franus píše:v cem ma byt Motronic MP 3.1 lepsi?
Lepší nebude v ničem,pokud ti někdo nebude pořád dokolečka upravovat originální software a zkoušet postupně vylučovací metodou různé změny nastavení i tak to nebude nikdy lepší než to co tam má být,navíc pochybuju silně o tom že někdo tady v ČR to umí,u nás se dělají prasácké oblbováky na benzínové motory které pak stejně nefungujou,překvapivě.Využití by mohlo nastat tehdy pokud by se k tomu připojila ještě druhá přídavná jednotka ale pořád je to kompromis který už může ale něják fungovat,samozřejmě se musí všechno odladit a když Thyoridas píše že na webery nemá tak na přídavnou jednotku už mít nebude vůbec,mrkněte na ceny.Je to jako by jsi chtěl dát na peugeot 106 1.4 Sport řídící jednotku z verze Peugeot 106 1.4 XSi a čekal že budeš mít výkon motoru XSička.Víš jak to myslím?Ty motory jsou úplně jiné,jinak postavené a odladěné a určené na něco jiného s tím byl také počítán jejich vývoj,ta originál mapa musí být pro GTičko naprosto nevhodná,jak dávka paliva tak předstih,máš tam jinou vačku,jiné časování,zdvih,tvar kanálů,sání,výfuku.Podívej se po internetu na grafy z brzd různě upravených aut některé úpravy (a že jich někde není málo) a následné tvrdé probuzení do reality na motorové brzdě kde se ukáže reálný výkon,musí být majitelům těžko,pokud to člověk myslí vážně a chce dosáhnout nějákého zlepšení tak se to prostě musí dělat tak aby to mělo smysl,není to žádná sranda a né jenom tam něco poštelovat,někdy méně znamená více,to je známá věc.