1.8 XRD

Motor, spojka, převodovka - identifikace, opravy, seřízení, výměna
Odpovědět
1Slash1
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 27 úno 2010 21:44
tel.:: 907965207

1.8 XRD

Příspěvek od 1Slash1 »

Zdravím, mám spustu otazok ktore by som chcel prekonzultovat s niekym kto sa vyzna viac do peugeotov ako ja... svokor kupil motor do svojho milacka peugeotu 205 cerveny trojdverovy, za 100 eur lebo ten jeho bol vylagrovany uz a kedze najazdil 500 tis km, neuvazuje o ziadnom inom aute. motor sa zdal spociatku novy, 100 eur bola perfektna cena, ale po odobrati krytu sa naskytol nepekny pohlad na pretrhnuty klinovy remen rozvodov, aj napriek tomu sme kupili novy remen taky isty, podla znaciek zaistili remenice novy remen nasadili a motor v garazi na dvoch drevenych spalkoch sme sa pokusali nastartovat, no marne. zhavil som ho, ale stale bez odpovedi. dnes sme odmontovali hlavu, piesty su ako nove, skoro ziadny karbon ani sadz, po ocisteni handrou sa leskli no ale tesnost ventilov sme kontrolovali tak ze sme nane naliali technicky lieh a pozerali ci prepustaju, a na dvojke valci prepusta saci ventil... je to stale podozrive, ze to nechytilo na 3 valce, vedel by mi niekto poradit na co si treba davat pozor pri nahadzovani noveho klin. remena, pri startovani.... naftu podava, cievka privodu paliva je funkcna a napojena, zhavice som prekontroloval, a po pretoceni rukou aj cerpadlo davkuje tak ako ma. nasiel by sa medzi vami neaky skuseny znalec co ma s tymto skusenosti a odpovedal mi na komjaty@hotmail.com .... vopred vam vsetkym dakujem,
Odpovědět