problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
- Klobe
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 18 srp 2008 16:30
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
normálně při nastartovaném motoru trochu povol jeden vstřik (17 otevřený klíč) a chvilku nech stříkat naftu cca 1 min.
tak rozvody se prostěntrolují jestli jsou správně na značkách, ty jsi docela dobrý střelec tam narveš řemen bez kontroly u řemenu se třeba může stat že má o zub více a je potom průser, proto se spočítají zuby na starém řemenu a potom na novém, po nasazení řemenu musíš protočit ručně celý motor a znovu zkontrolovat značky jestli to sedí( řemen se může pořádně sednout a může byt zase o zub jinde)
radší si pozvy na rozvody nějakého mechanika, značku klikovky u tohoto motoru máš jaksi na setrvačníku
samo se tahle mrcha neodvzdušní a když jsi měl rozdělané trubky a filtr tak máš určo zavzdušněné
tak rozvody se prostěntrolují jestli jsou správně na značkách, ty jsi docela dobrý střelec tam narveš řemen bez kontroly u řemenu se třeba může stat že má o zub více a je potom průser, proto se spočítají zuby na starém řemenu a potom na novém, po nasazení řemenu musíš protočit ručně celý motor a znovu zkontrolovat značky jestli to sedí( řemen se může pořádně sednout a může byt zase o zub jinde)
radší si pozvy na rozvody nějakého mechanika, značku klikovky u tohoto motoru máš jaksi na setrvačníku
samo se tahle mrcha neodvzdušní a když jsi měl rozdělané trubky a filtr tak máš určo zavzdušněné
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
- Klobe
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 18 srp 2008 16:30
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
tak já to z fotky nepoznám
každá remenice musí mět svoji značku která určuje správnou polohu
každá remenice musí mět svoji značku která určuje správnou polohu
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
- yvi
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 19 zář 2009 18:33
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: Lubomir Kralik
- tel.:: 0
- Bydliště: Zbehy
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
hej ale aj u diesla??? u diesla nie tam sa zaaretuje a remen sa kudne da dole a da sa druhy ja som ho urcite otocil spravne na starom som mal pismeny otocene dobym smerom a tak som tam dal aj novy.... a podla mna uz j jedno ci ho dam tak ci tak..zuby su rovnake tak by nemal bit v nicom problem
PEUGEOT 205 XSDT intercoler
- yvi
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 19 zář 2009 18:33
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: Lubomir Kralik
- tel.:: 0
- Bydliště: Zbehy
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
no a ked nastartujem a povolim vstreky tak vo valcoch vznika tlak a ten sa zapaluje a ked pri nastartovanom motore povolim vstrekovac tak tam nenastane ten vybuch?? nie ze to povolim a nieco mi tam jebne...chalani skusali ste to tak niekedy dakto odzvzdusnovat????? nie ze ja budem pokusny kralik a doplatim na to ...
PEUGEOT 205 XSDT intercoler
- yvi
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 19 zář 2009 18:33
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: Lubomir Kralik
- tel.:: 0
- Bydliště: Zbehy
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
este sa chcem spytat trisky mozem kludne vybrat von a prefukat ich ci nieje v nich nejaky bordel ze by som ich kompresorom vyfukal... alebo ak nie komperesorom tak iba prefukol ... na co treba dat pozor aby som nedojebkal tie trisky???
PEUGEOT 205 XSDT intercoler
- Klobe
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 18 srp 2008 16:30
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
na vstřikovače kašli, jen to odvzdušni. dělal jsem to mockrát a nic se ti nezapálí
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
- yvi
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 19 zář 2009 18:33
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: Lubomir Kralik
- tel.:: 0
- Bydliště: Zbehy
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
ok povoli trisky po jednej a odvzdusnim to ...ale moze to byt aj v tom ze mam vo valcoh vodu lebo ked som vybral filter tak tam bola voda a bordel a mam pocit ze ten bordel mam teraz v cerpadle a aj vo valcoch lebo mi isiel z vyfuku slabi bieli dim... potreboval by som to precistit a najlepsie by bolo keby tomu vybalim a tak to precistim len ked mu vypalim tak to zdochne...co myslie moze to byt koli tej vode vo filtry???
