K: Turbo na benzin
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Turbo na benzin
zrovna ty jako modelář bys měl vědět že žádná práce není nadarmo, ani ta z které není na konci kýžený výsledek...všechno k něčemu je a posune tě o kousek dál
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
- manko
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4313
- Registrován: 22 úno 2008 22:57
- Rok narození: 1990
- Skutečné jméno: Martin
- Bydliště: Senné (Okres VK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Turbo na benzin
To je pravda . Ale ja mu len chcem ušetriť kopu penazí a nervou . Lebo ako tak čítam tak myslí že kupi staré turbo za 4 - 5 tis kč a za 500 kč si ho natrepe do auta .
Edit : A ajtak sa ten motor po pár Km rozpadne .
Edit : A ajtak sa ten motor po pár Km rozpadne .
Peugeot 406 2,0 HDi 80kw 380 000 km 21.03.2001 4,9L / 100km :)
Peugeot 406 2,0 HDi 66kw 195 000 km 8.11.1999 5,3L / 100km
Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :)
čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal
Peugeot 406 2,0 HDi 66kw 195 000 km 8.11.1999 5,3L / 100km
Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :)
čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal
- Milo75
- 205 its my life
- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: K: Turbo na benzin
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
- Lubec
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 1379
- Registrován: 10 pro 2009 22:15
- Rok narození: 1983
- tel.:: 911996666
- Bydliště: Bardejov SK
Re: K: Turbo na benzin
dalsi optimista ja tu radsej nic nepisem. Ale zaujima ma jak to dopadneMilo75 píše:
V jednoduchosti je krása
- Ludvik2
- Uživatel
- Příspěvky: 146
- Registrován: 12 úno 2008 21:01
- Rok narození: 1979
- tel.:: 0
- Bydliště: K.Vary
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Turbo na benzin
zajímavé čtení,než se do něčeho takového budeš pouštět tak si o tom něco přečti,protože bych řekl že o tom moc nevíš-bez urážky,ale jestli to opravdu chceš tak s chutí do toho,určitě bych netvrdil že V6 bude rychlejší než turbo,nehledě na to že zástavba turba je jednodušší a má menší spotřebu.
Peugeot 205 2.0 turbo 320PS
- blackdragon
- 205 its my life
- Příspěvky: 716
- Registrován: 08 dub 2008 13:09
- Rok narození: 1977
- tel.:: 0
- Bydliště: Bratislava, Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: K: Turbo na benzin
Sparco...velmi sa mylis.Sparco900 píše:este zatial sa rozhodujem smaozrejme musim mat nato aj peniaze, myslim ze turbo je ovela lahsie namontovat ako davat iny motor a vsetko prerabat, pocitam stym ze odide tesnie pod hlavou ale motor by inac mal vydrzat nebude to zaidne silne turbo
nasiel som niejake XM na ND 2.0i Turbo ma to 104kw skusim sa opitat ci by nepredal turbo len
Je uplne jedno ako silne to turbo bude. Aj slabe turbo bude tlacit do motora viac vzduchu ako motor bez turba.
Keby si sa rozhodol ist cestou zastavby silnejsieho motora, staci zobrat motor + prevodovku, kabelaz a ECU.
Pripadne ak mas moznost zober vsetko potrebne z donora. Potom je to uz len mechanicka praca.
Pokial ale do atmosferickeho motora napchas turbo, potrebujes pomenit velmi vela veci s neistym vysledkom.
Jedinu istotu mas v tom, ze:
- to bude stat dost penazi;
- jazdit ako preplnovany motor to nebude asi nikdy;
- a jazdit ako seriovy motor to uz tiez nebude asi nikdy.
Aby som ale uviedol veci na pravu mieru: bavime sa tu o "Turbo kite" a la "urob si sam".
Urobit sa to da, coho dokazom je napriklad aj Turbo Technisc kit pre Peugeot 205.
Nizsie pripojeny anglicky text popisuje zoznam dielov na konverziu.
The list below shows what you will need for a turbo conversion or the equivelent. There maybe additional items required for a turbo to be added, This is just a guideline to help you.
Turbo shopping list:
- Suitable turbo manifold
- Specially made front mounted intercooler
- Suitable turbo i.e. Garrett t25
- Oil feed pipe from oil pressure take off piece
- Oil pressure switch oil take off
- Oil return pipe direct to sump
- Baffled sump to prevent oil surge
- Fifth injector mounted in throttle body underside
- Fifth injector controller i.e. MF2
- Solenoid for boost ignition retard i.e Micro dynamics
- Fuel line for fifth injector coming off fuel injector rail feed
- Suitable Hose for boost inlet pipes i.e. Samco
- Suitable custom exhaust system
- Lower compression pistons i.e. Skimmed, Forged
- Consider changing valve springs incase original are tired, Competition head gasket 1.4mm to 1.6mm, Fitting a oil cooler or a Larger one, Use a big size air filter and higher performance exhaust valves.
Budes musiet upravovat vyfukove potrubie. Ine hodnoty na Lambda sonde = problemy, ine schemy vstrekovania paliva v ECU, uprava zapalovania (silnejsi alternator, cievka) atd.
Seriova ECU Ta najpravdepodobnejsie posle do pecka a budes mat co robit aby auto ako tak chodilo.
Specialne davam do pozornosti: http://www.pistonheads.co.uk/GASSING/to ... conversion Je to sice konverzia 2.0 V8 ale da to predstavu..
Dalsie zaujimave linky:
http://www.205turbotechnics.co.uk/MegaSquirt/
http://www.pug205.net/tt.html
http://pug205gti.moonfruit.com/#/turbot ... 4525367159
http://www.205gti.com/story_eric_turboUK.htm
.......blackdragon
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Aktualny autopark:
Peugeot 205 GTI (1.9l, 88kW)
Audi A4 Avant 1.9 TDI quattro (1.9l, 96kW, quattro)
R.I.P.:
Mazda 323 GT (1.6L, 77kW)
Mazda 323 GLX (1.6L 77kW)
Mazda 323 GTX (1.6l, 110 kW, 4WD), 2ks
Re: K: Turbo na benzin
diki za vysvetlenie, vidim ze sa nato vyserem viem ze najlepsie je kupit druhy motor z original turbom ale nechcelo by sa mi do toho pustat a hlavne by som nato nemal peniaze