Tak jeste resim takovej problem..
Mam 1.1 60hp strikacku.. Chcu dat pryc vstrikovani a dat tam karbec..
Mel jsem objednane webry ale prodel selhal ze strany prodejce..
Takze mam dalsi sehnany a je to karbec z 1.1 a druhej z 1.4 oba jsou original vytahle z 205..
Je mezi nima rozdil? A kterej mam spis dat na tu moji 1.1?
Pojede to lip se seriovym karbecem z 1.4 nez moje momentalni vstrikovani?
U zavodu mi vadi omezovac kterej je moc nizko a take ze uz nejde vic paliva.. tzn motor neni na unosne hranici svych moznosti..
Jinak o motor strach nemam je na nem delana GO..
A taky jeste dotaz kdyz tam dam origo peugeot karbec a vyrusim tim ridici jednotku apod.. Tak muzu pouzit tu palivou pumpu co sem mel na striacce? nebude to moc velkej tlak??
Diky za pomoc
Vstrik VS Karburator
- Kubajz
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 22 zář 2010 05:57
- Rok narození: 1993
- Skutečné jméno: Kuba
- tel.:: 608965256
- Bydliště: Mikulov
- Kontaktovat uživatele:
Vstrik VS Karburator
PEUGEOT 205 1.1 závodní special na autocross
Peugeot 205 1.1 na díly
Peugeot 205 1.8D na dily
Peugeot 205 1.1 na díly
Peugeot 205 1.8D na dily
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: Vstrik VS Karburator
já bych jenom tak ze srandy tam zkusil dát řídící jednotku z 1.4, mělo by to tam cpát víc benzínu. jinak co se týče toho, že to nejde dál točit, co takhle delší převodovku ale většinou se na závody dává teda krátká aby se to rychle vytočilo....
- krcka88
- 205 its my life
- Příspěvky: 536
- Registrován: 09 lis 2009 13:25
- Rok narození: 1991
- Skutečné jméno: David
- tel.:: 0
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrik VS Karburator
Myslím, že by ty karbeci měli být stejné. Hlavní tryska je myslím stejně velká. Já to mám taky předělané. Mám 1.4 60HP a karbec jsem dal z 1.1 55 HP a jede suprove, se stříkačkou se to nedá prostě srovnávat. Čerpadlo mám taky elektrický a nedělá to vůbec žádný problémy. Nestalo se mi za půl roku, že by se mi to přechcalo, i když jsem z toho měl taky strach.
Peugeot 205 1.9 GTi 94 kw - probíhá GO motoru
Peugeot 205 1.9 CTi 75kw - z ošklivého káčátka se klube hezký lvíček
Peugeot 205 1,9 CTi 75kw
Peugeot 205 1.6 GTi 76kw
Peugeot 205 1.9 rallye
P 405 Mi16 108kw - na díly
http://www.prvniservis.cz
http://www.r-pass.cz
Peugeot 205 1.9 CTi 75kw - z ošklivého káčátka se klube hezký lvíček
Peugeot 205 1,9 CTi 75kw
Peugeot 205 1.6 GTi 76kw
Peugeot 205 1.9 rallye
P 405 Mi16 108kw - na díly
http://www.prvniservis.cz
http://www.r-pass.cz
- Kubajz
- Nováček
- Příspěvky: 21
- Registrován: 22 zář 2010 05:57
- Rok narození: 1993
- Skutečné jméno: Kuba
- tel.:: 608965256
- Bydliště: Mikulov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vstrik VS Karburator
No asi tak prevdovka by byla ZN. IDeal ale money...
A s tou jednotkou by to nemuselo byt spatne..
JEn ja se musim zbavit tech kabelu protoze jsou bastlene od predchoziho majitele a je to dost nespolehlive..
TAkze diky vam Vsem:-) a od stenliho kupuju karbec z 1.4 necham el.pumpu a uvidime
A s tou jednotkou by to nemuselo byt spatne..
JEn ja se musim zbavit tech kabelu protoze jsou bastlene od predchoziho majitele a je to dost nespolehlive..
TAkze diky vam Vsem:-) a od stenliho kupuju karbec z 1.4 necham el.pumpu a uvidime
PEUGEOT 205 1.1 závodní special na autocross
Peugeot 205 1.1 na díly
Peugeot 205 1.8D na dily
Peugeot 205 1.1 na díly
Peugeot 205 1.8D na dily