rozdíl 102 k / 120 k 1,9 gti

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Odpovědět
Uživatelský avatar
zoby
205 its my life
205 its my life
Příspěvky: 784
Registrován: 07 dub 2006 10:06
Rok narození: 1983
Skutečné jméno: Martin
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

rozdíl 102 k / 120 k 1,9 gti

Příspěvek od zoby »

jde nějak na pohled poznat, jestli je v autě motor 1,9 s výkonem 102 k nebo se 120 k?
tuším že 102 k nemá chladič oleje, má přední brzdy a poloosy ze 1,6 gti.
nevíte jestli všechny 1,9 gti 120 k mají vzadu kotouče, nebo mají některé i bubny.
pokud bych dal 120 k motor, do auta kde je 102 k motor, co vše budu muset měnit?
převodovku bych nechal ze 102 k verze (kvůli poloosám)
a co elektrika? zapojení bude stejné? a jednotka? musí se vyměnit taky?

dělal někdo něco podobného?
Peugeot 205 1,9 GTD turbo ex

Peugeot 505 V6 Obrázek
Uživatelský avatar
hugo boss
V.I.P
V.I.P
Příspěvky: 2702
Registrován: 19 zář 2006 22:35
Rok narození: 1985
Skutečné jméno: Tom
Bydliště: Kocbeře
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hugo boss »

všechny silnější verze tj. 88kw a 94kw mají vzadu kotouče...
75kw vwrze má vzadu bubny , malé brzdy jako 1.6gti a slabé poloosy na 30 matku...
převodovku můžeš zaměnit , vnitřní klouby jsou stejné takže ti do převodovky půjdou jak malé tak velké poloosy...
Elektrika je jiná než u 88kw verze, 75ka má staré zapalování a starou elektriku, dvě řady pinů u řj. , ale když dáš silnější motor a zachováš všechny komponenty , zapalko a eletriku ze slabšího modelu, pojede ti to bez problému a není s tím žádná práce... :wink:
www.peugeotdilykocbere.cz
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
Odpovědět