Limitované edice
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
http://www.gti-concept.com/pages/modeles.php
jsou tu i kody barev:
http://www.gti-concept.com/pages/identification.php
překlad:
Bílé Meije : EWT (P0WT)
Červený Vallelunga : EKB (P3KB)
Černý onyx : EXY (P3XY)
Pochmurný Magnum : ETA (MOTA)
Pochmurný Futura : ETP (M0TP))
Pochmurný grafit : ETW (M0TW)
Modrý Miami : EMY (M0MY)
Zelený Sorrento : ERM (M0RM)
Zelený Mayerling : ESB (MOSB)
205 GRIFFE :
Zelený Fluorite : ESS (M0SS)
Kola : FZN
205 Gentry
Zelený Sorrento : ERM (M0RM)
Světležlutý Mayfair : ECN (MOCN)
jsou tu i kody barev:
http://www.gti-concept.com/pages/identification.php
Kód: Vybrat vše
205 GTi
Blanc Meije : EWT (P0WT)
Rouge Vallelunga : EKB (P3KB)
Noir Onyx : EXY (P3XY)
Gris Magnum : ETA (MOTA)
Gris Futura : ETP (M0TP))
Gris Graphite : ETW (M0TW)
Bleu Miami : EMY (M0MY)
Vert Sorrento : ERM (M0RM)
Vert Mayerling : ESB (MOSB)
205 GRIFFE :
Vert Fluorite : ESS (M0SS)
Jantes Gris Canon de Fusil : FZN
205 Gentry
Vert Sorrento : ERM (M0RM)
Beige Mayfair : ECN (MOCN)
překlad:
Bílé Meije : EWT (P0WT)
Červený Vallelunga : EKB (P3KB)
Černý onyx : EXY (P3XY)
Pochmurný Magnum : ETA (MOTA)
Pochmurný Futura : ETP (M0TP))
Pochmurný grafit : ETW (M0TW)
Modrý Miami : EMY (M0MY)
Zelený Sorrento : ERM (M0RM)
Zelený Mayerling : ESB (MOSB)
205 GRIFFE :
Zelený Fluorite : ESS (M0SS)
Kola : FZN
205 Gentry
Zelený Sorrento : ERM (M0RM)
Světležlutý Mayfair : ECN (MOCN)
Naposledy upravil(a) Milhaus dne 18 pro 2007 10:04, celkem upraveno 2 x.
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
Únor 1983 : Zahájení výroby v pětidveřových verzích. : GL, GR, SR a GT. Benzinový motor : 954cm3 45k, 1124cm3 50k, 1360cm3 60k a 1360cm3 80k
Červenec 1983 : Motor dieselový 1768cm3 60k
Leden 1984 : zahájení výroby třídveřová verze GTI - motorizace 1580cm3 105k.
Květen 1984 : Limitovaná série "Lacoste" vychází z úpravy modelu SR
Červenec 1984 : Výroba třídveřových verzí napříč všemi modely ( GL, GR ,SR ,... )
Leden 1986 : Zahájení výroby Cabria motor 1.4 80k a 1.6 105k. Verze GTI 1.6 115k.
Července 1986 : Série XS na základu XT s úpravou příbuznou z GTI.
Září 1986 : Nový motor 1.9 130k pro GTI. Odstranění verze 105k.
Června 1988 : Nový benzinový motor druhu "TY". Verze kabriolet CJ a verze rallly s motorem 1364cm3.
Únor 1989 : Série speciálně : Green na základu SR (otvírací střecha, ...)
Květen 1989 : Série limitovaná "Roland Garros" (barva zelený kov, otvírací střecha, okna v elektrice,...)
Července 1989 : Série speciální "Junoir" na základu modelu XE s postrojem v "Jan"
Mars 1990 : Verze Cabria - Roland Garros.
Července 1990 : Lehký styling všech modelů (bílé směrové světlo...)
Července 1991 : (suppression des boites de vitesse à 4 rapports.) Motor 1.4 ze 70 na 75ch.
Září 1991 : série Color Line a Look.
Říjen 1991 : série "Dráp" - "Griffe" na základu GTI 1.9 (barva zelený kov, posilovač řízení, ...)
