rady pri koupi pažoutka
-
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 313
- Registrován: 07 lis 2007 20:54
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
- Kontaktovat uživatele:
rady pri koupi pažoutka
jelikoz sem se definitivne rozhodl pro koupi pazouta konkretne GTi 1.9 ackoli nevim kdy presne byl bych vdecnej na jaky veci bych si mel davat majzla kdyz si budu vybirat budu vdecnej za kazdou radu....kde se nejcastejc objevuje koroze vady co se tyce motoru atd.....proste cokoli uzitecneho predem diky za rady :) tak piste piste
Co nemuzes udelat dnes odloz na zitrek:)
- hugo boss
- V.I.P
- Příspěvky: 2702
- Registrován: 19 zář 2006 22:35
- Rok narození: 1985
- Skutečné jméno: Tom
- Bydliště: Kocbeře
- Kontaktovat uživatele:
asi nejčastější bolest u peugeotků na karoserii je koroze podlahy kufru jak zevnitř ,tak i z venčí ze spoda. Pak jak už tu bylo zmíněno koroze spodních rohů. U pozinkované kastle se dá říci že koroze nehrozí, bohužel u starších typů kde pozink není se bohužel koroze vyskytuje, někdy více a někdy méně, záleží na tom jak se o to majitel staral.
Co se týče technického stavu, dá se říci že by se mělo kontrolovat pár věcí na které peugeot hodně trpí...
Popraskané manžety na poloosách (po delším zanedbání jdou poloosy do háje...) , tyče stabiku, zadní náprava (bud zatuhlá nebo vymlácená, pozná se o tak že kola jsou do A) , dost často odchází kloubek řízení , synchron na dvojce a v motoru kroužky
Co se týče technického stavu, dá se říci že by se mělo kontrolovat pár věcí na které peugeot hodně trpí...
Popraskané manžety na poloosách (po delším zanedbání jdou poloosy do háje...) , tyče stabiku, zadní náprava (bud zatuhlá nebo vymlácená, pozná se o tak že kola jsou do A) , dost často odchází kloubek řízení , synchron na dvojce a v motoru kroužky
www.peugeotdilykocbere.cz
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
- hugo boss
- V.I.P
- Příspěvky: 2702
- Registrován: 19 zář 2006 22:35
- Rok narození: 1985
- Skutečné jméno: Tom
- Bydliště: Kocbeře
- Kontaktovat uživatele:
stojí 120kč nová, nemyslíš že je lepší koupit novou?vincent píše:nemas nahodou dve manzety ja je mam taky v haji
www.peugeotdilykocbere.cz
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
- hugo boss
- V.I.P
- Příspěvky: 2702
- Registrován: 19 zář 2006 22:35
- Rok narození: 1985
- Skutečné jméno: Tom
- Bydliště: Kocbeře
- Kontaktovat uživatele:
je to od FEBI takže je to trochu dražší 340kč (ale jsou k tomu i pásky a mazivo), hledal jsem na rychlo... ale určo najdeš levnější... http://katalog.mjauto.cz/index.phtml?kat=51&vincent píše:120 korun jo a kde,ja je videl za 500 az 600
třeba auto kelly nebo tak by ti to byli schopný sehnat...
www.peugeotdilykocbere.cz
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
-
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 313
- Registrován: 07 lis 2007 20:54
- Bydliště: Mníšek pod Brdy
- Kontaktovat uživatele:
no tak podle tohodle to zni jako by se nedalo koupit pažoutka v dobrym stavu :D ale nemam obavy neco si sezenu :)hugo boss píše:asi nejčastější bolest u peugeotků na karoserii je koroze podlahy kufru jak zevnitř ,tak i z venčí ze spoda. Pak jak už tu bylo zmíněno koroze spodních rohů. U pozinkované kastle se dá říci že koroze nehrozí, bohužel u starších typů kde pozink není se bohužel koroze vyskytuje, někdy více a někdy méně, záleží na tom jak se o to majitel staral.
Co se týče technického stavu, dá se říci že by se mělo kontrolovat pár věcí na které peugeot hodně trpí...
Popraskané manžety na poloosách (po delším zanedbání jdou poloosy do háje...) , tyče stabiku, zadní náprava (bud zatuhlá nebo vymlácená, pozná se o tak že kola jsou do A) , dost často odchází kloubek řízení , synchron na dvojce a v motoru kroužky
Co nemuzes udelat dnes odloz na zitrek:)