mě na pažoutovi jde měrkou oleje dým a z emulze po víčkem si nic nedělej, to je normal
Tlak oleje
- Klobe
- Stálý inventář 205clubu

- Příspěvky: 2474
- Registrován: 18 srp 2008 16:30
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: Tlak oleje
na swiftovi nám motor už dost "dýchá" když otevřu víčko a je to vinou asi připečených kroužku, olej to žere cca půl litra na 1500km..... mám ale víčko na víku ventilů..... tlak ze skříně by měl jít především z odvětrávací hadičky ale i když je motor ok tak po otevření víčka bude trošku foukat a možná stříkat trošičku oleje........ nám to fouká jak prase ale zase olej vůbec neteče i když nechám víčko sundané po dobu jízdy
mě na pažoutovi jde měrkou oleje dým a z emulze po víčkem si nic nedělej, to je normal
mě na pažoutovi jde měrkou oleje dým a z emulze po víčkem si nic nedělej, to je normal
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
-
Semir
- 205club je můj domov

- Příspěvky: 802
- Registrován: 21 bře 2008 22:31
- Skutečné jméno: Pavel
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleje
Také jsem si říkal, zda nejsou připečený kroužky...těsnící může být připečený a stírací v poho, pak by to olej žrát nemuselo...mě to právě olej nežere...myslím abnormálně dolévám spíše jen při výměně nebo jednou tak max půllitr na 2-3tis. TeĎ jsem kukal je ho tam dost a už jsem nedoléval ani nepamatuju.
Změřím tlaky a uvidím...pořád přemýšlím zda GO to bude darda (bude ale udělaný motor) nebo kupit jiný, mám tady už jeden 88kW zabukovaný.
Změřím tlaky a uvidím...pořád přemýšlím zda GO to bude darda (bude ale udělaný motor) nebo kupit jiný, mám tady už jeden 88kW zabukovaný.
PEUGEOT 205 5.dv Open v TP 2.0 jinak 1.9 75kW r.v.89
Všechny ostatní Pugy vyvrakovány..zbylo pár dílů
Rodinný Ford Galaxy 1,9TDI, na výlety Kawasaki VN800 Classic
Všechny ostatní Pugy vyvrakovány..zbylo pár dílů
Rodinný Ford Galaxy 1,9TDI, na výlety Kawasaki VN800 Classic
- Klobe
- Stálý inventář 205clubu

- Příspěvky: 2474
- Registrován: 18 srp 2008 16:30
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: Tlak oleje
si myslím že by stačilo překroužkovat 
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
- Milo75
- 205 its my life

- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: Tlak oleje
změř komprese, u benálu bys měl mět aspon 11 bar, pokud v nějakým válci naměříš mín, tak stříkni olej do spalovacího prostotu- nemoc abys se to nepotkalo ne málo aby to nic neustěsnilo a poznáš jestli jsou zapečené kroužky nebo ne, pokud se při opětovném měření zvedna komprese jsou v háji kroužky, pokud beze změny tak těsnění nebo hlava, prasklá hloava se dá poznat natlakování sací nebo výfukový části, ale musíš vědět kdy máš zavřený ventil
osobně sázím na těsnění pod makovicí , možná prasklá hlava, dej celkov těsnění a budeš mět pokoj
osobně sázím na těsnění pod makovicí , možná prasklá hlava, dej celkov těsnění a budeš mět pokoj
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
-
Semir
- 205club je můj domov

- Příspěvky: 802
- Registrován: 21 bře 2008 22:31
- Skutečné jméno: Pavel
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleje
to Milo 75, tlaky jsem tu psal..v sekci ventily a vůle nebo jak se to jmenovalo...jsou +- stejný kolem 7-7,5bar. Těsnění pod makovicí mám od minulé zimy nové. VOdu to nebere a taktéž olej. DOmnívám se, že budou špatně seřízeny ventily a při měření mi to propouští sedlem. Jinak auto šlape v pohodě...tedy zaklepat...
PEUGEOT 205 5.dv Open v TP 2.0 jinak 1.9 75kW r.v.89
Všechny ostatní Pugy vyvrakovány..zbylo pár dílů
Rodinný Ford Galaxy 1,9TDI, na výlety Kawasaki VN800 Classic
Všechny ostatní Pugy vyvrakovány..zbylo pár dílů
Rodinný Ford Galaxy 1,9TDI, na výlety Kawasaki VN800 Classic
- Milo75
- 205 its my life

- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: Tlak oleje
jestli máš komprese 7,5 tak máš málo, motor je KO
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
- Klobe
- Stálý inventář 205clubu

- Příspěvky: 2474
- Registrován: 18 srp 2008 16:30
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: Tlak oleje
a co čekáš od tak starých motorů???
nemusí byt ko. dokud jezdí a nebere olej nebo něco tak v pohodě.......
ty jsi teď dojel ze školení???
nemusí byt ko. dokud jezdí a nebere olej nebo něco tak v pohodě.......
ty jsi teď dojel ze školení???
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
- Milo75
- 205 its my life

- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: Tlak oleje
jak jsi to měřil???, pokus jsi měl sundanou hlavu a proupuštěli ti ventyly, tak jsi je měl zabrousitSemir píše: DOmnívám se, že budou špatně seřízeny ventily a při měření mi to propouští sedlem. Ji.
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
- vinorak
- odborník

- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Tlak oleje
taky mám tlaky kolem 8 na všech válcí a motor jede ok, startuje bez problémů, olej ani vodu nebere, holt to neni jak z fabriky, ale určitě to ještě několik desítek tisíc km vydrží
Důležitý je aby byly všechny podobně špatný 
-
Semir
- 205club je můj domov

- Příspěvky: 802
- Registrován: 21 bře 2008 22:31
- Skutečné jméno: Pavel
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleje
Těsnění mi dělal známý...ventily hold neřešil i když jsem mu říkal ať je seřídí a koukne na to...vizuálně nebyl žádný podpálený tak to mrsknul zpět. Jinak měřák jsem měl s gumovým koncem natlačený místo svíčky a startoval....Nebo máš nějaký lepší návod...Motor má také už něco najeto...
PEUGEOT 205 5.dv Open v TP 2.0 jinak 1.9 75kW r.v.89
Všechny ostatní Pugy vyvrakovány..zbylo pár dílů
Rodinný Ford Galaxy 1,9TDI, na výlety Kawasaki VN800 Classic
Všechny ostatní Pugy vyvrakovány..zbylo pár dílů
Rodinný Ford Galaxy 1,9TDI, na výlety Kawasaki VN800 Classic
-
Semir
- 205club je můj domov

- Příspěvky: 802
- Registrován: 21 bře 2008 22:31
- Skutečné jméno: Pavel
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleje
Ano u zahřátého....
PEUGEOT 205 5.dv Open v TP 2.0 jinak 1.9 75kW r.v.89
Všechny ostatní Pugy vyvrakovány..zbylo pár dílů
Rodinný Ford Galaxy 1,9TDI, na výlety Kawasaki VN800 Classic
Všechny ostatní Pugy vyvrakovány..zbylo pár dílů
Rodinný Ford Galaxy 1,9TDI, na výlety Kawasaki VN800 Classic
- TomGTI
- 205club je můj domov

- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleje
S tím školení to je dobré,seš teda fakt borec.Názorná ukázka toho jak se někdo snaží fundovaně poradit a nějáký trumpeta napíše tohle,to je opravdu neštěstí velebnosti.Klobe píše:a co čekáš od tak starých motorů???![]()
nemusí byt ko. dokud jezdí a nebere olej nebo něco tak v pohodě.......
ty jsi teď dojel ze školení???
Milo75 tu napsal asi nejjednodušší postup diagnostiky příčiny chyby bez nějáké složitější operace,demontáže.Takhle bych poradil i já.Jednoduše řečeno na motoru máš malý kompresní tlak,motor není sice KO teda zatím.Hlavně to musí být úplná mrtvola,tzv.hovno to jede.V pár Gtičkách jsem jel jak byly majitelé nadšení jak jim trhá ruce,jenže když do toho přesedly z favoritu tak jim to věřím,bohužel se nesvezli nikdy v Gtičku které ty koně mělo.Jen tak pro zajímavost to rallyčko co jsem měl teď ho má Hašiš má tlaky 14,5-15 a to auto jede velice dobře,samozrejmě měřené za studena,tady se pozná jak na tom motor je,ne až se všechno roztáhne na pracovní teplotu a utěsní.je fakt že na tachometru to moc kilometrů nemělo,nevím co je na tom pravda ale auto je z něměcka a tady s tím jezdil chlapík kterého jsem znal.Je jen na tobě jestli to hodláš řešit nebo to dojezdíš a zahodíš .Něco jsem tady z toho tématu četl ale nevím tomu hlavu ani patu takže napíšu jen jednu věc a zbytek si domyslíte.Při předělávání odvětrání klikové skříně a vaček na motoru Mi-16 v naší závodničcepětce kdy bylo odvětrání nedostatčně dimenzované se začal tlačit(fest) olej mezi blokem a olejovou vanou,který byl těsněný přes motorový tmel na přesně broušených rovinných plochách,to pro představu jaký je přetlak v klikové skříni při nedostatečném odvětrání
- TomGTI
- 205club je můj domov

- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlak oleje
Jo jinak tu pravou GO motoru Gti 8V nezaplatíš.Foukat to bude vždycky,jelikož ten tlak to přes kroužky pustí vždycky,vzduch není olej.
- Klobe
- Stálý inventář 205clubu

- Příspěvky: 2474
- Registrován: 18 srp 2008 16:30
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: Tlak oleje
ty seš taky borec, pokažde když se tady zjevíš tak ty jsi ten nejlepší který všemu rozumí nejlíp a každého shazuješ....... no jo nemužu za to že ty jsi ten nejmocnější a nejchytřejší
pokud nechápeš proč jsem mu to tady napsal tak se neroštiluj
pokud nechápeš proč jsem mu to tady napsal tak se neroštiluj
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
