťastný majitele těchto aut, mam jeden technickej problém, nedávno jsem tu publikoval problém se sytičem, a bylo mi odpovězeno, že to mam předělat na ruční, tak bych jenom chtěl poradit, z čeho mam udělat to ruční táhlo, ze Škodovky 120 mi to přijde moc velký, tak jestli někdo nezná nějakou jinou alternativu
Díky moc

Jinak všem přeju Veselý Vánoce a Šťastný Nový rok
Peugeot 205 1.8 GRD - nezničitelný, skoro jako Terminátor :)
Uživatelský avatar
RABBIT
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 421
Registrován: 30 čer 2009 11:08
Skutečné jméno: Milan Kralik
tel.:: 911323735
Bydliště: Zbehy 181 okr. NITRA

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Příspěvek od RABBIT »

ja by som ti skor doporuci sadu rucneho sitica na favorit. volakedy sa predavalo.
peugeot 205 rolland garros RAT style
zmena nicku z nero137 na RABBIT
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Příspěvek od draken »

no u diesela se tomu říká předstih ne?? a jinak než dělat ruční, bych radši opravil táhlo od termostatu, mě to taky nemaká a mám to vypnutý a starty sou ok
Uživatelský avatar
Kubis09
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 171
Registrován: 03 úno 2009 20:52
Skutečné jméno: Jakub
Bydliště: Zlínsko :-)

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Příspěvek od Kubis09 »

drakenx700 píše:no u diesela se tomu říká předstih ne?? a jinak než dělat ruční, bych radši opravil táhlo od termostatu, mě to taky nemaká a mám to vypnutý a starty sou ok
Tak předstih to není určitě :!: Myslel jsi předvstřik když už, ale to taky není ono, u naftaku je to předsuvník vstřiku a inženýři z Francie to asi nevymákli jak měli, protože mi to taky nefunguje a nemáto absolutně žádný vliv na zimní startování...
Uživatelský avatar
WoMec
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 6592
Registrován: 05 led 2008 14:30
Rok narození: 1987
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 775037752
Bydliště: Vyškov

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Příspěvek od WoMec »

me osobně na čerpadle funguje všechno jak má a se zimníma startama nemám problém
Peugeot 205 Forever 1.9D 47kW '94 - Forever DIESEL :)

Jezdím za >>> Obrázek
Uživatelský avatar
Kozlik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 21
Registrován: 24 pro 2009 20:32
Skutečné jméno: Jan Cap
tel.:: 904891485
Bydliště: Bratislava Dubravka

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Příspěvek od Kozlik »

ja s tymto mavam tiez problem.ja si trochu pridam jemne plyn chvilu pockam asi tak minutku a idem jazdit pomali sa ked sa zohreje trosku ide to bez problemov.
Uživatelský avatar
draken
Club admin
Club admin
Příspěvky: 7972
Registrován: 12 črc 2009 18:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Honza
tel.:: 732440821
Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Příspěvek od draken »

Kubis09 píše:
drakenx700 píše:no u diesela se tomu říká předstih ne?? a jinak než dělat ruční, bych radši opravil táhlo od termostatu, mě to taky nemaká a mám to vypnutý a starty sou ok
Tak předstih to není určitě :!: Myslel jsi předvstřik když už, ale to taky není ono, u naftaku je to předsuvník vstřiku a inženýři z Francie to asi nevymákli jak měli, protože mi to taky nefunguje a nemáto absolutně žádný vliv na zimní startování...
omlouvám se, ale hlavně že víme co sem myslel
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Příspěvek od Milo75 »

neni raději lepší koupit novej bimetal za 700 a bude po problémech??
Naposledy upravil(a) Milo75 dne 24 led 2010 22:07, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Uživatelský avatar
Klobe
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2474
Registrován: 18 srp 2008 16:30
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Příspěvek od Klobe »

nee ten vydrží max 2 roky a zase na novo......
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Příspěvek od Milo75 »

Klobe píše:nee ten vydrží max 2 roky a zase na novo......
ano to máš pravdu, ale zase taková investice to není ;-)
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Uživatelský avatar
Klobe
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2474
Registrován: 18 srp 2008 16:30
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Příspěvek od Klobe »

no radši ho mět nefunkční...... startuje to stejně i bez předhřívání paliva ve filtru ;-) taky jsem se na to vyprdl a v pohodě
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Příspěvek od Milo75 »

Klobe píše:no radši ho mět nefunkční...... startuje to stejně i bez předhřívání paliva ve filtru ;-) taky jsem se na to vyprdl a v pohodě
tak jako nastartujeto i v největší mrazech, ale je to lepší, při provozu třeba na olej- nemá to tendenci chcípnout
ALE, při zapnutým sitiči můžže víceméně jet skoro na volnoběh a motor nemusíš tolik točit a tudíš dochází k menšímu opotřebení za studena

:ehm: jakej má vliv na start odpojený předehřev paliva ve filtru??? serie je přece napojená na chladící okruh :ehm:
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Uživatelský avatar
Klobe
Stálý inventář 205clubu
Stálý inventář 205clubu
Příspěvky: 2474
Registrován: 18 srp 2008 16:30
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Uherske Hradiste

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Příspěvek od Klobe »

to netuším, snad když je to předehřev tak to musí předehřívat i za studena ne???
tohle jsem už měl odpojený takže fakt nevím a potom jsem se dočetl že tohle dost zavzdušňovalo palivovou soustavu......
nevím o tom že by to bylo napojeno na chladící soustavu a k čemu???? však k tomu vedou jen dva drátky a ve filtru je malé těleso :ehm:
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Uživatelský avatar
Milo75
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 603
Registrován: 24 led 2010 19:12
Skutečné jméno: Milan
tel.:: 728845763
Bydliště: Jihlava

Re: Peugeot 205 1.8 GRD - sytič

Příspěvek od Milo75 »

jo vlastně jo, když mluvíš o drátu tak už vím, řekl bych že to nikdy na ničem nafachalo( spíš sem typoval, že je to čidlo na vodu ve filtru)

já měl na mysli předehřev filtru vodou, kterej je origo zapojenej do palivovýho filtru( zřejmě ne u všech modelů)
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6

ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Odpovědět