Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení

Takový pokec na „úrovni" týkající se 205tek
Odpovědět
Uživatelský avatar
lukas309
309kář
309kář
Příspěvky: 2460
Registrován: 12 dub 2010 17:21
Rok narození: 1988
tel.:: 776695572

Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení

Příspěvek od lukas309 »

Lze nějak nastavit motor respektive jednotku do továrního nastavení? Po výměně potenciometru a snahy to co nejlépe vyladit (což se pravděpodobně povedlo protože už nehlásí žádnou chybu) se pořád objevuje znatelné cuknutí při přidání či puštění plynu. Na jedničku je to největší, ale dělá to i na 5. Bohužel zatím jsem nepřišel na to, čím by to mohlo být.
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení

Příspěvek od vinorak »

spodní silentblok na motoru ;-) taky mi to cuká, protože je urvanej :smich:
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
Uživatelský avatar
lukas309
309kář
309kář
Příspěvky: 2460
Registrován: 12 dub 2010 17:21
Rok narození: 1988
tel.:: 776695572

Re: Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení

Příspěvek od lukas309 »

vinorak píše:spodní silentblok na motoru ;-) taky mi to cuká, protože je urvanej :smich:
No nevím, můžu na to mrknout, ale tohle vypadá jako kdyby tam byla díra a pak to zabralo. Nebo jako kdyby mě při rozjezdu někdo chytnul za prdel a pustil. Prostě to pak škubne a jede to
Uživatelský avatar
Vomec
309kář
309kář
Příspěvky: 2159
Registrován: 15 úno 2009 21:12
Rok narození: 1990
Skutečné jméno: Martin
tel.:: 608700768
Bydliště: Vyškov - Moravské Málkovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení

Příspěvek od Vomec »

tohle mi dělal karbec... pomohlo až výmena za jinej karbec + nový přetěsnění... ale zkontroloval bych spíš vinovu variantu
Peugeot 306 1.9D 50kW - současný lev
EX: Peugeot 309 GL 1.4 47kW - už je v automobilovém nebi... sloužil dobře
309 1.4GL (carb) vs. 205 1.8TD
Uživatelský avatar
lukas309
309kář
309kář
Příspěvky: 2460
Registrován: 12 dub 2010 17:21
Rok narození: 1988
tel.:: 776695572

Re: Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení

Příspěvek od lukas309 »

Mrknu na ten silentblok to v každém případě. Já mám vstřikování ale mrknu i na plynový lanko zda není nějak volný nebo podobně. Snad na něco přijdu protože je to celkem otravný.
Uživatelský avatar
vztekloun
309kář
309kář
Příspěvky: 381
Registrován: 14 kvě 2009 19:20
Rok narození: 1989
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení

Příspěvek od vztekloun »

lukas309 píše:Já mám vstřikování ale mrknu i na plynový lanko zda není nějak volný nebo podobně.
chlape lankem to nebude. to by delalo jinou paseku. me se obcas zasekne o sani vzduchu a motor vyskoci do silenejch otacek - de facto az na omezovac a vubec nereaguje na plyn.
volny lanko by delalo to ze by jsi motor sice dostaval pomalu do otacek a nedosahl by jsi maximalnich otacek ale urcite by se nestalo to ze by se z niceho nic motor "utrhl" a sel najednou jak raketa. jedina moznost je ze by jsi ho mel taky lehce skripnutej a nebo hejbes celym bowdenem.......
Uživatelský avatar
lukas309
309kář
309kář
Příspěvky: 2460
Registrován: 12 dub 2010 17:21
Rok narození: 1988
tel.:: 776695572

Re: Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení

Příspěvek od lukas309 »

Bez problémů z něj dostanu 5500 a celkem v pohodě to jede (raketou bych 1.1 nenazýval :-D) To škubnutí je hlavně při přidání plynu z nulový polohy nebo naopak při puštění plynu do nulové polohy.
Uživatelský avatar
rossi
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 473
Registrován: 16 říj 2008 18:26
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
tel.:: 720565731
Bydliště: Dobra, Pribyslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení

Příspěvek od rossi »

Nejakej Rybiz tady psal o nastaveni poenciometru do tovarniho nastaveni zkus to pohledat bylo to nejak (1.4 55 nejede) a kdyz sse uz nakousnul ten silenblou pod motorem jakej jste tam daly? me v pezotu nabizeli za 8 tisic i z drzakem :fran: jsem se jich ptal jetli tam na drzaku nezapomeli motor za ty prachy :fran:
Rossi 205 1.1 44kw 91rv niní z motorem 1.4 55kw a GTI napravou
Uživatelský avatar
lukas309
309kář
309kář
Příspěvky: 2460
Registrován: 12 dub 2010 17:21
Rok narození: 1988
tel.:: 776695572

Re: Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení

Příspěvek od lukas309 »

To jsem tu někde kdysi taky četl, bylo to tuším na favorita/felicii původně, ale ty systémy jsou v podstatě stejný. Zítra to budu mít na rampě tak mrknu i na ten silentblok.
Uživatelský avatar
lukas309
309kář
309kář
Příspěvky: 2460
Registrován: 12 dub 2010 17:21
Rok narození: 1988
tel.:: 776695572

Re: Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení

Příspěvek od lukas309 »

Takže motor už necuká, takže se s tím jednotka nějak poprala. Bohužel opět začala svítít diagnostika a hlásí to chybu 33. Bohužel už nevím kde hledat chybu. Sice mě to štve, ale asi to přestanu řešit protože motor jede tak jak má, otáčky jsou v normě tak mi nic jiného nezbývá.
Uživatelský avatar
rossi
Aktivní uživatel
Aktivní uživatel
Příspěvky: 473
Registrován: 16 říj 2008 18:26
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Zdenek
tel.:: 720565731
Bydliště: Dobra, Pribyslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Nastavení motoru/jednotky do továrního nastavení

Příspěvek od rossi »

Kdyz jsem mel spatny potenciometr a odpojil jsem baterku tak to trvalo tyden nez se rosvitila diagnostika a behem toho to delalo psi kusy pak byl klid ale otacky na volnobeh nebyli idealni
Rossi 205 1.1 44kw 91rv niní z motorem 1.4 55kw a GTI napravou
Odpovědět