PEUGEOT 205 XSDT intercoler
- Klobe
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 2474
- Registrován: 18 srp 2008 16:30
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Uherske Hradiste
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
voda ve filtru se musí vypustit, dal se nemůže asi dostat.
stačí když povolíš jen jeden vstřikovač a samo se ti to celé odvzdušní.
určitě to máš zavzdušněné když jsi to měl celé rozdělané
stačí když povolíš jen jeden vstřikovač a samo se ti to celé odvzdušní.
určitě to máš zavzdušněné když jsi to měl celé rozdělané
Peugeot 405 SRDT r.v. 94 . EX
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
Mazda 323f 1.5 16v rok 98
- draken
- Club admin
- Příspěvky: 7972
- Registrován: 12 črc 2009 18:21
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: Honza
- tel.:: 732440821
- Bydliště: Hr. Králové, Nový Bydžov
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
já sem s tim měl taky problém při prvním startu. Motor nechtěl chytit asi 20 minut a pak když se vybila baterka a dal sem tam další, tak to najednou chytlo, z vejfuku vylítlo kupa sraček a motor běhá jako hodinky i bez odvzdušňování. tohle chcípání bych typoval na špatnej přívod nafty, třeba hodně ucpanej filtr nebo mě eště napadaj přehozený hadice od nádrže. Jestli to náhodou nesaje naftu přepadem
- yvi
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 19 zář 2009 18:33
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: Lubomir Kralik
- tel.:: 0
- Bydliště: Zbehy
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
hosi a vy ste mi nevedeli povedat ze cerpadlo bosch a lukas su o dost rodielne ze lukas ma inde prepad ako bosch a inde nasava naftu z nadrze ... akoze je mozne aby mi z prepadu do vstrekov prudila nafta??? no asi hej ked to je opacne ako som to mal na starom motore...stare cerpadlo sommal lukas a nove bosch...akoze zo vsetkych mi asi najlesi napad vnukol draken co som od neho vazne necakal.... zatial nedakujem ale podakujem ked to vyskusam prehodit a pojde to...
PEUGEOT 205 XSDT intercoler
- yvi
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 19 zář 2009 18:33
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: Lubomir Kralik
- tel.:: 0
- Bydliště: Zbehy
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
no hosi bol som prehodit tie hadicky a stale nic robi to to iste a dokonca to uz skoro ani nechyti ...musim dlksie startovat a ked chyti tak za chvilu zdochne... ja uz fakt neviem som vazne na dne aj s nervami....asi prejdem na benzin ..myslim tak ze si kupim benzin a 205ku zapalim...
PEUGEOT 205 XSDT intercoler
- vztekloun
- 309kář
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 kvě 2009 19:20
- Rok narození: 1989
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
pokud jsem dobre pochopil tak asi mechanik nejsi.... proto si nech radsi nekde u odbornika zkontrolovat ty rozvody. potom se mrkni jestli Ti vubec bere vzduch.
je tu totiz moznost ze Ti sice vstrikuje naftu ve spravny cas ale ventil pro vzduch se otevira pozdeji nez by mel. na to staci skutecne jeden zub na remenu a je to cely v hajzlu. taze v prvni rade bych zkontroloval toto. a skutecne - rysky tam jsou - musej tam bejt. jak na vackach, tak na klikovce.
tak si to nejdriv zkus zkontrolovat sam, pootoc si "rucne" motorem, dej si klikovku na rysku a podivej se na rysky u vacek. pokud toto sedi na chlup presne tak se ujisti ze Ti tam jde nafta ( ovzdusnneni provedeno taze by tohle melo bejt ok ). "ohrev" nafty by mel bejt taky ok. bez toho by jsi ani nenastartoval. pokud mas skutecne ty rozvody ok tak si pohraj se vstrik. cerpadlem. casovani......
procistit filtry, jak palivovy, tak vzduchovy.... nic jinyho se u dieselu snad ani nemuze posrat.
