něco s Eeektrikou
něco s Eeektrikou
Zdravim, mám takovej menší problem s mojí 205 1,9 diesel.
dneska ráno sem jel do práce a kdyz sem byl v půlce cesty, ujel sem cca 40Km tak najednou zasmrděla u spolujezdce elektrika, chcíplo mi to. a už nejde natočit, starter točí ale nechytne. a k tomu mi včera ráno přestala žhavit jedna svíčka. nevíte čim tyto dvě závady mohou být... u nas v serisu maj plno az do konce mesice a ja nemuzu byt bez auta... předem vám díky za rady :|
dneska ráno sem jel do práce a kdyz sem byl v půlce cesty, ujel sem cca 40Km tak najednou zasmrděla u spolujezdce elektrika, chcíplo mi to. a už nejde natočit, starter točí ale nechytne. a k tomu mi včera ráno přestala žhavit jedna svíčka. nevíte čim tyto dvě závady mohou být... u nas v serisu maj plno az do konce mesice a ja nemuzu byt bez auta... předem vám díky za rady :|
Django
to bych byl dost jako ze v háji kdyby to byla řídící jednotka... skusim kouknout po relatkach... to sem ete nezkoušel... ale jinak jako netusim co s tim... nova ridici jednotka se prodrazi + programovaní... jooo uz se na to tesim. to zase vysazimn 7000 ani nemrknu... jde o to jestli to do toho mam ete investovat. i kdyz je to muj mazlik... :-(vincent píše:ja taky nevim,ale muze to bejt relatkem,ridici jednotka atd. teda nevim jak to ma dieslova 205ka elektriku u spolujezdce jak to mam u svoji kary
Django
- zoby
- 205 its my life
- Příspěvky: 784
- Registrován: 07 dub 2006 10:06
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Martin
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
můžu tě uklidnit, že v řídící jednotce chyba nebude :-)
protože diesel řídící jednotku NEMÁ !
pokud ti to zdechlo a nejde to nahodit, tak ti přestalo jít napajení do chcípacího ventilu na čerpadle.
v první řadě zkontroluj všechny pojistky, jestli jsou OK, i ty v motororvém prostoru. protože pokud jsi cítil smrad, ale auto nečalo hořet, tak prdla pojistka. pokud bude pojistka v háji tak se podívej od čeho ta pojistka je a tam hledej závadu
protože diesel řídící jednotku NEMÁ !
pokud ti to zdechlo a nejde to nahodit, tak ti přestalo jít napajení do chcípacího ventilu na čerpadle.
v první řadě zkontroluj všechny pojistky, jestli jsou OK, i ty v motororvém prostoru. protože pokud jsi cítil smrad, ale auto nečalo hořet, tak prdla pojistka. pokud bude pojistka v háji tak se podívej od čeho ta pojistka je a tam hledej závadu
- Červený Tom
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1032
- Registrován: 24 led 2006 22:35
- Rok narození: 1980
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
S tím souhlasím Zoby výhoda u nepřeplňovaných dieselů je v tom,že to nemá žádnou řídicí jednotku na rozdíl od Benzíňáčků :lol: :lol: .Stalo se mě něco podobného byla to prasklá pojistka a poškozená izolace na kabelu napájení a házelo to zkraty A rozdíl byl jen to že jsem nastartoval popojel najel na nějakou nerovnost a motor se vypnul. pak jsem našel kabel vyměnil a od té doby vše v pořádku. Ps.bude to podle mě nějaká drobnost.zoby píše:můžu tě uklidnit, že v řídící jednotce chyba nebude :-)
protože diesel řídící jednotku NEMÁ !
pokud ti to zdechlo a nejde to nahodit, tak ti přestalo jít napajení do chcípacího ventilu na čerpadle.
v první řadě zkontroluj všechny pojistky, jestli jsou OK, i ty v motororvém prostoru. protože pokud jsi cítil smrad, ale auto nečalo hořet, tak prdla pojistka. pokud bude pojistka v háji tak se podívej od čeho ta pojistka je a tam hledej závadu
TOM ala "205, un sacré numéro". "Drive Of Your Life"
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
My car:
Peugeot 205 1.8 XRD (1986) 44kw "Bedřich" - 200tisíc s ním mám najeto a stále,stále věrně slouží
My Work car:
RM 122 GRAD "Drakouš" s BZ
OT 64 SCOT ("Bobík 207,ZRZEK 208,KILLER 205,BOMBER 206") by KFOR
BRDM 2 "Zlobr "
- hugo boss
- V.I.P
- Příspěvky: 2702
- Registrován: 19 zář 2006 22:35
- Rok narození: 1985
- Skutečné jméno: Tom
- Bydliště: Kocbeře
- Kontaktovat uživatele:
no řídíci jednotku to doopravdy nemá :lol: , jak řekl Zoby, odpojovač na čerpadle..
www.peugeotdilykocbere.cz
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
Peugeot 205GTi furgonette Dimma ; Peugeot 205 GTi 2.0Turbo ; Peugeot 205 CTi ; Peugeot 106 1.3 rallye S1 ; Peugeot 405 Mi16 S2 ; Peugeot 205 1.6CTi ; Peugeot 205 1.9 Rallye ; Peugeot 205 1.9D XAD
- zoby
- 205 its my life
- Příspěvky: 784
- Registrován: 07 dub 2006 10:06
- Rok narození: 1983
- Skutečné jméno: Martin
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
dokonce ani přeplňované (TD) nemají jednotku.Tomas cerveny píše:
S tím souhlasím Zoby výhoda u nepřeplňovaných dieselů je v tom,že to nemá žádnou řídicí jednotku na rozdíl od Benzíňáčků :lol: :lol: .Stalo se mě něco podobného byla to prasklá pojistka a poškozená izolace na kabelu napájení a házelo to zkraty A rozdíl byl jen to že jsem nastartoval popojel najel na nějakou nerovnost a motor se vypnul. pak jsem našel kabel vyměnil a od té doby vše v pořádku. Ps.bude to podle mě nějaká drobnost.
jj, bude to nějaká podobná pitomost, prodřená izolace nadrátku a ten to zkratuje - najít to místo a opravit
čau kluci. tak uz vim co tomu je a opravdu to byl ten chcipaci hazlik... a jeden soudruh opravar mi tam narval vypinač pac to prej neumi opravit... tak neim jestli se mi s tim neco nemuze stat... a pokud jo tak ho umlatim... poradte mi kudy ten kabl vede a tak... nechci to tak... sice ten vypinac funguje ale nedal mi tam pojistku nic... jako slusny reseni. ale tohel sem mohl udelat ja bez vypinace. pac je tam pozice pro rele ktera funguje na druhou polohu a na startování tam jde taky proud... takze jako neim co je lepsi. ale puvodni bylo nej. i kdyz neim jak to valstne ma byt poradne pac sefik co ho mel predemnou si tam delal svou elektriku a zmrvil na co sahnul... tak neim :-( díky lidicky :D
Django