Technická kontrola
- Jepík
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 led 2006 13:22
- Skutečné jméno: Petr
- Bydliště: PILNÍKOV u TRUTNOVA
- Kontaktovat uživatele:
Technická kontrola
Tak jsem dnes byl na techniský a co myslíte, no samozřejmě že jsem neprošel.Takovej výčet závad jsem ještě neviděl.Nelíbyly se jim gumy, litá kola,centrální stěráč,fólie,snižený podvozek,laděnej vejfuk a dalších pět položek.Takže asi tunigu nastává konec,prej to teď takhle chodí všude,tak si dávejte pozor.
Jedině Peugeot 205
- Marda106
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1097
- Registrován: 10 led 2006 00:43
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Marek
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Mam stejnej nazor kamos ho ma original na Fiat Uno turbo takze bych se taky branil a nechapu co se jim neliby na podvozku?? jako sou to vyderaci ale kolam se neni co divit kdyz nejsou v TP tak proste tim pro ne jako by nemely byt na aute.....zoby píše:co všechno se jim nelíbilo?
přijde mi divný, že se jim nelíbil ten stěrač - já bych se bránil tím, že je hologovaný a schválený k provozu na pozem. komunikacích - já ho mám z citroenu BX.
a co se jim nelíbilo na podvozku?
jinak pokud nemáš kola v TP tak se nediv.
To se klidně brantě jak chcete,ale na 205ce je homologovanej centrální stěrač?a od kdy?leda tak zadní.Pokud já vím tak uno má centrální stěrač od výroby,ale 205ka nikoliv.Sice ten stěrač je jen taková blbost ale je to tak,nepovolenej zásah do mechanismu vozidla.S kolama šířky 7nebo 8 palců se nedivím,když povolenejch je 6,to je takovej problém ten ladák a ty kola na technickou sundat?s foliema je to problém a stěrač by se dal ukecat....
Citroen Saxo VTS 16V 2001
- zoby
- 205 its my life
- Příspěvky: 784
- Registrován: 07 dub 2006 10:06
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Martin
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
četl jsem nějaký článek ohledně úprav a tam se psalo, že dyž dáš na své auto díl z jiného auta, a to jiné auto je u nás homologováno, tak je i ten díl homologovaný a tím i schválený k provozu na pozemních komunikacích. a když je ten díl schválený tak si ho můžeš dát na jakékoliv auto.
jako příklad uvedli čirá světla z pola namontované na feldě.
prostě jsou schválený a basta.
jako příklad uvedli čirá světla z pola namontované na feldě.
prostě jsou schválený a basta.
tak to co si ted řek je opravdu blbost!V dnešní době všech xindlů a všeho možnýho má atest snad uplně všechno,snad i ty hliníkový křídla a jiný věci a beztak ten atest nebyl udělen podle našich norem,ale podlě nákejch korejskech,nebo vůbec si ta firma vůbec ten atest udála sama a bez povolení.Prostě se nesmí zasahovat do konstrukce vozidla ani nijak měnit co povoluje výrobce.zoby píše:četl jsem nějaký článek ohledně úprav a tam se psalo, že dyž dáš na své auto díl z jiného auta, a to jiné auto je u nás homologováno, tak je i ten díl homologovaný a tím i schválený k provozu na pozemních komunikacích. a když je ten díl schválený tak si ho můžeš dát na jakékoliv auto.
jako příklad uvedli čirá světla z pola namontované na feldě.
prostě jsou schválený a basta.
Citroen Saxo VTS 16V 2001
- Červený Tom
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 24 led 2006 22:35
- Rok narození: 1980
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Tak chlapy držtě mě prosím palce za 3 týdny jdu na technickou tak ať mě to vyjde TOM Ps.Jehlíku už jí máš taky hotovou?????
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "