Otackomer, ventily,volnobeh a zahada

Takový pokec na „úrovni" týkající se 205tek
Uživatelský avatar
vinorak
odborník
odborník
Příspěvky: 11375
Registrován: 10 kvě 2007 13:02
Rok narození: 1986
Skutečné jméno: Tomas
tel.:: 0
Bydliště: Praha

Re: Otackomer, ventily,volnobeh a zahada

Příspěvek od vinorak »

vůle jsou sací 0.2, výfuk 0.4 (+/-0.05) gufera by způsobovaly zvýšenou spotřebu oleje a dost velkou kouřivost ;-)
Peugeot 205 1.9 Gti Griffe Obrázek

Citroen c2 1.4 hdi
tomasso
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 73
Registrován: 25 zář 2010 12:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
Bydliště: Hodonín/Brno

Re: Otackomer, ventily,volnobeh a zahada

Příspěvek od tomasso »

Tak to se naštěstí neděje, z výfuku nic nečoudí :-) uvidím po vymezení té vůle, jestli to ještě bude cvakat. A děkuju za info :Merci:
---------------------------------------------------------------
Pug 205 GTI, 1.9l, 88 kw, black Pocket Rocket ! :)

,,S vysokým výkonem budeš rychlý v přímce, s nízkou hmotností všude."
                                                                                       Colin Chapman (zakladatel společnosti Lotus)
tomasso
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 73
Registrován: 25 zář 2010 12:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
Bydliště: Hodonín/Brno

Re: Otackomer, ventily,volnobeh a zahada

Příspěvek od tomasso »

Přeji hezký den,
Vyblikal jsem diagnostikou problémy a hodilo mi to kód 51 - lambda sonda 1 a 52 - poměr vzduchu a paliva mimo toleranci. Nějaké nápady? :myslim: Jak je to vážné a co bych měl podniknout? Jinak sem přihodím pár fotek ;-)
Naposledy upravil(a) tomasso dne 17 říj 2010 13:54, celkem upraveno 1 x.
---------------------------------------------------------------
Pug 205 GTI, 1.9l, 88 kw, black Pocket Rocket ! :)

,,S vysokým výkonem budeš rychlý v přímce, s nízkou hmotností všude."
                                                                                       Colin Chapman (zakladatel společnosti Lotus)
Uživatelský avatar
pichy
Prudič
Prudič
Příspěvky: 4510
Registrován: 27 kvě 2008 12:35
Skutečné jméno: Lukiiino
tel.:: 777844991
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Otackomer, ventily,volnobeh a zahada

Příspěvek od pichy »

odpoj lambdu.
_____________
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)

ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
tomasso
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 73
Registrován: 25 zář 2010 12:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
Bydliště: Hodonín/Brno

Re: Otackomer, ventily,volnobeh a zahada

Příspěvek od tomasso »

pichy píše:odpoj lambdu.
A co potom? :?:
---------------------------------------------------------------
Pug 205 GTI, 1.9l, 88 kw, black Pocket Rocket ! :)

,,S vysokým výkonem budeš rychlý v přímce, s nízkou hmotností všude."
                                                                                       Colin Chapman (zakladatel společnosti Lotus)
Uživatelský avatar
pichy
Prudič
Prudič
Příspěvky: 4510
Registrován: 27 kvě 2008 12:35
Skutečné jméno: Lukiiino
tel.:: 777844991
Bydliště: Valašsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Otackomer, ventily,volnobeh a zahada

Příspěvek od pichy »

pokud bude klidnější volnoběh a chod motoru celkově, pak je část problému v lambdě. já třeba řešil problém se škubáním zastudena, špatným tahem a kolísáním otáček a byla to lambda. už jezdím asi tři měsíce bez ní a pohoda.
_____________
Peugeot 205 1.9 rallye (1990) - voiture mythique
Subaru Outback 3.0 H6 (2004)
Honda Civic 1.6 V-Tec (2005)

ex:
Hrozně moc Subaru :-)
Saab 9-5 Aero 2,3 Turbo SportCombi (2005)
Peugeot 205 1.9 CTi (1991)
Citroen ZX Break 1.9 TD (1997)
Peugeot 205 1.1 (1992)
Peugeot 205 1.1 (1990)
Peugeot 205 1.1 (1987)
tomasso
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 73
Registrován: 25 zář 2010 12:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
Bydliště: Hodonín/Brno

Re: Otackomer, ventily,volnobeh a zahada

Příspěvek od tomasso »

No já problémy s motorem nemám, jen je hrozně nízký volnoběh ( cca 600ot/min) a cvakají ventily... Obojí pošteluju o víkendu, pokud teda najdu šroub na klapce, kterým se seřizuje volnoběh =D. Motor táhne skvěle, extra cukání se nekoná, maximálně když při akceleraci pustím prudce plyn, ale tak přeci je to ročník 90, tak to nějak extra plynulé asi nebude... Navíc se to cukání hodí k celkově spartánskému projevu auta :smich:
---------------------------------------------------------------
Pug 205 GTI, 1.9l, 88 kw, black Pocket Rocket ! :)

,,S vysokým výkonem budeš rychlý v přímce, s nízkou hmotností všude."
                                                                                       Colin Chapman (zakladatel společnosti Lotus)
tomasso
Uživatel
Uživatel
Příspěvky: 73
Registrován: 25 zář 2010 12:21
Rok narození: 1991
Skutečné jméno: Tomas
Bydliště: Hodonín/Brno

Re: Otackomer, ventily,volnobeh a zahada

Příspěvek od tomasso »

Tak už jsem trochu pokročil, opravil jsem otáčkoměr ( bylo zaoxidované to čidlo na převodovce + spálená pojistka) , dolil jsem víc oleje. už tlakuje víc! Dokonce se ztlumilo cvakání ventilů :-) :twisted: vyměnil jsem káble a svíčky, seřídil volnoběh a vše šlape, jak má... Takže radost :fran: :car: :m: Ještě takový dotaz - byl by někdo ochotný změřit olejovou měrku od spodního konce až po tu část, která trčí nad vodící trubkou na tu měrku? Můj problém je v tom, že my na té měrce nemáme ten gumový konec, za který se vytahuje, tudíž nevím, jak hluboko ji mám ponořit, abych přesně změřil, kolik tam mám oleje... Díky :-)
---------------------------------------------------------------
Pug 205 GTI, 1.9l, 88 kw, black Pocket Rocket ! :)

,,S vysokým výkonem budeš rychlý v přímce, s nízkou hmotností všude."
                                                                                       Colin Chapman (zakladatel společnosti Lotus)
Odpovědět