Leden 1992 : motor dieselový ve verzi "Junior"
Mars 1992 : série "Oceane" s tónovanými okny a radio s kazetovým přehrávačem
Července 1992 : Turbo diesel 1769cm3 78k. Ukončení výroby verzí "Rally", GTI 1.6, XL, GL. Série Gentry s motorem 1.9 105k (katalyzátor)
Listopad 1992 : série "Style"
Července 1993 : Ukončení výroby verzí XR, XS, GR, Zenith a Roland Garros.
Leden 1994 : Ukončení výroby verzí style, GRI, Gentry a CTI. Nová série "Posvátné číslo" - "Sacré Numéro"
Července 1995 : sur toutes les versions: coupe circuit en cas de choc, répétiteur de clignotant latéraux, jupe sport, siège sport,...
Říjen 1996 : Série "Generation 205" výměněna za sérii "Posvátné číslo" - "Sacré Numéro"
Prosinec 1998 : zastavení výroby 205
Červenec 1983 : Motor dieselový 1768cm3 60k
Leden 1984 : zahájení výroby třídveřová verze GTI - motorizace 1580cm3 105k.
Květen 1984 : Limitovaná série "Lacoste" vychází z úpravy modelu SR
Červenec 1984 : Výroba třídveřových verzí napříč všemi modely ( GL, GR ,SR ,... )
Leden 1986 : Zahájení výroby Cabria motor 1.4 80k a 1.6 105k. Verze GTI 1.6 115k.
Července 1986 : Série XS na základu XT s úpravou příbuznou z GTI.
Září 1986 : Nový motor 1.9 130k pro GTI. Odstranění verze 105k.
Června 1988 : Nový benzinový motor druhu "TY". Verze kabriolet CJ a verze rallly s motorem 1364cm3.
Únor 1989 : Série speciálně : Green na základu SR (otvírací střecha, ...)
Květen 1989 : Série limitovaná "Roland Garros" (barva zelený kov, otvírací střecha, okna v elektrice,...)
Července 1989 : Série speciální "Junoir" na základu modelu XE s postrojem v "Jan"
Mars 1990 : Verze Cabria - Roland Garros.
Července 1990 : Lehký styling všech modelů (bílé směrové světlo...)
Července 1991 : (suppression des boites de vitesse à 4 rapports.) Motor 1.4 ze 70 na 75ch.
Září 1991 : série Color Line a Look.
Říjen 1991 : série "Dráp" - "Griffe" na základu GTI 1.9 (barva zelený kov, posilovač řízení, ...)
Leden 1992 : motor dieselový ve verzi "Junior"
Mars 1992 : série "Oceane" s tónovanými okny a radio s kazetovým přehrávačem
Července 1992 : Turbo diesel 1769cm3 78k. Ukončení výroby verzí "Rally", GTI 1.6, XL, GL. Série Gentry s motorem 1.9 105k (katalyzátor)
Listopad 1992 : série "Style"
Července 1993 : Ukončení výroby verzí XR, XS, GR, Zenith a Roland Garros.
Leden 1994 : Ukončení výroby verzí style, GRI, Gentry a CTI. Nová série "Posvátné číslo" - "Sacré Numéro"
Července 1995 : sur toutes les versions: coupe circuit en cas de choc, répétiteur de clignotant latéraux, jupe sport, siège sport,...
Říjen 1996 : Série "Generation 205" výměněna za sérii "Posvátné číslo" - "Sacré Numéro"
Prosinec 1998 : zastavení výroby 205
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
- hugo boss
- V.I.P
- Příspěvky: 2702
- Registrován: 19 zář 2006 22:35
- Rok narození: 1985
- Skutečné jméno: Tom
- Bydliště: Kocbeře
- Kontaktovat uživatele:
Renme , pěkný...! je dobře že se to tu rozrůstá o takovéhle věci...
www.peugeotdilykocbere.cz
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
ale nemám na to čas, takových věcí je plno, jen nemám sílu to kvalitně přeložit a tím že to hodím jen do fóra tak se to tu časem stejně ztratí...hugo boss píše:Renme , pěkný...! je dobře že se to tu rozrůstá o takovéhle věci...
