U Turbodieselu je to úplná blbost nicméně se takové ventily vyrábějí - jsou elektronicky řízené a vlastně uměle vytvářejí zvuk vypouštěním stalčeného vzduchu na píšťalu, jinak jsou naprosto zbytečné...ale mě by se to líbilo
jen nevím co je na tom tak drahého
BLOW OFF ventil
- Klobe
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 18 srp 2008 16:30
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: BLOW OFF ventil
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
-
- Nováček
- Příspěvky: 4
- Registrován: 21 pro 2008 18:30
- Rok narození: 1985
- Skutečné jméno: Jarda
- tel.:: 0
- Kontaktovat uživatele:
Re: BLOW OFF ventil
muzes si to aj vyrobit sam staci ti k tomu obicejnej elektromagneticky ventylKlobe píše:U Turbodieselu je to úplná blbost nicméně se takové ventily vyrábějí - jsou elektronicky řízené a vlastně uměle vytvářejí zvuk vypouštěním stalčeného vzduchu na píšťalu, jinak jsou naprosto zbytečné...ale mě by se to líbilo
jen nevím co je na tom tak drahého
- Klobe
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 18 srp 2008 16:30
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: BLOW OFF ventil
nechceš dat nějaký návod nebo něco??? nedokážu se to představit, s čeho to brat atd
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
- WoMec
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 6592
- Registrován: 05 led 2008 14:30
- Rok narození: 1987
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 775037752
- Bydliště: Vyškov
Re: BLOW OFF ventil
Jaryn66: u TD je BO ventil opravdu pouze na efekt ... na nic víc ;)
- Milo75
- 205 its my life
- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: BLOW OFF ventil
pánové, chtělo by to vědět víc informací o dieslových motorech
samozřejmě, že turbo diesel má Váhu vzduchu- jsou to starší modely s elektronickou regulací vstřikování
viz třeba alfa 164/155 2,5Td
a některé vozy třeba alfa 164 2,0V6 turbo má BOW v serii
každopádně bow pěkně zasírá motorový prostor od oleje :)
u turbo dieslu s mech čerpadlem(tedy bez škrtící klapky) se BOW dává na upravený motor, pokud turbo tlačí víc jak 1,7 bar kvůli rázum v sacím potrubí a ovládané je třeba elektricky
samozřejmě, že turbo diesel má Váhu vzduchu- jsou to starší modely s elektronickou regulací vstřikování
viz třeba alfa 164/155 2,5Td
a některé vozy třeba alfa 164 2,0V6 turbo má BOW v serii
každopádně bow pěkně zasírá motorový prostor od oleje :)
u turbo dieslu s mech čerpadlem(tedy bez škrtící klapky) se BOW dává na upravený motor, pokud turbo tlačí víc jak 1,7 bar kvůli rázum v sacím potrubí a ovládané je třeba elektricky
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
- rossi
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 473
- Registrován: 16 říj 2008 18:26
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Zdenek
- tel.:: 720565731
- Bydliště: Dobra, Pribyslav
- Kontaktovat uživatele:
Re: BLOW OFF ventil
Ten blow nebude nic sloziteho kdyz to maji kompresory Orlik! Aby pisty pri startu nemely protitlak!
Rossi 205 1.1 44kw 91rv niní z motorem 1.4 55kw a GTI napravou