Zdar, mám menší problém s Mi16. Čas od času mě s ní chytne závdnická nálada. Jenže potvoře se nechce táhnout od spodu. Chová se, jako by nedostávala dostatek paliva. Když se dostane nad cca 3000ot/min tak už zatáhne, ale pořád to nějak není ono. Fitr paliva měněný, palivový koš vyčištěn a zkoušeny i jiné vstřiky. Výfuk OK. Takže jediný co mě napadá je už jen tlak paliva. A tak by mě zajímalo, co se stane, kdybych ten tlak zvýšil. Jestli to sebou nese i nějaká rizika. Nebudem se bavit o spotřebě. Je mi jasný, že ta asi o něco popoleze nahoru.
Za případný postřehy předem díky
Zvýšení tlaku paliva
- Mef
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 317
- Registrován: 24 úno 2008 12:45
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Martin
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Zvýšení tlaku paliva
Peugeot 405 RFY Mi16 - Vínovka
Peugeot 405 DFW Mi16 - Green Inferno
Peugeot 406 RFV Coupé - Christine
Peugeot 406 RFV Coupé Automatique - Banán
Peugeot 405 DFW Mi16 - Green Inferno
Peugeot 406 RFV Coupé - Christine
Peugeot 406 RFV Coupé Automatique - Banán
- Milo75
- 205 its my life
- Příspěvky: 603
- Registrován: 24 led 2010 19:12
- Skutečné jméno: Milan
- tel.:: 728845763
- Bydliště: Jihlava
Re: Zvýšení tlaku paliva
mno napoj barometr a zjisti kolik ti tlačí čerpadlo, třena je nějaké špatné
zvýšením tlaku nic neskazíš, maximálněk dyž to přeženeš, tak ti to bude žrát, ale výkon půjde na horu
zvýšením tlaku nic neskazíš, maximálněk dyž to přeženeš, tak ti to bude žrát, ale výkon půjde na horu
Alfa Romeo 75 2,0TD 1989 - kardan, podvozek V6, převodovka 2,4TD, motor 2,5TD-UAZ- turbo VNT20-tlak 1,6Bar. ráfky Campagnolo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 1988
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romeo 164 2,0V6
ex.Peugeot 205 1,8D -ale v opatrovnictví
ex.205 1,8D utopeno
ex.205GTI diesel- prodáno
ex.505 2,0karb s náhonem na tu správnou nápravu-nabouráno a prodáno
- ondra410
- Aktivní uživatel
- Příspěvky: 449
- Registrován: 21 kvě 2008 17:15
- Skutečné jméno: Ondra
- tel.:: 739401746
- Bydliště: Uherské Hradiště
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvýšení tlaku paliva
ČAU, mohlo by to být ještě regulátorem tlaku paliva, to bys ale zjistil tím měřákem.
Být tebou, první bych vyzkoušel tlak čerpadla a potom tlak v palivové soustavě.
Být tebou, první bych vyzkoušel tlak čerpadla a potom tlak v palivové soustavě.
P 205 GTi - Momentálně v totální rekonstrukci
P406 Mi 16V - Krasavec po starém strýčkovi
P 405 T8 4x4 - Kára na zimu
P 405 T16 X4 - pojizdná raketa :D
P 405 MI16 II - Voňavka na srazy
P 405 MI16 II/T16 6-kvalt
P 405T16 X4
P406 Mi 16V - Krasavec po starém strýčkovi
P 405 T8 4x4 - Kára na zimu
P 405 T16 X4 - pojizdná raketa :D
P 405 MI16 II - Voňavka na srazy
P 405 MI16 II/T16 6-kvalt
P 405T16 X4