rada

Takový pokec na „úrovni" týkající se 205tek
Uživatelský avatar
jurash
309kář
309kář
Příspěvky: 155
Registrován: 21 bře 2009 16:43
Rok narození: 1985
tel.:: 0
Bydliště: HrKr

Re: rada

Příspěvek od jurash »

tak sem si dal tu praci a nasel sem nejaky fotky gti6 ze spoda:

http://www.306gti6.com/forum/showthread ... 940&page=1

necham si rad od zkusenejsich vysvetlit, cim se naprava gti6 lisi od napravy z "bezne" 306 (obrazky pro porovnani napriklak na odkaze o 309 o par prispevku vys), a cim to tedy je, ze je nataceci pouze gti6..
309GTi16
ex 306 1.4
ex bmw325iC
ex mini1000


Autohifi?? Závaží nevozim...
Uživatelský avatar
rossi
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 473
Registrován: 16 říj 2008 18:26
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
tel.:: 720565731
Bydliště: Dobra, Pribyslav
Kontaktovat uživatele:

Re: rada

Příspěvek od rossi »

Jak to neni v me 205ce tak je to nanic a na hov..
Rossi 205 1.1 44kw 91rv niní z motorem 1.4 55kw a GTI napravou
Uživatelský avatar
Stephen
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4935
Registrován: 29 bře 2009 09:22
Rok narození: 1987
Skutečné jméno: Stepan
tel.:: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: rada

Příspěvek od Stephen »

Jurash: tu napravu nataceci mela opravdu jen 306 GTi6! ;-)
Peugeot 309 GTi16 118kw
Peugeot 205 GTi Miami swap 2.0 16v

Peugeot 605 3.0 Gutmann Royal Look
Peugeot 406 2.2 16v

Citroen ZX 1.4i
Uživatelský avatar
jurash
309kář
309kář
Příspěvky: 155
Registrován: 21 bře 2009 16:43
Rok narození: 1985
tel.:: 0
Bydliště: HrKr

Re: rada

Příspěvek od jurash »

ok to rikate vsichni, ale nikdo neni s to vysvetlit v cem to nataceni spociva. svou verzi jsem napsal (tzn diky geometrii drzaku, tzn pasivni nataceni napravy proti smeru zataceni, coz dela mirnou pretacivost aby se eliminovala nedotacivost dana konstrukci "vsechno vepredu"), tak cekam, ze mi ji teda nekdo vyvrati. zajima me taky, kde se vzalo to dogma ze ji ma nataceci jen gti6 (kdyz je pritom uplne stejna, vcetne uchytnych bodu). ze se o nataceni psalo v souvislosti s gti6, to ano, ale to samo o sobe nic neznamena..

edit:
Wiki je sice otevrenej zdroj, ale..

http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_306

"Chassis design"

The PSA powertrains, described above, drove the front wheels of a chassis with a seemingly conventional design. At the front was a standard McPherson strut layout with anti-roll bar, while the rear used a semi-independent trailing arm/torsion bar set up. However, Peugeot's chassis engineers employed some unusual features, including passive rear wheel steering (by means of specially designed compliance bushes in the rear suspension), and in-house developed and constructed shock absorbers. The diesel and larger capacity petrol engines are canted as far back as possible in the engine bay in an effort to put as much weight as possible behind the front axle line, improving weight distribution, and minimising understeer. The 306 was regarded as the best handling small family car of its time.

..nikde ani zminka o tom ze by to mela pouze GTi6 nebo s16...
309GTi16
ex 306 1.4
ex bmw325iC
ex mini1000


Autohifi?? Závaží nevozim...
Odpovědět