mimochodem - abych byl hnusnej - benzinaky se serou daleko vice nez diesely taze s benem by jsi mel sice mensi starosti ale daleko casteji :)
kup rovnou novy auto a nebo to dej do servisu kdyz uz to chces podpalit :)
je tu totiz moznost ze Ti sice vstrikuje naftu ve spravny cas ale ventil pro vzduch se otevira pozdeji nez by mel. na to staci skutecne jeden zub na remenu a je to cely v hajzlu. taze v prvni rade bych zkontroloval toto. a skutecne - rysky tam jsou - musej tam bejt. jak na vackach, tak na klikovce.
tak si to nejdriv zkus zkontrolovat sam, pootoc si "rucne" motorem, dej si klikovku na rysku a podivej se na rysky u vacek. pokud toto sedi na chlup presne tak se ujisti ze Ti tam jde nafta ( ovzdusnneni provedeno taze by tohle melo bejt ok ). "ohrev" nafty by mel bejt taky ok. bez toho by jsi ani nenastartoval. pokud mas skutecne ty rozvody ok tak si pohraj se vstrik. cerpadlem. casovani......
procistit filtry, jak palivovy, tak vzduchovy.... nic jinyho se u dieselu snad ani nemuze posrat.
mimochodem - abych byl hnusnej - benzinaky se serou daleko vice nez diesely taze s benem by jsi mel sice mensi starosti ale daleko casteji :)
kup rovnou novy auto a nebo to dej do servisu kdyz uz to chces podpalit :)
- yvi
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 274
- Registrován: 19 zář 2009 18:33
- Rok narození: 1988
- Skutečné jméno: Lubomir Kralik
- tel.:: 0
- Bydliště: Zbehy
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
jo dikes za rady tak ja dnes skusim kuknut znovu tie rozvody aj ked nebude to jednoduche kryty su na srobikch a je tam malo miesta tak sa tam hadam vejdem ...pocujte ak som menil rozvody taksom menil aj vodnu pumpu a ta je jedno ako sa tam da nie???tam je jedno ako sadnu zuby nie?? a tie ryski sme tam hladali a nic sme nenasli....akurat na klikovce bol ten kolicek ci co podla coho nasadzas to kolo na remenicu na alternator...ja som to zaaretoval s nicim sa nehybalo... nedalo sa bolo to zaistene...akurat ta mohlo stat to ze ten remen sme mali mzno viac natiahnut na ozubene kolo ventilov a ozubene kolo cerpadla ...len my sme skusali na starom remeni aka je tam vola toho remena ze ake to tam je nasponovane a tak isto sme dali aj novy a mal po nahodeny a dosponovani remena hore medzi timi ozubenymi kolami taku istu volu... nemoze to byt v tom ze sme to tam zle natiahli ako ono nam to sedelo pekne ale moznop to ozaj bolo malo natiahnute na tich ozubenych kolach... a ako sa steluje to cerpadlo to casovanie???podla mna to casovanie nebude zle lebo motor pred tim normal frcal az ked sme vymenili rozvody a dali motor do auta tak nam to hento robilo... dnes som sa chcel pustid do vstrekovacov ale asi sa na to kaslem kim nevyskusam ozaj tie rozvody...zavolam si na to niekoho kto to uz menil ...no a aj cerpadlo som chcel vybrat a dat otestovat ale stale si myslim ze to v tom cerpadle nebude lebo auto pred tim islo...a s nicim sa nerobilo len s timi rozvodami tak najskor skusim to ci sme to tam ozaj nepotrtkali ... tak ja to dnes skusim...hadam to bude v tom a nebudem musiet vyberat cerpadlo a davat ho opravit...
PEUGEOT 205 XSDT intercoler
- vztekloun
- 309kář
- Příspěvky: 381
- Registrován: 14 kvě 2009 19:20
- Rok narození: 1989
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: problemy s motorom 1,9TDI v 205ke
cerpadlo a vse okolo bude ok jen to proste nastavit. to casovani upravit. nikdy jsem bohuzel naftovy cerpadlo nenastavoval tak Ti bohuzel neporadim ale mam takovej pocit ze to taky ma na remenici svoje rysky a tie je potreba dodrzet jinak to strika presne tehdy kdy nema. a ted se mi to mozna bude plest s benzinem ale - mel by mit akorat sroubek pro predstih atd ale fakt netusim....... tak mozna tim ale to je pouze pro jemne doladeni.