Teď jsem se třeba dozvěděl že griffe znamená razítko, tak doufám že s ním někdy neorazíš strom :lol:
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
- hugo boss
- V.I.P
- Příspěvky: 2702
- Registrován: 19 zář 2006 22:35
- Rok narození: 1985
- Skutečné jméno: Tom
- Bydliště: Kocbeře
- Kontaktovat uživatele:
no pozor, griffe také znamená "dráp" ... záleží na překladu 8)
taky doufám že ho někde neorazítkuju :lol: ,ale stát se může cokoliv...
taky doufám že ho někde neorazítkuju :lol: ,ale stát se může cokoliv...
www.peugeotdilykocbere.cz
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
renm píše:Únor 1983 : Zahájení výroby v pětidveřových verzích. : GL, GR, SR a GT. Benzinový motor : 954cm3 45k, 1124cm3 50k, 1360cm3 60k a 1360cm3 80k
Červenec 1983 : Motor dieselový 1768cm3 60k
Leden 1984 : zahájení výroby třídveřová verze GTI - motorizace 1580cm3 105k.
Květen 1984 : Limitovaná série "Lacoste" vychází z úpravy modelu SR
Červenec 1984 : Výroba třídveřových verzí napříč všemi modely ( GL, GR ,SR ,... )
Leden 1986 : Zahájení výroby Cabria motor 1.4 80k a 1.6 105k. Verze GTI 1.6 115k.
Července 1986 : Série XS na základu XT s úpravou příbuznou z GTI.
Září 1986 : Nový motor 1.9 130k pro GTI. Odstranění verze 105k.
Června 1988 : Nový benzinový motor druhu "TY". Verze kabriolet CJ a verze rallly s motorem 1364cm3.
Únor 1989 : Série speciálně : Green na základu SR (otvírací střecha, ...)
Květen 1989 : Série limitovaná "Roland Garros" (barva zelený kov, otvírací střecha, okna v elektrice,...)
Července 1989 : Série speciální "Junoir" na základu modelu XE s postrojem v "Jan"
Mars 1990 : Verze Cabria - Roland Garros.
Července 1990 : Lehký styling všech modelů (bílé směrové světlo...)
Července 1991 : (suppression des boites de vitesse à 4 rapports.) Motor 1.4 ze 70 na 75ch.
Září 1991 : série Color Line a Look.
Říjen 1991 : série "Dráp" - "Griffe" na základu GTI 1.9 (barva zelený kov, posilovač řízení, ...)
Leden 1992 : motor dieselový ve verzi "Junior"
Mars 1992 : série "Oceane" s tónovanými okny a radio s kazetovým přehrávačem
Července 1992 : Turbo diesel 1769cm3 78k. Ukončení výroby verzí "Rally", GTI 1.6, XL, GL. Série Gentry s motorem 1.9 105k (katalyzátor)
Listopad 1992 : série "Style"
Července 1993 : Ukončení výroby verzí XR, XS, GR, Zenith a Roland Garros.
Leden 1994 : Ukončení výroby verzí style, GRI, Gentry a CTI. Nová série "Posvátné číslo" - "Sacré Numéro"
Července 1995 : sur toutes les versions: coupe circuit en cas de choc, répétiteur de clignotant latéraux, jupe sport, siège sport,...
Říjen 1996 : Série "Generation 205" výměněna za sérii "Posvátné číslo" - "Sacré Numéro"
Prosinec 1998 : zastavení výroby 205
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
- Milhaus
- Club admin
- Příspěvky: 10058
- Registrován: 19 bře 2007 09:55
- Rok narození: 1984
- Skutečné jméno: Milan
- Bydliště: Býškovice
- Kontaktovat uživatele:
tak někdo ho už pěkně orazítkoval:hugo boss píše: taky doufám že ho někde neorazítkuju :lol: ,ale stát se může cokoliv...
http://www.peugeot205klub.hu/kepek/gall ... crash.html
________
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |
Peugeot 205 | GT | | v rytmu 90. let |
Fabia 1,9 | SDI |