uprage tlaku oleje
- Hasis
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4834
- Registrován: 03 zář 2007 18:50
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
uprage tlaku oleje
nevite nekdo jak se zvysi tlak vymenou samotneho kola, co je na klice a samotne pruziny? mam mensi problem s doviranim ventilu, tak pokud by vymena seriove pruziny o cosi snizila tlak, tak bych zkusil nejprv to, at nemusim zatim rozebirat pulku motoru a menit i ozub. kolecko
VTS powa
- vinorak
- odborník
- Příspěvky: 11375
- Registrován: 10 kvě 2007 13:02
- Rok narození: 1986
- Skutečné jméno: Tomas
- tel.:: 0
- Bydliště: Praha
Re: uprage tlaku oleje
no seriová pružina udrží 5 barů než otevře a ta z 2,0 až při 6, jinak kolečko a pumpa ovlivňují jenom průtok a rychlost náběhu tlaku s otáčkama.. Jakej ventil se ti nedovírá ??
- Hasis
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4834
- Registrován: 03 zář 2007 18:50
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: uprage tlaku oleje
spis nezavira. prvni vubec, tam me to hrsta smez zpet z karbece, druhy ma tlak 9 a zbyle 3.
VTS powa
-
- 205 its my life
- Příspěvky: 568
- Registrován: 12 kvě 2008 20:30
- Bydliště: Brumov-Bylnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: uprage tlaku oleje
ty pletes dve vevi dohroma jak myslis tim ze kdyz budes mit mensi tlak oleje tak hydreaulicke nadzdvihatko ti pusti vic ventil aby ti dovrel saci kanal a tim ti nebude litat smes ven?? ale to bys musel dat jeste slabsi pruzinu do cerpadla aby ti odpoustelo jeste pri mensim tlaku oleje a rekl bych ze by to tak neslo a brzo bys neco pridrel
- Hasis
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4834
- Registrován: 03 zář 2007 18:50
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: uprage tlaku oleje
dypid: vic lidi me rikalo, ze to muze byt tim tlakem a urcite motorum rozumi hodne dobre
vino: ty jsou dobre. co jsem zjistil, tak neco podobneho se taky stalo nekomu pri vymenene hydr... stacilo po zahrati motoru kolisat otackama a po nejake dobe si vse sedlo a bylo ok..
zitra zkusim a uvidim:)
vino: ty jsou dobre. co jsem zjistil, tak neco podobneho se taky stalo nekomu pri vymenene hydr... stacilo po zahrati motoru kolisat otackama a po nejake dobe si vse sedlo a bylo ok..
zitra zkusim a uvidim:)
VTS powa
- TomGTI
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: uprage tlaku oleje
Pokud jsi nerozebral ten hydroštel než jsi ho dával zpátky do motoru aby jsi ho uvolnil,tak bych se moc divil že se ti to nepotkalo.Navíc nám na motoru olej tlačí hodně velký tlak a žádný problém z nadzvedákama nemáme,to co ti někdo tvrdil že to je větším tlakem je chujovina.
- TomGTI
- 205club je můj domov
- Příspěvky: 1043
- Registrován: 17 led 2006 15:58
- Bydliště: Vsetín
- Kontaktovat uživatele:
Re: uprage tlaku oleje
Navíc záleží na naladění karburátorů,neviděl jsem to,nevím co tam jsou za vačky ale na volnoběh upraveným motorům normálně teče benzín zpět do trumpet a ven
- Hasis
- Stálý inventář 205clubu
- Příspěvky: 4834
- Registrován: 03 zář 2007 18:50
- Bydliště: Sedlnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: uprage tlaku oleje
no to me nenapadlo . doufam, ze se to snad nepotkalo.... ale po nahozeni rozvodu jsem motorem tocil, a slo to pekne lehce.....
jinac z karbecu benzin vali ven dost, takze ho tam jde urcite dost....
jinac z karbecu benzin vali ven dost, takze ho tam jde urcite dost....
VTS powa
Re: uprage tlaku oleje
Nebudu zakládat nové téma kvůli tomu...
Doma mám už 6 barovou pružinku, řetěz k pumpě na 26 zubové kolo, nj, ale máme průser Hjůstne, neboť mi přišlo z FR 26 zubové kolo které vypadá jak z kola, tj bez žádného kusu pro zajištění na klice, nebo něčeho podobného jako to má sériové 18 zubové kolo na 1.6 :-(
No a teď mi poraďte co ještě musím doobjednat aby mi to fungovalo.
Nové kolo má objednací číslo 0513.54 je z 2.0 16V
Doma mám už 6 barovou pružinku, řetěz k pumpě na 26 zubové kolo, nj, ale máme průser Hjůstne, neboť mi přišlo z FR 26 zubové kolo které vypadá jak z kola, tj bez žádného kusu pro zajištění na klice, nebo něčeho podobného jako to má sériové 18 zubové kolo na 1.6 :-(
No a teď mi poraďte co ještě musím doobjednat aby mi to fungovalo.
Nové kolo má objednací číslo 0513.54 je z 2.0 16V
205 GTi 1.6 75kw (1986) - Making best Hot Hatch even better for two years:
309 front wishbones, 205 1.9 GTi 88kw front hubs, 307 front brakes (283 mm), 309 GTi rear beam, 309 GTi rear brakes (247 mm), XU9JYH engine, uni ball gear links...
208 GTi 1.6 THP 200, 147kw (2013)
309 front wishbones, 205 1.9 GTi 88kw front hubs, 307 front brakes (283 mm), 309 GTi rear beam, 309 GTi rear brakes (247 mm), XU9JYH engine, uni ball gear links...
208 GTi 1.6 THP 200, 147kw (2013)
Re: uprage tlaku oleje
nemá žádné zajištění je zmačknutý přes unašeč řemenice na kliku přes takovej váleček.
Re: uprage tlaku oleje
nebylo by objednací číslo toho válečku?
205 GTi 1.6 75kw (1986) - Making best Hot Hatch even better for two years:
309 front wishbones, 205 1.9 GTi 88kw front hubs, 307 front brakes (283 mm), 309 GTi rear beam, 309 GTi rear brakes (247 mm), XU9JYH engine, uni ball gear links...
208 GTi 1.6 THP 200, 147kw (2013)
309 front wishbones, 205 1.9 GTi 88kw front hubs, 307 front brakes (283 mm), 309 GTi rear beam, 309 GTi rear brakes (247 mm), XU9JYH engine, uni ball gear links...
208 GTi 1.6 THP 200, 147kw (2013)