já bych se na tyhle obří kotouče vyprd, váží tunu a pokud nebudeš mít 300 koní, tak to je stejně k ničemu jo já je taky chtěl dát na auto, ale co sem zjistil, tak pod moje kola bych potřeboval 12mm. tak sem to chtěl zkusit :)) jinak existujou jenom asi dvoje 15ky na který se to vejde bez podložek a pak 16ky z kupé. většina jinech kol potřebuje podložky...
vinorak píše:Láďa keca na frézu to nemusí, na těhlici to pasuje rovnou, pokud použiješ 288 x 28mm Xantia/C5 kotouče nebo 283x26mm ze 307ky ale potom je potřeba udělat 1mm podložky pod destičky... s origo 305mm to asi fakt na těhlici nepásne se můžu někdy stavit a zkusíme to hodit na auto a já bych zjistil, jestli opravdu stačí 12mm podložka abych je dostal pod sl434
Ja se nebavil ale o brembech ja rikal ze brzdice ze 406 se musi upravit ja ty svoje mam upraveny.
No kazdopadne podle fotecky by se ta dosedaci plocha pri zachovani velkych kotoucu na tyto tehlice (88\94) chtela upravit :-)
Jinak o kola starost nemam , 3cm podlozky a 16 kola , se tam vejde :-) kazdopadne jdu procitat :-)
205 XS Bíla - šla na díly
205 GRD Modrá - Ach to aukro,likvidace
205 GTI Gutmann (replika) - Ruzova bugyna - Prodáno
306 S 16 - 112 KW - Už má nového pilota - Prodáno
--------------------------------------------------
205 GTI Gutmann - z malého lvíčátka bude velkej TYGR
Peugeot 205Roland Garros cabrio Originální klasika na léto Saab 9000 CS Dělník bez šneka Saab 900Talladega prostě Sob, zatím serie Saab 9000Anniversary/aero Maptun Stage IV.
Peugeot 405 1.8 248 00 km 74kw 1995 Sorento Green + krémový interiér :)
čo bolo :
Peugeot 605 3.0 v6 208 000 Km 125 Kw 1992 Modrá
Peugeot 205 1.6 GTi 156 000 km 83kw 2.4.1993 Sorento Green Najkrajšie jazdy môjho života
Volkswagen Golf 3 1.4 CL Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.9 GTi 88Kw Predané . Rozobraté na ND
Peugeot 205 1.1 44kw 143 000 Km Rv 1990 Takmer Rallye ....Predané...
Peugeot 205 1.9 GTi94Kw 1990 170 865 KM Teraz ho trápi Dypid
Peugeot 205 1.6 GTi 1986 163 000 Km :: R.I.P ::
Peugeot 405 MI16 Le Mans 210 000 Km 1989 Biela
Peugeot 405 1.6 (XU52C) 1992 101 000 Km Bez TP švajčiar... Jediný karburátor čo som mal
venkovak: 6,13 je po první nádrži a to sem tomu šlapal na krk fest. starej motor neměl problém jet za 7 uvidíme co s tim provede výměna převodovky za převodovku z citroena BX 1.8 TD. Ta bude delší a při 100 kmh to nebude točit 3000 a bude to žrát ještě míň na delších cestách, který teď jezdim deně. (50 km po státovce do školy a domu)
venkovak: voda mi viletela preto lebo sme mali zlomeny krit na termostat a z tade mi striekala voda.. inak som to dnes doriesil a uz nic netece... koli nadrzke to nebolo