Studené starty ach jo
- WoMec
- Stálý inventář 205clubu

- Příspěvky: 6592
- Registrován: 05 led 2008 14:30
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775037752
- Bydliště: Vyškov
Re: Studené starty ach jo
žhaviče, žhaviče, žhaviče. ... nebo si nech pořadně seřídit naftový čerpadlo
-
Robutek
- Nováček

- Příspěvky: 9
- Registrován: 19 led 2010 13:02
- Rok narození: 1985
- Skutečné jméno: Pavel
- tel.:: 0
- Bydliště: Želetava
Re: Studené starty ach jo
No jo to se řekne žhaviče. Prodejce mi řikal, že mu dávali nekde v dilně novy žhavici svičky a když na ně kouknu, fakt vypadaj novy...
Na druhou stranu kdyby je třeba moc dotáhli, mohlo by se na nich zbořit sedlo a pak by taky mohli bejt v pánu.Co třeba propoj mezi jednotlivýma svičkama. Řikal sem si jestli má cenu do toho vrtat, protože čím více se otepluje, tím je start jednodužší. Když tak nad tím uvažuju, tak to vypadá na ty svíčky, pač kdyby padala nafta (třeba jen na jednom válci) nemá na to okolní teplota vliv a nebude to chtít naskočit jak v zimně, tak i v letě. Co vy na to draci
Ještě jednou diky všem, co se mi snaží pomoci 
Na druhou stranu kdyby je třeba moc dotáhli, mohlo by se na nich zbořit sedlo a pak by taky mohli bejt v pánu.Co třeba propoj mezi jednotlivýma svičkama. Řikal sem si jestli má cenu do toho vrtat, protože čím více se otepluje, tím je start jednodužší. Když tak nad tím uvažuju, tak to vypadá na ty svíčky, pač kdyby padala nafta (třeba jen na jednom válci) nemá na to okolní teplota vliv a nebude to chtít naskočit jak v zimně, tak i v letě. Co vy na to draci
- Klobe
- Stálý inventář 205clubu

- Příspěvky: 2474
- Registrován: 18 srp 2008 16:30
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: Studené starty ach jo
tak je jednoduše vyskoušej jestli jsou funkční ne??? odpoj je od zdroje a na + baterky dej drát a druhým koncem se dotkni žhavičů, jestli jiskří tak jsou ok 
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
-
Semir
- 205club je můj domov

- Příspěvky: 802
- Registrován: 21 bře 2008 22:31
- Skutečné jméno: Pavel
- Bydliště: ČR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Studené starty ach jo
to nKlobe a tímto pokusem zjistíš přesně zda hsou dobré....? No nevím mě to příjde jen zda jdou ale ne jak žhaví...
PEUGEOT 205 5.dv Open v TP 2.0 jinak 1.9 75kW r.v.89
Všechny ostatní Pugy vyvrakovány..zbylo pár dílů
Rodinný Ford Galaxy 1,9TDI, na výlety Kawasaki VN800 Classic
Všechny ostatní Pugy vyvrakovány..zbylo pár dílů
Rodinný Ford Galaxy 1,9TDI, na výlety Kawasaki VN800 Classic
- Klobe
- Stálý inventář 205clubu

- Příspěvky: 2474
- Registrován: 18 srp 2008 16:30
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: Studené starty ach jo
no tak poznáš jestli vůbec jdou 
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Re: Studené starty ach jo
Určitě je prozkoušej. Když je necháš pod proudem trošku delší dobu, uvidíš, jak začnou měnit barvu, tedy žhavit. Já jsem měl taky problémy se starty v zimě a říkal jsem si, že to nemůžou být svíčky, že by to přece nešlo nastartovat vůbec. Nakonec jsem zjistil, že mi fungovaly jen 2 a i tak to nastartovat šlo. Takže jsem ty 2 špatné vyměnil a na startování se teď můžu spolehnout.
Peugeot 205 1.8 SRD
- WoMec
- Stálý inventář 205clubu

- Příspěvky: 6592
- Registrován: 05 led 2008 14:30
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775037752
- Bydliště: Vyškov
Re: Studené starty ach jo
tím ze z nich odpojiš kabel a budeš o ně škrtat kabelem z baterky je asi nejspolejlivější a nejrychlejší .... pokud teda nechceš zdlouhave u kěždého měřit proudy a časy .... ješte jedna vec .. není žhaviš jako zhavič .. výrobců je víc a kvalita není u všech stejná... kdo vi co tam daly
- Milo75
- 205 its my life

- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: Studené starty ach jo
jen souhlas, pokud zajiskří tak funguje netřeba zjištovat něco dál, pokud tomu stejně neveříš, tak už je musíš vymontovat a každou zvlášt vyzkoušet na baterceWoMec píše:tím ze z nich odpojiš kabel a budeš o ně škrtat kabelem z baterky je asi nejspolejlivější a nejrychlejší ....
měly by se dávat všechny nové kvůli odporu, tzn 4 nové kousky vdrží žhavit jako celke dýl než z kombinované žhaviče od různých výrobců, pak totiž odcházejí, za se na druhou stranu když mám starých a funkčních žhavičů plnou krabičku, tak koupím nové až všechny staré dojdou.
pokud žhaviče jsou OK, zjistil bych jestli nepadá nafta- stačí průhledná hadice na přívod čerpadla- měla by být stále naplněná
pokud i nafta nepadá, poohlídl bych se po jiné benzínce- netankovat na té nejlevnější- nafta i benzín je nekvalitním popř, se do stávající vylepšit nějakým aditivem
pokud stále nic a motor nastartuje na 2-3 válce bíle kouří a po chvilce se srovná, změřil bych komprese- kompresiometr stojí cca 2000kč a máš doma věc, co se nestratí, měl bys naměřit spon 33bar
při bílém kouři a hádajícím se motoru bych sázel na fouklé těsnění pod hlavou- ideál vyměnit za celokov a srovnat hlavu
a nebo výbrus/překroužkovat
EDIT : pokud do toho neceš nic vrážet, tak před startem polej motor vařící vodou a chytne jak za mlada
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
-
Robutek
- Nováček

- Příspěvky: 9
- Registrován: 19 led 2010 13:02
- Rok narození: 1985
- Skutečné jméno: Pavel
- tel.:: 0
- Bydliště: Želetava
Re: Studené starty ach jo
Čauky borci, tak jsem vyskoušel žhavicí svíčky a valej , prostě pěkně prskaji, když na každou z nich zvlášť brnknu plusem. Skoušel sem další věc, to jen tak napišu, třeba to někomu v budoucnu taky pomuže.Kamoš povidal, že svičky žhaví ještě asi 10 vteřin po zhasnutí kontrolky v autě.Duvod je prostý, pomáhají při prvotním rozběhu motoru. Je slyšet jak cvakne relátko po zhasnutí kontrolky na žhavení.( pokud se nezačne startovat, žejo pak neni slyšet nic
)
S tou hlavoubys mohl mítpravdu, byla totiž dělaná, než jsem ho dovezl.Říkal mi to prodejce a je vidět i nově nanesený silikon.
S tou hlavoubys mohl mítpravdu, byla totiž dělaná, než jsem ho dovezl.Říkal mi to prodejce a je vidět i nově nanesený silikon.
- Milo75
- 205 its my life

- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: Studené starty ach jo
z těch žhavičů musíš mět ale sundaný přívod proudu- jinak budou jiskřit všechny
jestli ,ale hlava byly dělaná, a žhaviče jsou ok, tak bych změřil komprese a budeš vědět na čem seš na 100%
jestli ,ale hlava byly dělaná, a žhaviče jsou ok, tak bych změřil komprese a budeš vědět na čem seš na 100%
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
-
Robutek
- Nováček

- Příspěvky: 9
- Registrován: 19 led 2010 13:02
- Rok narození: 1985
- Skutečné jméno: Pavel
- tel.:: 0
- Bydliště: Želetava
Re: Studené starty ach jo
Tak to je jasná věc, že je potřeba sundat propojovací kablik a přívod. Zkusím ještě tu kompresi a budem vidět.Něco mi ale řiká, že než zjistim závadu, tak bude jaro a přestane se projevovat 
