zrychlení z 80 na 120 na 5ku
- Bohouš 205 GTI
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 243
- Registrován: 11 led 2006 13:20
- Bydliště: Praha
Tak koukám jaký sem dáváte časy,místama nevím co si o tom mám myslet.Pro zajímavost sem dám co naměřili v testech časopisu Auto motor sport v německu.Je to z r.1987 tzn auta-vrstevníci našich 205tek
BMW M3.....2302ccm................................10,8
LanciaHF4WD...........................................9,6
OpelOmega 3000.....................................15,9
Porsche Carrera911.................................12,5
ToyotaMR2..............................................14,8
FerrariTestarossa.....................................9,6
a nakonec
Peugeot205GTI 1,9..94kw.........................10,9
To GTíčko,je to ještě typ bez katalyzátoru.
Takže si nejspíš domyslíte co si myslím o těch hodnotách pod 7vteřin.
Pro zajímavost,také jsem to zkoušel ale uhlídat tchometr a vteřinovou ručičku to je nad mé síly,ale nad 10vt. určitě.
Ještě snad 5.rychlost mám 0,86 .Stálý převod 3,69:1.
Při 80km/h mi motor točí asi2400ot. a má 55koní.Při 120km/h točí asi tak 3700ot. a má asi 90koní a začíná konečně trochu jet.
Ty hodnoty jsem vyčetl z těch německých testů,tabulek a grafů.
BMW M3.....2302ccm................................10,8
LanciaHF4WD...........................................9,6
OpelOmega 3000.....................................15,9
Porsche Carrera911.................................12,5
ToyotaMR2..............................................14,8
FerrariTestarossa.....................................9,6
a nakonec
Peugeot205GTI 1,9..94kw.........................10,9
To GTíčko,je to ještě typ bez katalyzátoru.
Takže si nejspíš domyslíte co si myslím o těch hodnotách pod 7vteřin.
Pro zajímavost,také jsem to zkoušel ale uhlídat tchometr a vteřinovou ručičku to je nad mé síly,ale nad 10vt. určitě.
Ještě snad 5.rychlost mám 0,86 .Stálý převod 3,69:1.
Při 80km/h mi motor točí asi2400ot. a má 55koní.Při 120km/h točí asi tak 3700ot. a má asi 90koní a začíná konečně trochu jet.
Ty hodnoty jsem vyčetl z těch německých testů,tabulek a grafů.
- Jepík
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 376
- Registrován: 16 led 2006 13:22
- Skutečné jméno: Petr
- Bydliště: PILNÍKOV u TRUTNOVA
- Kontaktovat uživatele:
To nebudou kroužky ale gufera pod ventilama.Mě to taky žralo olej a dooost hodně.Když jsem je vyndal tak byly ztvrdlé jak šutr a když jsem je změřil šuplerou tak měli vůly kolem půl milimetru.Po výměně přestal žrát-po najetí 4000 km žádnej olej neubyl.Hasis píše:ee natural 95, ale mozna to je tim, ze tam sou asi v haji pistni krouzky, ptz me to moc zere olejvinorak píše: nejezdíš na speciál ?
Jedině Peugeot 205
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
tak uhlídat to jde velice jednoduše, čtverkou to vytáhneš na 80, přeřadíš a držíš osmdesát, pak ten vedle (z důvodu bezpečnosti) tebe zmáčkne na mobilu stopky a dáš pedál na podlahu a je to, není to zas tak složité si to uhlídat a pokud to děláš sám, tak si na mobilu nastavíš stopky a jen dvakrát zmáčkneš, nemusíš se na něj vůbec dívat...
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
- hugo boss
- V.I.P
- Příspěvky: 2702
- Registrován: 19 zář 2006 22:35
- Rok narození: 1985
- Skutečné jméno: Tom
- Bydliště: Kocbeře
- Kontaktovat uživatele:
no já si to nevymyslel, a jestli chceš , klidně tě sveru a přeměříš mi toJirka píše:Tak koukám jaký sem dáváte časy,místama nevím co si o tom mám myslet.Pro zajímavost sem dám co naměřili v testech časopisu Auto motor sport v německu.Je to z r.1987 tzn auta-vrstevníci našich 205tek
BMW M3.....2302ccm................................10,8
LanciaHF4WD...........................................9,6
OpelOmega 3000.....................................15,9
Porsche Carrera911.................................12,5
ToyotaMR2..............................................14,8
FerrariTestarossa.....................................9,6
a nakonec
Peugeot205GTI 1,9..94kw.........................10,9
To GTíčko,je to ještě typ bez katalyzátoru.
Takže si nejspíš domyslíte co si myslím o těch hodnotách pod 7vteřin.
Pro zajímavost,také jsem to zkoušel ale uhlídat tchometr a vteřinovou ručičku to je nad mé síly,ale nad 10vt. určitě.
Ještě snad 5.rychlost mám 0,86 .Stálý převod 3,69:1.
Při 80km/h mi motor točí asi2400ot. a má 55koní.Při 120km/h točí asi tak 3700ot. a má asi 90koní a začíná konečně trochu jet.
Ty hodnoty jsem vyčetl z těch německých testů,tabulek a grafů.
80ti na 120 za 6.5 vteřiny .... kdybych neměl svůj tel v opravě tak to snad natočim :lol: , no brzy ho budu mít tak to udělám... já nelžu, není to můj obor
jinač ty máš Mičko ne? to zabírá pořádně aý od 4tis. ot
www.peugeotdilykocbere.cz
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
- Hasis
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4834
- Registrován: 03 zář 2007 18:50
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
no ted uz je to stejne jedno, budu daval jiny motor, ptz kdyz si to spocitam, tak me vyjde levneji koupit ten motor od toma co dava za 1000kcJepík píše:To nebudou kroužky ale gufera pod ventilama.Mě to taky žralo olej a dooost hodně.Když jsem je vyndal tak byly ztvrdlé jak šutr a když jsem je změřil šuplerou tak měli vůly kolem půl milimetru.Po výměně přestal žrát-po najetí 4000 km žádnej olej neubyl.Hasis píše:ee natural 95, ale mozna to je tim, ze tam sou asi v haji pistni krouzky, ptz me to moc zere olejvinorak píše: nejezdíš na speciál ?
VTS powa