Semir píše:Jasně kluci, jak sjte se ptali a znáte to také odejdou čepy dřív...ale samozřejmě o pár 100km, jde o to, že na profilu 45 pocítíš každou nerovnost a díru dřív než na 50-55. Nemluvě o tom, že když jsem měl 45 profil na pětipaprskových kolech na Astře v 15" tak jsem je musel díky našim super silnicím dvakrát nechat rovnat, bylo to také díky ET, šli více ven a každou díru jsem citil o mnoho víc než když jsem je přezul na 55. Samozřejmě, pokud jdou čepy už načnutý tak půjdou rychleji do háje. Ale o tom tu můžeme polemizovat.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
To máš sice z části pravdu, ale rozmer 45 nebo 50 neni zas "tak" velkej rozdíl. U 45 / 55 už ano.
Ohledně toho tvého rovnání, tak je to taky závyslé na ET jak jsi dodal, takže tak no...
Taky astra je o nějaký to Kg težší než GTi.
Vemte to takhle, pokud občas pojedete jako "prase" a jinak to budete využívat jen pro přesun z místa A do místa B tak bych volil 195/50 R15
Pokud to bude auto na občasnou vyjížďku krajinou s občasnym blbnutim tak klidně 195/45 R15
Vezměme to tak, že je to francouzský auto stavěný na tamní silnice a provoz u nás na těch tankodromech je vykoupenej častym nákupem dílů podvozku. Kdo někdy byl ve Fracii ten ví...
205 1,9 GTI 94kW - další gti ve věčných lovištích
205 1,6 GTI 75kW - sešrotováno
205 1,9 GTI 94kW - uloženka
205 1,9 GTI 88kW - ve výstavbě - 6q převodovka, 94kW motor
DUCATI Monster 2001